رزرو مشاوره
ترمووال pvc در شیراز
    
بازدید: 3968
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------ 

دانلود کاتالوگ ترمووال pvc

دانلود کاتالوگ ترمووال های xps

فروش و نصب ترمووال پی وی سی در شیراز

ترمووال ازجنس پلی استایرن مقاوم ساخته شده است، یکی از جدیدترین متریال ها در صنعت ساختمان که  طرفداران بی شماری را به خود جذب کرده است. این محصول جایگزین مناسبی برای پوشش دیوار محسوب می شود و طرح ها و رنگ های متنوع آن به شما این امکان را می دهد هماهنگ با دکوراسیون خود بهترین انتخاب را داشته باشید. بیشترین کاربرد ترمووال ها برای تی وی وال است که زیبایی فضا رو دو چندان می کند.

مزایای ترمووال pvc در شیراز

ترمووال پی وی سی در شیراز به دلیل شباهت با ترمووود می تواند جایگزین مناسبی برای دیوارپوش های چوبی باشد. این نوع دیوارپوش نسبت به مصالح مشابه مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و مقاومت بالا
  • ضد آب و تمیز کردن آسان
  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • بدون نیاز به موم و روغن
  • وزن بسیار کم
  • سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
  • اجرای مستقیم بر روی سطوح گچی
  • ضد موریانه و حشرات
  • آنتی باکتریال
  • اجرا و نصب آسان
  • قیمت مناسب

ابعاد ترمووال pvc در شیراز

ابعاد ترمووال به عرض 12و20و15، طول 2.80 و ضخامت یک سانتی متر در طرح های مختلف و قابل نصب بر روی کلیه سطوح داخلی اعم از گچ، سیمان سفید، فلز، چوب، شیشه، سرامیک، کاشی و... می باشد. این محصول توسط چسب های پلی اورتان و میخ های هوا به دیوار متصل می شود. این ماده کاملا ضد آب و قابل شستشو است و در محیط های مرطوب مانند حمام، استخر و مناطق شمالی با رطوبت بالا قابل استفاده است. همچنین می توانید از قرنیزهای پی وی سی با طرح و رنگ ترمووال های موجود برای تناسب بهتر این دو متریال در فضای مورد نظر خود استفاده کنید.

قیمت ترمووال پی وی سی

این محصول از قیمت مناسب تری نسبت به چوب ترمووود برخوردار است و می تواند جایگزین مناسبی برای دکوراسیون به حساب آید. قیمت این محصول در دی ماه 1401 با توجه به کیفیت روکش و سایر مشخصات هر شاخه بین 300 تا 400 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. شرکت برنادکور نیز به صورت مستقیم این محصول را تهیه می کند و شما می توانید این محصول را بدون واسطه و با ضمانت کیفیت از ما تهیه کنید.

نحوه نصب دیوارپوش پی وی سی در شیراز

ترمووال ها به صورت پانل های طولی تولید می شوند. اگر ارتفاع زیر سقف 280 سانتی متر باشد نیازی به برش نخواهید داشت اما برای ارتفاع کمتر از این به دستگاه برش مانند اره دیسکی یا  فارسی بر برش صاف و تمیز نیاز دارید. برای نصب این محصول بر روی دیوار می توانید از کمی چسب آکواریوم، چسب یک-دو-سه استفاده کنید و یا فقط با مقدار بیشتری چسب آن را به دیوار بچسبانید. اگر دیوار شما عمودی و تراز است، نیازی به فونداسیون ندارید. در غیر این صورت، باید قسمت های ناهموار را با چوب یا پروفیل تراز کنید.

کاربرد ترمووال pvc

ترمووال می تواند پوشش مناسبی برای فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی در شیراز فراهم کند که از جمله پرکاربردترین موارد استفاده از ترمووال می توان به تی وی وال و همچنین ورودی خانه و رختکن و یا روی دیواراتاق خواب اشاره کرد.  با نصب ترمووال در پشت تخت همراه با نورپردازی متفاوت می توان جلوه و زیبایی دو چندانی برای آن ایجاد کرد. از این متریال می توان به عنوان دیوارپوش هم در فضای مسکونی و هم در فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد. این متریال با قابلیت های بی شمار یکی از مدرن ترین متریال های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی با طرح های مختلف می باشد. با نورپردازی می توانید گرما، جلوه و زیبایی چوب را به خانه یا محل کار خود بیافزایید.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |