رزرو مشاوره
پرده در شیراز
    
بازدید: 933
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ پرده

دانلود کاتالوگ طرح(آسمان،ماه،ساحل،دریا)

دانلود کاتالوگ طرح (شیرینی،غذا،قهوه،نقاشی میوه،نوشیدنی)

 دانلود کاتالوگ طرح(رادیو،کتاب،کلاسیک،موسیقی،نقشه)

دانلود کاتالوگ طرح(قطار،ماشین،موتور،هواپیما)

دانلود کاتالوگ طرح(پر،حیوانات)

دانلود کاتالوگ طرح کودک

دانلود کاتالوگ طرح (پترن،پوستر،سنگ،مجسمه،مدرن)

فروش و نصب انواع پرده در شیراز

پرده و نقش آن در دکوراسیون داخلی در شیراز

با انتخاب مدل پرده مناسب برای قسمت های مختلف خانه خود می توانید تغییرات زیادی در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید. همچنین اگر می خواهید طراحی داخلی قسمت های مختلف خانه شما بی نقص و جذاب تر به نظر برسد، بهتر است در انتخاب پرده های اتاق نشیمن، پرده اتاق خواب و ... دقت کنید.

پنجره ها یا به طور کلی خانه با کمک پرده ها می تواند زیباتر و شیک تر به نظر برسد. هر بار که وارد اتاق می شوید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند رنگ های استفاده شده در پرده ها است. همچنین تاثیر پرده بر نورپردازی داخل اتاق یکی از مهم ترین عوامل انتخاب پرده است. از آنجایی که خانه بدون پنجره خانه ای بدون زندگی است، تزئین آن و استفاده حداکثری از آن مهم است. انتخاب پرده با انواع پارچه مناسب، دکوراسیون داخلی منزل در شیراز را زیبا می کند. 

رنگ پرده در دکوراسیون داخلی شیراز

رنگ تیره یا روشن؟ اگر خانه شما کوچک است، رنگ های روشن فضای شما را بزرگتر نشان می دهند. اما همانطور که می دانید رنگ های روشن خیلی زود کثیف می شوند و گرد و غباری که روی آنها می نشیند نمایان است. همچنین رنگ های روشن باعث شادابی می شود. پرده‌های تیره خانه را کوچک‌تر نشان می‌دهند و همچنین می‌توانید از پرده‌های تیره برای برجسته کردن بخشی از دکوراسیون منزل در شیراز استفاده کنید. زیرا رنگ های تیره جلوه خاصی به نمای خانه می دهند و خانه شما را مجلل و باشکوه می کند. همچنین رنگ پرده پذیرایی باید با رنگ دیوارهای اتاق پذیرایی همخوانی داشته باشد. رنگ دیوار و رنگ پرده ها باید یک تا دو درجه از نظر رنگ متفاوت باشد.

جنس پرده در دکوراسیون داخلی شیراز

پرده های ابریشمی: این پرده ها بسیار نازک هستند و نور را به خوبی عبور می دهند. این پرده ها برای فضاهای رسمی مناسب هستند.

پرده حریر: نوع دیگری از پرده است که نور را به خوبی از خود عبور می دهد، حتی فضای بیرون را کاملاً می توان دید. اگر به بیرون از خانه دید دارید، باید از آستر استفاده کنید.

پارچه های مخملی: این پارچه ها بسیار ضخیم و سنگین هستند. امروزه بیشتر به عنوان دیوار پرده استفاده می شود.

پارچه های کتانی: پارچه های نرم و نخی، این مدل بیشتر در فضاهای غیررسمی کاربرد دارد. این مدل پارچه نور را به خوبی از خود عبور نمی دهد.

پرده توری: این وسیله بیشتر برای پذیرایی استفاده می شود و ظاهر بسیار شیکی دارد.

هماهنگی پرده با عناصر محیطی

هنگام انتخاب پرده، نمی توانید از یک نوع پارچه برای هر اتاق استفاده کنید. برای هر محیطی پارچه مخصوصی وجود دارد. برای اتاق ها اغلب می توانید از پارچه های سبک و ظریف استفاده کنید. برای مثال در اتاق خواب باید پرده ای را انتخاب کنید که نور زیادی از آن عبور نکند و محیط را خیلی تاریک و خسته کننده نشان ندهد. از انتخاب پرده های ضخیم برای اتاق های کوچک خودداری کنید. پرده های ضخیم یک اتاق کوچک را کوچکتر نشان می دهند. در چنین محیطی احساس راحتی و آرامش نخواهید کرد. با انتخاب پارچه های سبک به سمت احساس بهتر و ایجاد فضاهای بازتر در اتاق های کوچک حرکت کنید. اگر در خانه بچه دارید یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنید، برای جلوگیری از آسیب دیدن پرده ها، طول کمتری را انتخاب کنید. اگر به احتمال زیاد گرد و غبار در اتاق زیاد می شود، پرده هایی را انتخاب کنید که به زمین نمی رسند وگرنه خیلی زود کثیف می شوند. برای حمام یا اتاق خواب یا برای هر اتاقی که می خواهید در شب احساس راحتی کنید، پرده هایی را انتخاب کنید که می توانند بسته شوند.

تاثیر پرده در طراحی داخلی اتاق خواب درشیراز

اتاق خواب یکی دیگر از قسمت های خانه است که افراد بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند، پس بهتر است در انتخاب مدل پرده اتاق خواب از ظرافت خاصی پیروی کنید. در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ پرده های اتاق خواب را با توجه به فصل ها انتخاب کنید و پرده های نازک و ابریشمی برای فصول گرم سال مناسب هستند و پرده های مخملی که از پارچه های ضخیم و رنگ های گرم دوخته شده اند برای فصول سرد استفاده می شود. پرده اتاق خواب در انواع مدل های ساده، طرح دار و گلدار موجود است و اگر وسایل قرار داده شده در اتاق خواب طرح دار هستند، بهتر است پرده اتاق خواب را از طرح های ساده انتخاب کنید. پرده های گلدار و طرح دار نیز برای اتاق خواب هایی که تزئینات یکنواخت و خسته کننده دارند، انتخابی ایده آل هستند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |