رزرو مشاوره
اجرای تی وی وال مدرن در شیراز
    
بازدید: 78
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دیوار تلویزیون (TVWall)-صفرتاصد طراحی و اجرا

در خانه همه، تی وی وال یکی از نکات مهم در دکوراسیون داخلی است. استفاده از طرح های منحصر به فرد برای زیباسازی دیوار به دکوراسیون کلی منزل شما نظم می بخشد و افراد با سلایق مختلف انتخاب های متفاوتی دارند. 

دراین مطلب می خواهیم به معرفی تی وی وال مدرن واجرای تی وی وال مدرن در شیراز با متریال های متنوعی که در بازار دکوراسیون داخلی موجود است بپردازیم. انواع تی وی وال با سنگ، آجر، ترمووال، چوب، فوم، نمای سه بعدی که حتما نمونه های مختلفی از آن را در فضای مجازی و سراسر نت دیده اید، اما اگر به دنبال چیزی متفاوت و کاربردی هستید، این مطلب حتما ادامه بده راهنمای خوبی برای انتخاب نهایی شما خواهد بود.

تمرکز این مقاله از برنادکور، بر روی بررسی طراحی و اجرای تی وی وال با متریال های به روز با نمایی از سبک های مدرن می باشد. همانطور که می دانید استفاده از دکورهای زیبا و شیک نیاز به ایده، خلاقیت و استفاده از تخصص افرادی دارد که تجربه بالایی در طراحی و اجرای این دسته از محیط ها دارند.

ساخت تی وی وال به سبک مدرن در شیراز با طراحی منحصر به فرد برای محیط منزل شما در نهایت روح و زیبایی خاصی به محیط منزل شما می بخشد و هدف ما این است که این چیدمان خاص را در کمال زیبایی به خانه شما بیاوریم. به همین ترتیب در ادامه قصد داریم متریالی که در این پروژه به کار رفته را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر از یک معمار و طراح داخلی بپرسید که چرا طراحی تی وی وال در خانه ها اهمیت زیادی دارد و در بین مردم محبوبیت دارد، قطعا پاسخ آنها این خواهد بود. به همان اندازه که تلویزیون و فضای نشیمن منزل شما اهمیت دارد، تی وی وال نیز از نظر زیبایی در دکوراسیون منزل به همان اندازه اهمیت دارد. امروزه همه ما به دنبال زیبایی و تغییر برای خانه خود هستیم و به ظاهر محیطی که در آن زندگی می کنیم بسیار اهمیت می دهیم، البته باید توجه داشت که با توجه به پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی و ظهور متریال های جدید ، انجام این کار بسیار آسان شده است، زیرا همه ما متریال بی شماری برای اجرای یک تی وی وال مدرن و پیشبرد سبک مدرن در معماری داریم که در زیر به توضیح آن می پردازیم.

تی وی وال مدرن در شیراز

همانطور که در ابتدای این مقاله برای شما توضیح داده شد. بسیاری از افراد به دنبال طراحی تی وی وال مدرن هستند. بنابراین در قسمتی جداگانه به بررسی نمای تلویزیون مدرن می پردازیم. شما می توانید با مشاهده کاتالوگ های متعدد برنا با این سبک از تی وی وال مدرن آشنا شوید و یا با استفاده از پلان های اجرایی طراحی شده توسط تیم طراحی برنا بهترین سبک مدرن را که با کلیت آن مطابقت دارد بیابید. 

امروزه تی وی وال مدرن در شیراز به ویژه در بخش دکوراسیون داخلی بسیار محبوب است. ترکیب ورق های اسلب سنگ با چوب ترمووال منجر به پیدایش نماهای جدید و جذابی شده است که بیشتر آنها در دسته سبک های مدرن در معماری قرار می گیرند و توسط طراحان طراحی شده و معماران در بسیاری از پروژه ها استفاده و در نهایت اجرا می کنند.

تی وی وال مدل ترمووال در شیراز

ترمووود یا ترمووال یکی از متریال های پرطرفدار در تمام بخش های دکوراسیون منزل محسوب می شود. نمای چوب، راحتی و گرما را برای خانه به ارمغان می آورد و برای کنترل میزان انرژی که این متریال فوق العاده زیبا دارد می توانید از بین رنگ های متعدد این متریال یکی را انتخاب کنید.
معمولا در سبک مدرن تی وی وال از ترکیب این متریال با ورق ماربل شیت و نور مخفی استفاده می شود.

برای خرید دیوار حرارتی طبیعی باید پول زیادی خرج کنید. در یک مثال طبیعی، چوب به طور کامل با روغن پوشانده شده و پرس می شود تا در برابر تمام ناملایمات احتمالی در هنگام استفاده و اجرا مقاومت کند. این فرآیند در کنار قیمت مواد ارگانیک، سازندگان را بر آن داشت تا موادی مشابه چوب ترموود را برای استفاده در نمای تزئینی خانه تولید و اجرا کنند. ترمووال های مذکور که به دیوارپوش های شیاردار نیز معروف هستند در ده ها طرح و رنگ از متریال پی وی سی تولید شده و در ترکیب با سایر متریال ها مورد استفاده قرار می گیرند. 

طراحی تی وی وال شیراز

اکثر ما به زیبایی و دکوراسیون منزل حساس هستیم. به دلیل همین حساسیت است که همواره به مشتریان عزیز پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات طراحی و مشاوره معماران خبره در این زمینه استفاده کنند. اگر کارهایی مانند دکوراسیون داخلی طبق اصول انجام نشود، پس از مدتی ممکن است برای فردی که در آن فضا زندگی می کند خسته کننده باشد. به همین منظور در مجموعه برنادکور تیم طراحی تخصصی قسمت های مختلف خانه را داریم.

اجرای تی وی وال شیراز

اجرای تی وی وال مدرن از ترکیب مواد جدید و متفاوت ساخته شده است و امروزه محصولات زیادی در سبد دکوراسیون داخلی برای ایجاد دکوری بسیار زیبا و جذاب داریم. به عنوان مثال برای داشتن یک تی وی ست مدرن در اتاق نشیمن می توانیم از ترکیب دیوارپوش سنگی با روکش میکروسمنت استفاده کنیم. در نهایت طرحی مدرن و بسیار زیبا خواهیم داشت و اگر از ورق مرمر طرح سنگ خوشمان نیامد می توانیم از ترکیب چوب و بتن استفاده کنیم و یا حتی ترکیبی از دیوارپوش بتنی اکسپوز و آجر روستایی را به کار گیریم.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |