رزرو مشاوره
دیوارپوش تاپ شیت در شیراز
    
بازدید: 1488
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ دیوارپوش تاپ شیت

فروش و نصب انواع دیوارپوش تاپشیت در شیراز

دیوارپوش های تاپ شیت در شیراز

دیوارها همه جا هستند و زندگی روزمره ما از پشت این دیوارها می گذرد. اگر به دنبال تزریق روح و انرژی جدید به محل کار و زندگی خود هستید، از دیوارها برای اجرای ایده های ناب و جذاب استفاده کنید و آنها را به یک اثر هنری تبدیل کنید. موثرترین، ارزان ترین و سریع ترین راه برای ایجاد تغییر چشمگیر در دیوارها استفاده از دیوارپوش است. دیوارپوش تاپ شیت جذابیت خاصی به فضای داخلی می بخشد و در کنار زیبایی ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد.

تاپ شیت، نسل جدید دیوارپوش های پی وی سی سخت، بر روی هر سطحی (صاف یا ناهموار) قابل استفاده است. و به دلیل کمبود مصالح ساختمانی بهترین و مناسب ترین دیوارپوش برای تعمیرات و بازسازی دکوراسیون داخلی می باشد. قابل شستشو، مقاومت در برابر ضربه، تنوع طراحی و زیبایی، طول عمر بالا، عایق صدا و حرارت، وزن سبک، نصب سریع ، امکان استفاده در تمامی فضاها، هماهنگی با سایر مصالح ساختمانی و مقرون به صرفه بودن خواسته هایی است که تاپشیت می تواند برایمان برآورده کند.

 

مقایسه دیوارپوش های تاپشیت با سایر دیوارپوش ها

دیوارپوش PVC در مقایسه با سنگ و سرامیک: بسیار سبک تر، مقاوم در برابر اسید، قابل نصب در ابعاد بزرگ (اسلب) و از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تراست.

دیوارپوش پی وی سی در مقایسه با ام دی اف: 100% ضد آب، ضد حشرات، بدون گازهای سمی (فرمالدئید، آزبست)

دیوارپوش پی وی سی در مقایسه با دیوارپوش های پنل پی وی سی: مقاوم در برابر ضربه، قابلیت طراحی، عدم درز در طرح، طرح های متنوع با توجه به قیمت مناسب تاپ شیت، استفاده از آن مقرون به صرفه است. علاوه بر این دیوارپوش پی وی سی محصولی قابل بازیافت است. زمانی که نیاز به تغییر دکوراسیون دارید، فروش دیوارپوش های قدیمی درصدی از قیمت تمام شده دیوارپوش های جدید را تامین می کند. قابل اشتعال نیست و در برابر حرارت و آتش مقاومت بالایی دارد.


 

دیوارپوش در دکوراسیون داخلی شیراز

استفاده از دیوارپوش، رنگ و کاغذدیواری رایج ترین روش های تزئین دیوار در طراحی دکوراسیون داخلی است. اما امروزه روش جدید دیگری وارد دنیای معماری شده است، استفاده از دیوارپوش! دیوارپوش پوششی از پی وی سی، سنگ یا چوب است که دیوار را به زیبایی بدون آسیب و اشغال فضا می پوشاند. دیوارها قسمت بزرگی از دکوراسیون فضا را پوشش می دهند، بنابراین مناسب است برای طراحی آنها زمان و سرمایه کافی صرف کرده و با کارشناسان دکوراسیون داخلی مشورت کنید. امروزه استفاده از دیوارپوش در شیراز نه تنها در ساختمان های جدید بلکه برای بازسازی دیوارهای قدیمی نیز بسیار رایج شده است. پوشش دیوار باعث می شود دکوراسیون شما چشمگیرتر و زیباتر به نظر برسد. دیوارپوش ها از نظر جنس و ظاهر بسیار متنوع هستند و هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند. در انتخاب دیوارپوش مناسب باید به نوع کاربری دیوار توجه کرد تا مشخصه های مورد نیاز مشخص شده و در مرحله بعد بر اساس آنها تصمیم گیری شود. به عنوان مثال میزان تردد، نوع کاربرد و الزاماتی مانند عایق صوتی و حرارتی از عوامل موثر در انتخاب دیوارپوش ها هستند.
 




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |