رزرو مشاوره
تی وی وال مدرن شیراز
    
بازدید: 238
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی وال در دکوراسیون داخلی شیراز

امروزه کمتر خانه ای را می توان بدون تلویزیون دید. معمولاً تلویزیون ها را در اتاق نشیمن یا پذیرایی قرار می دهند و دیوار پشت آن را دیوار کانونی می نامند. نقش دیوار کانونی هر فضایی جلب توجه است، بنابراین استفاده از جدیدترین دکور تلویزیون بر روی دیوار و پشت تلویزیون اهمیت ویژه ای پیدا می کند زیرا این دکور و تزئینات است که دیوار را به دیوار کانونی تبدیل می کند. انواع تی وی وال ها از جمله طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک، تی وی وال با ام دی اف، نقاشی روی تی وی وال در شیراز و موارد دیگر که می توانید از آنها برای طراحی جدیدترین دکور برای خود استفاده کنید.

تی وی وال را خاص و متفاوت از دیوارهای دیگر طراحی کنید. طرح های ساده نوعی تی وی وال مدرن است که امروزه در طراحی داخلی بسیار محبوب شده است. تی وی وال مدرن را می توان با متریال های مختلفی از جمله ترمووال های pvc، وکیوم و یا حتی دیوارپوش های فومی پشت چسب دار و... ساخت. می توان از سنگ های اسلب یا ورق های ماربل شیت نیز در طراحی تی وی وال مدرن استفاده کرد.

اجرای تی وی وال در شیراز

برای ساخت و طراحی تی وی وال می توانید از جعبه هایی استفاده کنید که با کناف یا ام دی اف ساخته شده اند. همچنین می توانید از سنگ مرمر با رگه های زیاد و نه همرنگ خود سنگ استفاده کنید. چوب پلی استر می تواند بسیار زیبا باشد. همچنین استفاده از آجر در ساخت تی وی وال های مجلل، کاری قابل تامل و بسیار زیبا محسوب می شود. آجر به دلیل تنوع رنگ، طرح و بافتی که به دیوار می دهد می تواند متریالی عالی برای طراحی و اجرای تی وی وال مدرن باشد. آجرهای تزئینی، آجرهای طرح روستایی و... که از سبک های مدرن یا سنتی محسوب می شوند می توانند طرح های بسیار خوبی برای این کار باشند. محل نصب تلویزیون را می توان بر روی دیوار در نظر گرفت که فضای زندگی شما را زیباتر می کند. آنها بسیار جذاب و خیره کننده هستند.

کناف یکی از متریال های انعطاف پذیر و پویا است که گزینه بسیار مناسبی برای طراحی تی وی وال به حساب می آید. چوب متریالی است که سبک کلاسیک را تداعی می کند و در معماری ایرانی قدمتی طولانی دارد. با استفاده از چوب و تزیینات همسان می توانید یک تی وی وال کلاسیک برای خود طراحی کنید. از دیگر انواع سبک های جدید و مدرن در تی وی وال در شیراز می توان به تی وی وال مدرن ام دی اف اشاره کرد. بسته به سلیقه افراد می توان آن را به صورت متفاوتی اجرا کرد.

چگونه تی وی وال را مدرن کنیم؟

برای ایجاد طرحی زیبا برای تی وی وال می توانید از گزینه های زیادی برای این کار استفاده کنید. مانند قاب های پلی اورتان، کمد، قفسه دیواری، طاقچه چوبی، استفاده از نور و نورهای مخفی، کناف، ترکیب متریال های متنوع و بسیاری موارد دیگر، البته تجهیزاتی مانند گیرنده ها، دستگاه های ضبط، پخش صدا و تصویر، کنسول های بازی و ... را که در کنار تلویزیون استفاده می کنید حتما در نظر بگیرید زیرا هر کدام از دستگاه ها فضای مخصوص به خود را دارند. بنابراین چه تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و چه آن را روی میز قرار دهید، قبل از شروع طراحی دیوار پشت آن باید به فکر فضایی برای قرار دادن این وسایل باشید.

تی وی وال مدرن در شیراز

نقش تی وی وال در دکوراسیون داخلی مدرن چیست؟ تی وی وال بخش مهمی از سالن پذیرائی یا اتاق نشیمن است که می تواند جزو بخش های زیبا و منحصر بفرد خانه به حساب آید. تی وی وال با ایجاد هماهنگی بین اتاق نشیمن و سایر قسمت های خانه زیبایی خانه را دو چندان می کند. طراحی تی وی وال ها بر اساس ابعاد تلویزیون و فضایی است که در اختیار دارید.

انواع سبک و مدل تی وی وال در شیراز

شما می توانید یکی از سبک های کلاسیک، فانتزی، مدرن و جدید را برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. با کارشناسان شرکت طراحی و دکوراسیون برنا تماس بگیرید، کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن رویای شما را محقق خواهند کرد. 

خدمات طراحی و نصب تی وی وال مدرن در شیراز

طراحی و دکوراسیون تی وی وال مدرن با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید و البته نیاز و سلیقه شما انجام می شود. براساس نوع متریال استفاده شده (کناف، چوب، سنگ، آجر، پنل های سه بعدی و ...) طراحی تی وی وال مدرن در شیراز متنوع و متفاوت خواهد بود.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |