رزرو مشاوره
پنجره دو جداره UPVC در شیراز
    
بازدید: 609
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

 جهت استعلام قیمت پنجره دو جداره لطفا تماس بگیرید.

فروش و نصب پنجره دوجداره در شیراز

انواع پنجره دوجداره در شیراز

پنجره دوجداره ثابت در شیراز

شاید بتوان گفت پرکاربردترین، ساده ترین و کم هزینه ترین مدل پنجره دوجداره، پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت می باشد. البته اشتباه نکنید، این پنجره نه تنها به دلیل کاهش هزینه و سادگی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه اتفاقاً این مدل پنجره دوجداره به دلیل پایداری، کارایی بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد. این پنجره ها برای باز و بسته شدن نیازی به مکانیزم ندارند و به همین دلیل می توانند به خوبی از پس عملیات عایق صدا، گرما و گرد و غبار برآیند.

پنجره دوجداره تک حالته در شیراز

این مدل پنجره دوجداره نیز بسیار کاربردی و اقتصادی است. گاهی اوقات زندگی روزمره ما آنقدر خشک و بی روح بوده که وقتی به خانه می رسیم، می خواهیم پنجره را باز کنیم و نفسی بکشیم. البته اگر هوای شهر نفسمان را نگیرد! در این حالت پنجره های دوجداره ثابت دیگر کاربردی ندارند. درست است که در ابتدا پول بسیار کمتری برای خرید آن ها خرج می کردیم، اما حالا که می خواهیم آن ها را باز کنیم تا هوای خانه تغییر کند، نمی توانیم. پنجره های دو جداره تک حالته برای این منظور مفید هستند. آنها در یک محور افقی باز می شوند و می توانند به خانه شما رنگ دهند و همچنین مقرون به صرفه هستند. از دیگر ویژگی های این مدل پنجره دوجداره می توان به قابلیت باز شدن آنها اشاره کرد. پنجره دوجداره تک حالته به راحتی به مدل پنجره دوجداره دوحالته تبدیل می شود.

پنجره دوجداره دوحالته در شیراز

این نوع پنجره ها بسیار پیشرفته تر از دو نوع قبلی هستند. این مدل پنجره دوجداره قابلیت باز شدن از دو جهت افقی و عمودی، تنها با یک دستگیره را دارد. جدا از زیبایی این مدل، با انتخاب پنجره دوجداره کیفیت و امکانات خوبی خواهید داشت. به عنوان مثال امنیت این مدل پنجره دوجداره بسیار بالاست، زیرا یراق آلات به کار رفته در آن بسیار مقاوم و پیشرفته است.

 

مدل پنجره دو جداره سایه بانی در شیراز

پنجره های دو جداره سایه بانی بیشتر در سرویس بهداشتی، حمام ها و راه پله ها کاربرد دارند. این مدل پنجره دوجداره فقط در محور افقی باز یا بسته می شود. شما می توانید به دلخواه نوع باز شدن را تعیین کنید. خواه پنجره از بالا یا پایین باز شود یا به سمت داخل یا بیرون باز شود.

پنجره دوجداره آکاردئونی در شیراز

این مدل پنجره دوجداره بیشتر در پنجره های بسیار عریض کاربرد دارد. زمانی که عرض پنجره شما بیش از سه متر باشد از پنجره های دوجداره آکاردئونی استفاده می شود. زیبایی این پنجره ها بسیار زیاد است و می تواند جلوه ای منحصر به فرد به بالکن شما ببخشد.

 پنجره دوجداره دو لنگه بازشو(فرانسوی) در شیراز

این مدل پنجره دوجداره دارای دو لنگه متفاوت است که از دو طرف باز می شوند. بین این دو هیچ ستون یا چیز اضافی وجود ندارد و فضای بین آنها کاملا خالی است. البته این به معنای عایق نبودن این مدل پنجره دوجداره نیست. این پنجره به گونه ای طراحی شده است که هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم کیفیت بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره فرانسوی می توان به قابلیت نصب انواع مدل های تک حالته و دو حالته بر روی آنها اشاره کرد. این پنجره ها را می توانید بر روی محورهای عمودی یا افقی باز کنید که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

شیشه های دوجداره فولکس واگنی در شیراز

این مدل پنجره دوجداره قیمت نسبتاً بالایی دارد و دلیل آن یراق آلات خاصی است که در آن استفاده شده است. مدل بازشو پنجره دوجداره فولکس واگن همانند درب های ون فولکس واگن می باشد. این پنجره روی ریل تا 45 درجه باز می شود و فضا را اشغال نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این پنجره دوجداره در مقایسه با پنجره های دوجداره کشویی این است که درپنجره های دو جداره اتلاف انرژی نسبتاً بیشتر بوده و جلوه زیبایی ندارند. اما شیشه های دوجداره فولکس واگن بسیار زیباتر و کارآمدتر از شیشه های دوجداره کشویی هستند.

پنجره دوجداره کلنگی در شیراز

مدل پنجره دوجداره کلنگی یکی از انواع پنجره های بازشو در یک جهت می باشد و جهت آن با توجه به تصمیم شما در طراحی و خرید قابل تغییر می باشد. از این پنجره ها بیشتر برای حمام، سرویس بهداشتی، نورگیر و راه پله استفاده می شود.

پنجره دوجداره کشویی در شیراز

پنجره های دوجداره کشویی یا پنجره های آلومینیومی ریلی به سادگی کار می کنند. این پنجره ها از دو طرف باز می شوند و روی ریل حرکت می کنند. ویژگی این پنجره ها این است که فضای داخل خانه را اشغال نمی کند و پرده ها را به هم نمی زند.

پنجره دوجداره دایره ای (محوری) در شیراز

به دلیل نوع طراحی این پنجره دوجداره بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرند. اما می توانند جلوه ای بسیار زیبا و ویژه ای به خانه شما ببخشند. این نوع پنجره ها نیز بازشو هستند. مکانیسم بازشوی پنجره های دوجداره دایره ای شکل بر روی یک محور قطری قرار دارد.

پنجره دوجداره خلیجی در شیراز

 
این مدل پنجره دوجداره بیشتر در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر ایجاد زیبایی بیرونی منحصر به فرد در طراحی خانه، به بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی خانه نیز کمک می کند. پنجره های دوجداره با کنار هم قرار دادن پنجره های ثابت و بازشو ایجاد می شوند. این پنجره ها در کنار یکدیگر فضای قوسی چند ضلعی را تشکیل می دهند که بسیار زیباست.

پنجره دوجداره کمانی در شیراز

در واقع پنجره های دوجداره کمانی یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین انواع پنجره های دوجداره در جهان امروزی به شمار می روند. این مدل پنجره دوجداره از افق دارای قوس است. برخلاف پنجره خلیجی که با ایجاد زوایای مختلف سعی در ایجاد حالت دایره ای در پنجره داشت. خود پنجره های کمانی این قوس را دارند. این پنجره ها را می توان به صورت تکی یا ترکیبی طراحی، ساخت و نصب کرد. کاربرد این مدل پنجره دوجداره ایجاد فضای بیرونی بسیار چشم نواز و بزرگتر نشان دادن فضای داخلی است.

ویژگی های پنجره دو جداره در شیراز

در هنگام خرید و انتخاب پنجره های upvc باید از خصوصیات پنجره ها آگاهی کامل داشته باشید.

برخی از ویژگی های پنجره upvc
1-کاملا سالم و بهداشتی
2-ضدآب
3-عایق حرارتی و صوتی
4-مقاومت و دوام بالا
5-سازگار با محیط زیست
6-ضدسرقت
7-مقاومت در برابر شرایط جوی
8-زیبایی ظاهری

 



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |