رزرو مشاوره
تی وی وال شیک شیراز
    
بازدید: 272
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

تی وی وال جدید و شیک در شیراز

با نگارش این مقاله توسط تیم برنادکور قصد داریم در مورد تی وی وال شیک و جدید با شما مشتریان عزیز و محترم صحبت کنیم و سپس در مورد انواع متریال هایی که می توانیم برای ایجاد دکوری زیبا برای فضای نشیمن استفاده کرد صحبت کنیم و همچنین درباره قیمت تمام شده طراحی و اجرا تی وی وال در شیراز و نحوه ی نصب آن توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

امروز با توجه به پیشرفت صنعت تولید و همچنین پیشرفت در صنعت دکوراسیون داخلی در شیراز، شاهد ظهور متریال های جدید و جذابی هستیم که با استفاده از آنها و ترکیب مدل های مختلف، می توان دکوراسیون های بسیار لوکس و خاص را در قسمت های مختلف خانه ایجاد کرد.

تی وی وال های مدرن در شیراز

امروزه همه ما سعی می کنیم قسمت هایی از دیوار خانه را تزئین کنیم و با این کار قصد داریم سادگی و یکنواختی محیط را از بین ببریم و دیواری منحصربفرد برای تی وی وال جدید ایجاد کنیم تا به زیبایی محیط بیافزاییم. این امر باعث می شود تا زمانی که در خانه هستیم روحیه بهتری داشته باشیم و قطعا استفاده از محصولات به روز و رنگ های مختلف می تواند این شرایط را برای ما فراهم کند.

برای ایجاد یک دکور جدید تی وی وال در منزل می توان از متریال های زیادی استفاده کرد و برای اینکه این کار را پیش ببریم و در نهایت به طرحی بسیار زیبا و متناسب با سلیقه خود برسیم لازم است ایده ای مناسب در ذهن داشته باشیم و اگر ایده خاصی در ذهن نداریم، می توانیم از یک طراح مجرب و خوش ذوق کمک بگیریم.

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، تنوع متریال در صنعت دکوراسیون داخلی در شیراز بسیار زیاد است و برای رسیدن به یک طراحی مناسب برای اجرای دکور تی وی وال مدرن بهتر است از ترکیب چند متریال استفاده شود.به عنوان مثال: اجرای دیوارپوش سه بعدی را می توانیم همراه با دیوارپوش Thermo Wall که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد انتخاب کنیم و اجرای این دو متریال در کنار هم دکوری بسیار زیبا را ایجاد می کند.

انواع تی وی وال جدید در شیراز
در این قسمت از مقاله به سراغ انواع جدید تی وی وال می رویم و سبک های مختلف این دیوار دکوراتیو را با شما به اشتراک می گذاریم و قصد داریم شما را با متریال های مختلفی که برای استفاده در فضای نشیمن خانه مناسب هستند، آشنا کنیم. دوستان عزیز ترکیب مواد مورد نظر را با اطلاعات کافی و با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

 

تی وی وال با ورق های ماربل شیت در شیراز

در ابتدا به سراغ یکی از مدل های پرفروش و پرطرفدار یعنی تی وی وال با ورق ماربل شیت می رویم و برای معرفی این طرح به شرح زیر می پردازیم؛ همچنین می توانیم با استفاده از طرح سنگ دکوری زیبایی برای اتاق نشیمن ایجاد کنیم. ماربل شیت ترکیب اصلی پی وی سی و پودر سنگ است و با طرح و بافت سنگ های گران قیمت تولید می شود و استفاده از نسل جدید دیوارپوش ماربل شیت در شیراز باعث نصب بسیار آسان و قیمت بسیار پایین تری نسبت به اسلب می شود.

 

مدل تی وی وال جدید با میکروسمنت در شیراز

یکی دیگر از متریال های جدید موجود در صنعت دکوراسیون داخلی، دیزاین تی وی وال مدل میکروسمنت است. روکش میکروسمنت در اصل به رنگ خاکستری بوده و از مواد میکروسمنت خام و وارداتی، رزین، پرایمر و رنگدانه تولید می شود که توسط تکنسین حرفه ای و آموزش دیده به صورت ساده یا بافت دار قابل اجرا می باشد.

 

تی وی وال با دیوارپوش های فومی چسبدار در شیراز

اگر بدنبال دکور ارزان، زیبا و با کیفیت هستید این متریال را انتخاب کنید. برای معرفی دیوارپوش فومی چسبدار در شیراز به اطلاع شما سروران عزیز می رساند که این مدل متریال از فوم سرد تزریقی ساخته شده است. با روکش پی وی سی و قابل شستشو می باشد که تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارد و همانطور که قبلا اشاره کردیم به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد شما عزیزان با انتخاب این متریال نصب بسیار آسانی را پیش رو دارید یا به عبارتی ، برای نصب این متریال نیازی به حضور نصاب و پرداخت هزینه نصب ندارد.

 
تی وی وال مدرن مدل کشسان در شیراز

یکی از جذاب ترین و خاص ترین متریال ها در صنعت دکوراسیون تی وی وال در شیرازاست. کشسان یک متریال پی وی سی به روز و وارداتی است که با دستگاه جدید و تکنولوژی جدید تولید می شود و جالب است بدانید که این متریال قابلیت چاپ تصویر مورد نظر شما را بر روی خود دارد. کشسان ماده ای نیمه شفاف است و برای ایجاد جلوه و زیبایی بیشتر می توانید پس از چاپ تصویر مورد نظر با کیفیت بالا، پشت کشسان را با نورپردازی حرفه ای طراحی کنید.

 
تی وی وال مدل چوبی در شیراز

به سراغ تی وی وال مدل چوبی جدید می رویم، در مواردی طراح پروژه تصمیم به استفاده از دکور چوبی مطابق با سلیقه شما می گیرد. هنگامی که تصمیم به استفاده از مواد چوبی دارید، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. برای مثال می توانید از ترمووود، دیوارپوش pvc طرح چوب، دیوارپوش ام دی اف طرح چوب جدید یا شیاردار استفاده کنید.

 
تی وی وال ترکیبی در شیراز

این قسمت از مقاله لازم است تا در مورد ترکیب مواد مختلف و ایجاد دکور تی وی وال، مدل ترکیبی با شما عزیزان صحبت کنیم. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، تنوع متریال در صنعت دکوراسیون داخلی در شیراز بسیار زیاد است و ما در سبد محصولات مواد زیادی برای انتخاب داریم. در این مدل معمولا از ترکیب دو یا چند متریال برای اجرای دکور پشت تلویزیون استفاده می شود. مثلاً با توجه به طرح می توانیم ورق های ماربل شیت را با دیوارپوش های چوبی ترکیب کنیم و یا یک نورپردازی مخفی برای کار در نظر بگیریم.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |