رزرو مشاوره
دکور مدرن در شیراز
    
بازدید: 339
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

دکوراسیون داخلی مدرن با جلوه ساده خود یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون داخلی در شیراز است که برای خانه های کوچک بسیار مناسب است. مدرن یک کلمه لاتین است که در فارسی به معنای جدید است.

 

تاریخ شروع دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

این سبک با جنبش مدرنیسم در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 آغاز شد. از اواسط قرن بیستم تا به امروز به دلیل سادگی طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و بسیار محبوب شد.

ویژگی های دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز
سادگی بهترین تعریف کوتاه از سبک مدرن است. در طراحی داخلی به سبک مدرن در شیراز از مبلمان و دکوراسیونی استفاده می کنند که ساده و دارای خطوط مستقیم هستند و هیچ طرحی در آنها وجود ندارد و همچنین برای حفظ سادگی این سبک از رنگ های خنثی و ملایم در فضا استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های سبک مدرن در شیراز استفاده از وسایلی است که کاربردی بوده و انتخاب و چیدمان آنها هدفمند بوده و در صورت عدم لزوم کنار گذاشته می شوند. این سبک برای افرادی مناسب است که به سادگی و منظم بودن اهمیت می دهند. خانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند، فضایی بسیار ساده، روشن و آرام دارند.

رنگ در دکوراسیون مدرن در شیراز
در سبک مدرن به دلیل سادگی باید از رنگ های خنثی و ملایم تک رنگ در قسمت های مختلف خانه و دکوراسیون استفاده کنیم. مثلا در اتاق خواب یا پرده یا دیوار که باید سفید باشد.

 
تاثیر متریال مورد استفاده دردکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

علاوه بر رنگ های خنثی می توان از مواد طبیعی مانند چوب برای ایجاد تعادل استفاده کرد. مثلاً کف پارکت چوبی، سردی رنگ های خنثی را از بین می برد.

مبلمان در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن در شیراز

اثاثیه و وسایل منزل را باید با توجه به کارایی و کاربردشان انتخاب کنیم و فقط وسایل مورد نیاز خود را در خانه تهیه کنیم. همچنین باید به طرح و رنگ آنها توجه کنید که ساده و خنثی باشند. نباید از تزئینات مجلل و تزیینی استفاده کنیم. دکوراسیون داخلی مدرن نباید شلوغ باشد و برای حفظ سادگی و خلوت باید به اندازه نیاز از مبلمان مانند کوسن، فرش و ... استفاده کنیم.

حفظ سادگی فضا در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

در سبک مدرن باید از طرح های ساده مانند خطوط صاف و به دور از جزئیات اضافی و طرح های شلوغ استفاده کنیم. در طراحی داخلی، گچ بری و نقش هایی که در سبک های قدیمی برای حفظ سادگی خانه استفاده می شد، وجود ندارد.

نظم و آرامش فضای مدرن در دکوراسیون داخلی شیراز

فضای نامنظم و شلوغ باعث ایجاد استرس در زندگی فرد می شود. بهتر است برای هر کدام از مبلمان کارآمد و ساده به سبک مدرن فضای خاصی در نظر بگیرید تا محیط خانه آرام و به دور از شلوغی باشد. با قفسه های کتاب در محل کار، می توانید فضاهای مخفی برای وسایل ضروری کوچک داشته باشید تا در نهایت خانه ای مرتب و منظم داشته باشید.

داشتن فضای باز در خانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند.

طراحی پلان باز برای سبک مدرن در شیراز بسیار مناسب است. اما اگر پلان خانه شما اینگونه نیست و شرایط تغییر و بازسازی را ندارید، بهتر است ظاهر خانه را به گونه ای طراحی کنید که فضای باز داشته باشید. به عنوان مثال، استفاده از پرده های روشن و ابریشمی که اجازه می دهد نور خورشید به فضای داخلی وارد شود یا استفاده از آینه و نورپردازی که فضای داخلی را بزرگتر نشان می دهد.

استفاده از فلزات در وسایل دکوراسیون مدرن در شیراز

استفاده از فلزات براق مانند کروم و استیل عنصری پرکاربرد در دکوراسیون به سبک مدرن در شیراز است. فلزات را می توان در مبلمان، چارچوب میز و صندلی، شیرآلات، دستگیره، لوستر و نرده استفاده کرد.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز
در نورپردازی داخلی مدرن از نورهای غیر مستقیم و مخفی استفاده می شود که بهترین گزینه برای آن استفاده از فریم های گچی توکار است. در قسمت هایی که نورپردازی می شود نور مستقیم دیده نمی شود و نورهای ملایم نچرال دیده می شود. در دکوراسیون به سبک مدرن در شیراز کمتر از لوستر استفاده می شود و بیشتر محیط با وسایل مدرنی که ظاهری پنهان دارند، نورپردازی می شود و یا در موارد خاص از لوسترهایی با ظاهری خاص و ساده استفاده می شود.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |