رزرو مشاوره
دکوراسیون مدرن | شیراز
    
بازدید: 247
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز

برای طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز باید به نکات و اصول این سبک کاملا آگاه باشید.چند مورد از نکات اساسی عبارتند از:

رنگ در طراحی دکوراسیون مدرن شیراز

رنگ یکی از مهمترین جنبه های هر طراحی است. رنگ ها به فضا جان می بخشند و در طراحی های مدرن بسیار مهم است که با قوانین و روانشناسی رنگ ها آشنا باشید. در واقع یک دکوراسیون مدرن خوب به شناخت عمیق رنگ ها بستگی دارد.

بافت در طراحی دکوراسیون مدرن

بافت به فضا عمق می دهد و همچنین باعث لذت بصری می شود. ایجاد بافت فقط رنگ آمیزی دیوار نیست، بلکه می توانید با استفاده از دیوارپوش ها و اکسسوری ها یکنواختی فضا را از بین ببرید.

 

 

دیوارپوش در دکوراسیون مدرن شیراز

دیوارها جزء جدانشدنی طراحی مدرن و خانه ها هستند که اتفاقا بسیار مورد غفلت قرار می گیرند. روش های مختلفی برای طراحی دیوارپوش مناسب وجود دارد.

جدیدترین متریال برای دیوارپوش ترمووال های pvc ، mdf هستند که به دلیل نوع بافت، رنگ و شباهت بسیار آن با چوب و هم چنین قیمت ارزان آن مورد استقبال طرفداران سبک مدرن قرار گرفته است و در همه ی بخش های ساختمان قابل استفاده است. استفاده از کاغذ دیواری نیز ظاهری منحصر به فرد به اتاق می دهد. استفاده از چوب روی دیوار و دیوارپوش های چوبی برای قسمت هایی از خانه مناسب است. استفاده از دیوارپوش های فومی برای افرادی که زمان کمتری دارند و یا نگران خراب شدن نتیجه رنگ دیوار هستند توصیه می شود.
در خانه های مدرن طراحی دیوار قسمت های مختلف متفاوت است. مثلا در اتاق نشیمن از کاغذ دیواری طرح دار فقط در پشت تلویزیون استفاده می شود و بقیه دیوارها با کاغذ دیواری ساده پوشانده می شود یا برای قسمتی از دیوار پشت شومینه معمولا از سنگ یا آجر دست ساز استفاده می شود.
فردی که با انواع متریال و اصول طراحی دکوراسیون آشنا باشد می تواند با استفاده از متریال های مختلف برای دیوارهای مختلف، ابعاد اتاق را در نظر بینندگان تغییر دهد.

کفپوش در طراحی دکوراسیون مدرن در شیراز

کف نیز مانند دیوار یکی از اجزای جدانشدنی فضا است. اگرچه عموماً توجه کمتری نسبت به دیوار به خود جلب می کند، اما اگر بدانید که هنگام ورود به یک فضای جدید، کف چقدر در دید شما تأثیرگذار است، به راحتی به این نتیجه خواهید رسید که کف در دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است.

کف پوش ها انواع مختلفی دارند و شما باید بر اساس کاربری مکان و سلیقه از این موارد استفاده کنید اما در استفاده از کف پوش هایی که طرح یا بافت دارند مراقب باشید که کف مستعد کثیف شدن باشد. کف پوش های pvc در شیراز بیشترین کاربرد را دارند.

 
 




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |