رزرو مشاوره
فریم گچی(هالوژن) در شیراز
    
بازدید: 1641
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ فریم گچی

انواع فریم های گچی در شیراز

فریم های گچی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود همواره مورد توجه معماران و کارفرمایان که به دنبال ایجاد فضایی خاص هستند می باشد. فریم های گچی پس از نصب مانند قسمتی از سقف به نظر می رسند، این ویژگی در کنار قابلیت رنگی بودن آن ها را بسیار محبوب کرده است.

این فریم های گچی با نام Trimless Frame نیز شناخته می شوند. فریم های گچی در شیراز بخشی از معماری سقف و دیوار شما می شود. این مدل ها دارای طرح های مختلفی هستند که هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارند.Invisibleframe که به آنها frameless یا Trimless نیز گفته می شود در داخل دیوار یا سقف نصب می شوند. پس از نصب، سطح صاف و با استفاده از بتونه و سنباده رنگ آمیزی می شود. در مرحله آخر منبع نور داخل آنها نصب می شود. چراغ های گچی یا بدون حاشیه زیبایی منحصر به فردی در محیط ایجاد می کند. در این مدل نورها حداقل تابش نور و حداکثر زیبایی را برای ناظر فراهم می کنند.

فریم های گچی به دو صورت روکار و تو کار نصب می شوند.این فریم ها مناسب برای سقف های کناف و یکدست هستند. ویژگی منحصر به فرد فریم های گچی در شیراز قابلیت رنگ پذیری آن هاست و شما می توانید فریم های گچی را کاملا هماهنگ با محیط خود رنگ آمیزی نمایید.در بیشتر مدلهای فریم های گچی در شیراز شما می توانید به راحتی لامپ را تعویض کنید.

کاربرد فریم های گچی در شیراز

انواع سقف های کاذب کناف با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای خانه ها، کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، گالری های هنری و مراکز تفریحی.

مدل های متنوع فریم های گچی در شیراز



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |