رزرو مشاوره
کناف مدرن شیراز
    
بازدید: 294
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای کناف مدرن در شیراز

مدرن ترین مدل سقف با استفاده از کناف می توانید سقف زیبایی داشته باشید که به زیبایی خانه شما می افزاید و می تواند نقطه جذابی برای مهمانان شما باشد. شرکت مدرن سازان رادیس یکی از شرکت های فعال در زمینه نصب و اجرای کناف می باشد. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و آموزش دیده، علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و میل شما و با در نظر گرفتن تمامی جوانب زیباسازی، در اسرع وقت آن را در منزل یا محل کار شما اجرا خواهد کرد. اجرای کناف یکی از فعالیت هایی است که به صورت ویژه در شرکت رادیس مدرن سازان ارائه می شود. کاشی کناف یا گچی سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر مصالح، شکل پذیری، سبکی در کنار استحکام، قابلیت کار بر روی دیوار و سقف و ... از جمله دلایلی است که باعث محبوبیت این محصول شده است.

سقف کاذب چیست؟ کناف نوعی تخته گچی روکش شده (Dry Wall) محصول شرکت کناف می باشد. کناف بیش از 80 سال است که در صنعت ساختمان فعالیت می کند. این شرکت توسط برادران کناف (کارل و انفوس کناف) در سال 1932 تاسیس شد و در حال حاضر شرکت کناف یکی از شرکت های بین المللی در صنعت ساختمان می باشد. سقف ها و دیوارهای جداکننده (تیغه) کناف از سازه های فلزی گالوانیزه یکپارچه هستند که روی آن صفحات روکش گچی و سیمانی پیچ می شود. درز بین صفحات با درزگیر پر شده و سطوح صاف حاصل رنگ آمیزی می شود.

کناف سقفی چیست و چه کاربردی دارد؟ قبل از اینکه بخواهید پروژه کناف را شروع کنید، باید بدانید که کناف چیست؟ مزایای آن چیست؟ ترکیبات کناف چیست؟ و خیلی چیزهای دیگر که در تصمیم گیری شما نقش دارد. بد نیست بدانید کناف از کاشی های گچی خشک درست می شود. که در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. از جمله کاربردهای کناف می توان به دیوار جداکننده داخلی، دیوار پوششی، سقف کاذب یکپارچه و کناف سقف تزئینی اشاره کرد. این مورد به دیوار کناف نیز معروف است. استفاده از کاشی های سقف برای زیباسازی فضای داخلی ساختمان بسیار رایج تر است. امروزه به سختی می توان خانه ای را یافت که سقف آن با کناف تزئین نشده باشد. جدای از این از سقف کناف برای مجلل جلوه دادن هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و تالارهای عروسی استفاده می شود.

طراحی سقف جدید و شیک برای قسمت های مختلف خانه از آنجایی که کناف انعطاف پذیر است، می توانید از آن در قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید. همانطور که خواندید اجرای سقف واقعا ارزان و مقرون به صرفه است. علاوه بر این به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد با هر دکوراسیونی همخوانی و هماهنگی دارد. از یک طرف چون امروزه فضای داخلی خانه های آپارتمانی همه یکسان است. می توان آن را با هزینه مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داد. ظاهر خانه را خاص و متفاوت می کرد. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید؛ با استفاده از سقف، راهروی خانه بسیار جالب و شیک شده است.

نورپردازی کناف سقف چگونه است؟

یکی از کارهایی که باعث تاثیرگذاری بیشتری بر ظاهر خانه، تالار، رستوران و … می شود، نورپردازی کناف سقف است. انتخاب رنگ و نوع نورپردازی مناسب و استفاده از باکس های نور مخفی در طراحی سقف کناف می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در نتیجه زیبایی فضا را دوچندان کند. دقت داشته باشید که برای نورپردازی سقف کناف مدرن می توانید از چراغ های ال ای دی توکار و در کنار آن در طرح خاصی از باکس نور مخفی استفاده کنید.

اما برای نورپردازی سقف کناف کلاسیک بهتر است از لوسترهای پر زرق و برق و کریستالی استفاده نمایید. رنگ لامپ ها هم باید دیگر عناصر همخوانی داشته باشد. یک نکته هم توجه کنید که استفاده ی زیاد از حد از هالوژن های رنگی، می تواند تاثیر منفی بر روی ظاهر داخلی ساختمان بگذارد. در این باره مجری باید شما را راهنمایی کند و در کنار آن مطابق میل و سلیقه شما پیش رود.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |