رزرو مشاوره
چوب ترموود در شیراز
    
بازدید: 654
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ پروفیل های ترمووود

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای اجرا شده

فروش انواع ترمووود شیراز

ترمووود چیست؟

نوع خاصی از چوب که به دلیل فرآوری با مکانیزم حرارتی پیشرفته نسبت به سایر انواع چوب استحکام و دوام بیشتری دارد. به طور کلی برای تولید این محصول از مواد شیمیایی استفاده نمی شود. چوب ترمووود در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه ها، ساس ها و قارچ ها نیز بسیار مقاوم است. علاوه بر موارد فوق از ثبات رنگ و شکل بی نظیری برخوردار است تا سال ها زیبایی خود را حفظ کند. ترمووود به عنوان محصولی از فنلاند شناخته می شود، اما قابل ذکر است که این محصول در کانادا و آلمان نیز تولید گسترده ای دارد.

دلایل استفاده از چوب ترموود در نما ساختمان شیراز

چوب ترموود در شیراز که جزو چوب های نرم طبقه بندی می شود یکی از بهترین گزینه ها برای نمای ساختمان می باشد. ضد آب بودن ترمووود، عایق بودن هم از نظر حرارتی و هم از نظر سبکی و قابلیت نصب سریع و آسان، مقاومت بالای ترمووود در شرایط مختلف آب و هوایی و زیبایی و حس آرامش بخشی چوب نسبت به سایر مصالح ساختمانی از جمله مزایای استفاده از ترمووود در نمای ساختمان در شیراز است.

 

رنگ ترمووود در شیراز

نور مستقیم خورشید بر هر چوبی از جمله چوب ترموود در شیراز تأثیر می گذارد. برای حفظ رنگ قهوه ای طلایی این چوب ها باید از رنگ های مخصوص ضد آب استفاده کرد. اگر از مواد خاصی برای پوشش سطوح چوبی استفاده نشود، به مرور زمان رنگ این چوب ها خاکستری شده و کیفیت چوب ترمو از بین می رود. سرعت تغییر رنگ بستگی به میزان نور مستقیم خورشیدی دارد که به آن می تابد. در صورت نیاز، ترمووود را می توان با مواد شوینده ملایم مانند صابون های مایع تمیز کرد. اگر سطح چوب بسیار کثیف باشد، می توان از واشرهای فشار استفاده کرد. البته این عمل باید با دقت انجام شود تا آسیبی به چوب وارد نشود. احتمال لکه دار شدن سطح چوب کم است اما اگر این اتفاق بیفتد می توان سطح چوب را سمباده زد.
با پیشرفت جامعه کنونی، یکی از راه های ایجاد فضای مساعد برای جسم و روح در زندگی، استفاده از عناصر طبیعی و اشیاء آشنا برای ذهن است. همچنین با توسعه صنعت ساختمان سازی در جهان و گسترش ساخت و سازهای جدید، استفاده از ترمووود در شیراز نیز گسترش یافته است. ترمووود را معمولا در ایران به چوب ترمو می شناسند. این دو عبارت معادل هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند.
ترمووود حس زیبایی، آرامش و طبیعی بودن را به ما می دهد که از چوب ناشی می شود و با هیچ ماده دیگری قابل مقایسه نیست.

مزایای استفاده از ترموود در شیراز

  • وزن سبک در مقایسه با موارد مشابه
  • حفظ رطوبت محیط در حد استاندارد نیازهای طبیعی انسان
  • نصب سریع و بدون کثیفکاری
  • مقاومت بسیار بیشتر در برابر آتش، آب، طوفان و سرما در مقایسه با چوب های دیگر
  • تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست
  • عایق صوتی بی نظیر
  • ماندگاری بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی
  •  مقاوم در برابر تاب خوردگی و تغییر ابعاد
  • مقاوم در برابر حمله حشرات، میکروارگانیسم ها و انواع قارچ ها و کپک ها

قیمت ترمووود در شیراز

از زمان ورود ترمووود به ایران، قیمت ترموود نوسانات قابل توجهی داشته است و البته به دلیل استقبال زیاد از این ماده به خصوص در دو سال اخیر و به دلیل نوسانات شدید قیمت یورو شرکت های معتبر وارد کننده در زمینه چوب ترمووود سعی کرده اند با توجیه اقتصادی مناسب و حداقل تغییرات قیمت آن را در اختیار مشتریان قرار دهند.
 




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |