رزرو مشاوره
دیوارپوش فومی چسب دار در شیراز
    
بازدید: 5305
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

 دانلود کاتالوگ دیوارپوش فومی پشت چسب دار

فروش و نصب پنل های پشت چسب دار شیراز

فوم پانل پشت چسب یکی از محصولات پرطرفدار در بازار دکوراسیون داخلی در شیراز محسوب می شود. به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون در ایران، پانل فوم است که می توان از آن به عنوان دیوارپوش برای پوشش سطوح دیوار یا سقف استفاده کرد. این محصول به دلیل چسبندگی پشت آن به سادگی و آسانی نصب می شود و در حین نصب هیچ گونه آسیب و کثیفی بر جای نمی گذارد و این یکی از نکات مثبتی است که از دلایل پسندیده شدن این محصول به شمار می رود.

مزایای دیوارپوش فوم در دکوراسیون داخلی شیراز

ضد صدا: دیوارپوش های فومی در شیراز عایق خوبی در برابر صدا و حرارت است. استفاده از دیوارپوش فومی در فضای داخلی به جلوگیری از انتقال صدای محیط های خارجی و داخلی ساختمان از طریق دیوارها کمک می کند. بنابراین استفاده از دیوارپوش فوم برای محیط هایی مانند سالن اجتماعات، استودیوهای ضبط موسیقی، سالن های ورزشی، سینما، سالن کنفرانس و همایش، هتل ها، سالن اجتماعات در فضاهای اداری، کتابخانه ها و منازل مسکونی ایده آل است و می توانند از انتقال صدا از طریق دیوارها به خارج از محیط داخلی جلوگیری کنند.

عایق حرارت و سرما: علاوه بر این، استفاده از پوشش دیوارپوش فومی در شیراز یک راه حل عالی برای صرفه جویی در انرژی است زیرا دیوارپوش های فومی عایق حرارت و سرما بوده و نصب آن بر روی دیوارها می تواند دمای داخلی را به دلخواه کاربر حفظ کرده و از اتلاف حرارت از طریق دیوارها جلوگیری کند. دیوارپوش های فوم برای پوشاندن دیوار سالن های بزرگ و ساختمان ها با دیوارهای نازک ایده آل هستند و می توانند مصرف انرژی را در فصل سرما به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

قابل شستشو: یکی دیگر از مزایای دیوارپوش فومی قابلیت شستشوی آن است. قابلیت شستشوی دیوارپوش های فوم، آن ها را به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای پوشش دیوار مهدکودک ها، منازل مسکونی و باشگاه های ورزشی تبدیل کرده است. معمولا دیوارها در چنین محیط هایی با کودکان در تماس بوده و نیاز به شستشو، لکه گیری و نظافت مداوم دارند. نصب دیوارپوش فوم قابل شستشو می تواند سلامت، تمیزی و زیبایی را برای این محیط ها به ارمغان بیاورد.

ضد ضربه: یکی دیگر از مزایای دیوارپوش فوم قابلیت ضد ضربه بودن آن است. در محیط هایی مانند باشگاه های ورزشی، خانه های بازی، مهدکودک ها، مدارس و شهربازی های سرپوشیده به دلیل تحرک زیاد افراد در این فضاها، بهتر است با ایمن سازی محیط از ایمنی افراد اطمینان حاصل شود. استفاده از پوشش های دیوار و کف انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ضربه می تواند امنیت این فضاها را تا حد زیادی تضمین کند. دیوارپوش های فوم ارتجاعی و ضد ضربه هستند. بنابراین هنگام برخورد افراد با دیوارها از صدمات شدید جلوگیری می کنند. یک اقدام ساده مانند نصب دیوارپوش فوم می تواند جان افراد زیادی را در هنگام رخ دادن رویدادهای ورزشی و اتفاقات غیرمنتظره نجات دهد.

تنوع طراحی بالا: انواع دیوارپوش های فومی در شیراز به صورت فوم تولید می شود و با طرح هایی از جمله طرح آجر، طرح سنگ، طرح چوب و ... ارائه می شود که این نوع کاشی های فومی با طرح های برجسته، سه بعدی و از نظر زیبایی شباهت زیادی به دیوارپوش های آجری و سنگی دارند. با نصب دیوارپوش های فوم طرح سنگ و آجر می توانید همزمان از خواص بی نظیر دیوارپوش های فوم و زیبایی دیوارپوش های آجری بهره مند شوید. تنوع بالای طرح و رنگ در تولید دیوارپوش فوم پاسخگوی نیاز طراحان و سازندگان دکوراسیون داخلی در شیراز است. طراحان دکوراسیون با پرداخت هزینه بسیار کمتر از دیوارپوش سنگی می توانند طرح مورد نظر خود را به زیبایی با دیوارپوش فوم اجرا کنند. بدون نیاز به زیرساخت نصب دیوارپوش فوم نیازی به زیرساخت ندارد. برخی از دیوارپوش های فوم با چسب تولید می شوند. این نوع قطعات فوم به سادگی در محل مورد نظر نصب می شوند و حتی برای نصب آنها نیازی به نصاب نیست. تعدادی دیوارپوش فوم به صورت رول تولید می شود و با چسب به دیوار چسبانده می شود. این نوع دیوارپوش فوم برای نصب نیازی به فونداسیون دیوار ندارد و نصب آنها سریع و آسان انجام می شود. به طور کلی اجرای دیوارپوش فوم نسبت به روش های سنتی مانند رنگ آمیزی و کاشی کاری بسیار سریعتر و با هزینه کمتری انجام می شود.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |