رزرو مشاوره
لوستر مدرن در شیراز
    
بازدید: 1176
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ لوستر مدرن

فروش انواع لوستر در شیراز

دکوراسیون داخلی شامل لوازم مختلفی است که لوستر یکی از ارکان مهم و کلیدی آن است. لوسترها دارای تنوع زیادی در رنگ، طرح و سبک هستند که ممکن است افراد در انتخاب لوستر در شیراز مناسب دچار مشکل شوند. 

نقش لوستر در دکوراسیون داخلی درشیراز

برای انتخاب لوستر در شیراز باید به رنگ و سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید. زیرا لوستر باید به زیبایی و شکوه خانه کمک کند. بنابراین بسیار مهم است که با فضای کلی دکوراسیون منزل، رنگ و سبک آن همخوانی داشته باشد. رنگ ها و طرح های متنوعی از لوستر در بازار موجود است که باید با طراح دکوراسیون داخلی خود مشورت کنید و مطمئن شوید که مدلی را انتخاب کرده اید که با سبک دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد تا بعدا از انتخاب آن پشیمان نشوید.

انواع لوستر درشیراز

متریال ساخت لوستر نیز متنوع و متفاوت است. این متریال شامل شیشه، کریستال، چوب و فلزاتی مانند (برنج، مس، آهن، فولاد، آلومینیوم و ...) می باشد که علاوه بر زیبایی باید از استحکام و دوام خوبی نیز برخوردار باشد. هر کدام از این لوسترها زیبایی خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه به بودجه و چیدمان منزل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

لوسترها بر اساس سبک های مختلف طراحی می شوند و طرح های متنوع موجود در بازار برای سبک خاصی از معماری مناسب است. به عنوان مثال در ساخت لوسترهای مدرن از مواد مدرن استفاده می شود و نوع طراحی آن نیز مدرن است. 

سبک های لوستر در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

لوستر شاخه ای، لوستر دیواری، لوستر خطی مدرن و ... که هر کدام از این سبک های طراحی برای قسمت خاصی از دکوراسیون منزل موثر است. به عنوان مثال، لوسترهای خطی مدرن گزینه مناسب تری برای نصب در حمام و توالت هستند. به دلیل سادگی در فرم و طراحی مناسب دراین فضاها شلوغی ایجاد نمی کنند. 

نحوه استفاده صحیح از لوستر برای روشنایی فضا

طرح و مدل لوستری که انتخاب می کنید باید با نوع دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر فضایی که قصد نصب لوستر را دارید محدود است (مثل سرویس بهداشتی)، بهتراست ازلوستر با یک طرح کوچک و تعداد محدودی لامپ استفاده کنید و همچنین بهتر است شیشه یا کریستال باشد تا با فضای سرویس هماهنگی بیشتری داشته باشد و از طرفی لوسترهای کریستالی و شیشه ای نور را بیشتر منعکس کنند و این باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شود. دکوراسیون داخلی شامل اکسسوری های مختلفی است که لوستر یکی از ارکان مهم و کلیدی آن است. لوسترها دارای تنوع زیادی در رنگ، طرح و سبک هستند که ممکن است افراد را در انتخاب لوستر مناسب دچار مشکل کنند. لوسترها ابزاری مناسب برای نشان دادن شکوه و جلال یک فضا هستند. برای انتخاب لوستر باید به متراژ فضای نصب توجه نمود. لوستر را بر اساس اکسسوری های دیگر محیط انتخاب کنید. جنس لوستر انتخابی با جنس وسایل منزل باید مطابقت داشته باشد. لوسترهای کریستال روشنایی محیط را دو برابر می کنند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |