رزرو مشاوره
سقف کشسان در شیراز
    
بازدید: 1646
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ پروژه های انجام شده

دانلود کاتالوگ لاین نوری

دانلود کاتالوگ لابل نسل جدید

 

دانلود کاتالوگ رستوران

دانلود کاتالوگ کودک (جدید)

دانلود کاتالوگ طرح انتزاعی

دانلود کاتالوگ طرح فرشته

دانلود کاتالوگ سقف استخر

دانلود کاتالوگ طرح آسمان

دانلود کاتالوگ طرح های سیاه و سفید

دانلود کاتالوگ طرح طبیعت

دانلود کاتالوگ طرح کهکشان

دانلود کاتالوگ طرح کودک

دانلود کاتالوگ طرح های نما از پایین

انواع سقف های کشسان در شیراز

سقف کشسان در شیراز
سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه PVC ساخته شده است که خاصیت ارتجاعی دارد. یعنی با حرارت دادن پارچه می توان آن را به اندازه دلخواه کشیده و سپس روی پروفیل های مخصوص نصب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان پوشش دیوار نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان می گویند. سقف کشسان در شیراز و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی می باشد که یکی از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

انواع پارچه های سقف کشسان در شیراز
سقف های کشسان به انواع سقف های کشسان مات، ساتن، لاکی (آینه ای)، ترنسپرنت، گلکسی، برلیانت و کلودز تقسیم می شوند. در بین این سقف ها سقف کشسان لاکی دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است که بیش از 150 رنگ را شامل می شود. نکته قابل توجه در مورد سقف های کشسان امکان چاپ روی پارچه های سقف کشسان است. مشکلی که قبلاً چاپ سقف کشسان با آن مواجه بود، عرض چاپ نسبتاً کم (3.20 متر) بود. اما این مشکل توسط گروه صنعتی لابل که دکوراسیون برنا تنها نمایندگی آن در استان فارس می باشد، با خرید دستگاه چاپ UV برطرف شده است. این دستگاه اولین دستگاه چاپ با عرض 5.30 متر در ایران است. به کمک دستگاه چاپ سقف کشسان می توان لیبل سقف را به صورت یکپارچه و بدون درز در پروژه های ساختمانی بزرگ چاپ کرد. این چاپ ها در کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می شود.

نصب سقف کشسان در شیراز
برای نصب سقف کشسان به ابزار مخصوص نصب نیاز است. ابتدا پروفیل های مخصوصی در اطراف محل نصب پیچ می شوند. سپس با استفاده از گیره نگهدارنده چهار طرف سقف به حالت معلق نگه داشته می شود. در این مرحله گرمایش با استفاده از هیتر مخصوص برای نصب سقف کشسان آغاز می شود. اما هیتر سقف کشسان چیست؟ هیترسقفی کشسان با استفاده از زاویه مناسب و پرتاب دمای هوا می تواند گرمای مورد نیاز سقف را تامین کند. هیتر مخصوص سقف کشسان با سایر هیترهای صنعتی از نظر زاویه پرتاب هوا متفاوت است.

هیتر توسط یک نفر در فاصله مشخصی از سقف نگهداری می شود تا گرما باعث سوختن سقف نشود و فرد دیگری با استفاده از کاردک مخصوص نصب سقف کشسان شروع به وارد کردن لبه های سقف به داخل پروفیل ها می کند. از گوشه ها شروع می شود. پس از نصب گوشه های سقف، گیره ها برداشته شده و سایر قسمت های سقف نیز تعبیه می شود. در نهایت سقفی کاملا یکپارچه و بدون چروک و افتادگی تعبیه شده و تمامی درزهای بین سقف و دیوار با استفاده از نوار آب بند بسته می شود تا از ورود حشرات و گرد و غبار به پشت بام جلوگیری شود.

مزایای سقف کشسان در شیراز
پارچه سقف کشسان دارای ویژگی های بسیاری است که آن را از سایر انواع سقف متمایز می کند. مثلا:

✅قابلیت چاپ تصاویر دلخواه بر روی سقف کشسان

✅شستشو و نگهداری آسان

✅امکان جابجایی و نقل مکان به مکان جدید

✅ضد آب و ضد رطوبت

✅ آنتی باکتریال

✅مقاوم در برابر اشتعال

✅ضد گرد و غبار

✅ 50 سال عمر

✅ 12 سال ضمانت سقف کشسان لابل

تفاوت سقف کناف و سقف کشسان در شیراز
جلوه بصری، وزن، نگهداری، بهداشت و قابلیت شستشو، تنوع طرح و رنگ از جمله تفاوت های است که سقف های کشسان با سقف کناف دارد.
جنس سقف کشسان چیست؟
جنس پارچه سقف کشسان از 90% ، 5% پلاستی سایزر و 5% مواد افزودنی مجاز تشکیل شده است. پلاستی سایزر در سقف کشسان، خاصیت ارتجاعی در آن ایجاد می کند. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و از مصالح ساختمانی بسیار نازک و سبک می باشد. این سقف ها به دلیل وجود اکسید روی که باکتری ها و قارچ ها را می کشد و از بین می برد، ضد باکتری به حساب می آیند و به دلیل وجود کلر فراوان در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضداشتعال و به اصطلاح نسوز است.

 



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |