رزرو مشاوره
کف پوش pvc در شیراز
    
بازدید: 2186
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ کفپوش pvc

فروش و نصب کفپوش پی وی سی شیراز

کفپوش پی وی سی در شیراز

یکی از پرکاربردترین کفپوش ها، کفپوشهای پی وی سی است که مقاومت بسیار بالا و طرح های متنوعی دارد. جنس این محصول ترکیبی از پی وی سی فشرده، الیاف و چندین لایه دیگر می باشد. کفپوش پی وی سی در شیراز انعطاف پذیری بالایی دارد. طرح های زیبا و متنوع کفپوش پی وی سی در کنار قیمت مناسب باعث شده تا در بسیاری از پروژه های اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد. در مکان هایی که امکان استفاده از پارکت لمینت وجود ندارد، بهترین گزینه کفپوش پی وی سی است. استحکام این کفپوش ها به حدی است که در برابر آب و رطوبت کاملاً مقاوم هستند. برای مثال می توان از این کفپوش ها در آشپزخانه استفاده کرد. بدون اینکه نگران شستن زمین باشید.

فروش کفپوش پی وی سی در سال های اخیر به عنوان جایگزینی مناسب برای پارکت های سرامیکی و چوبی افزایش یافته است. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از با ارزش ترین محصولات پتروشیمی است که دارای مقاومت بسیار بالا و عمر طولانی است. در زمینه طراحی داخلی از این فرآورده نفتی برای ساخت و تولید کفپوش، دیوارپوش، کاغذ دیواری و ... استفاده می شود.

ویژگی های کفپوش پی وی سی در شیراز

کفپوش پی وی سی به دلیل داشتن مواد پلیمری در برابر رطوبت و به طور کلی مایعات غیر قابل نفوذ است. اما نکته مهم این است که برای اینکه بتوان سطح کفپوش را در برابر نفوذ مایعات محکم کرد، بهتراست تمامی استانداردهای لازم در زمینه نصب رعایت شود زیرا کفپوش هایی که به صورت کاشی طراحی و ساخته می شوند ابعاد کوچک تری نسبت به نوع رول دارند. در نتیجه باید اتصالات کفپوش را به گونه ای انجام دهیم که بین دو تایل هیچ شکاف یا روزنه ای وجود نداشته باشد. از نظر خصوصیات سازه ای از چندین لایه تشکیل شده است که لایه های اصلی آن شامل هسته مرکزی پی وی سی و همچنین لایه تزئینی می باشد که عمدتاً باعث تنوع طرح ها در کفپوش می شود. اصولا کفپوش پی وی سی در شیراز از نظر طراحی از تنوع بالایی برخوردار است. دیگر ویژگی های کف پوش پی وی سی در شیراز:
  • مقرون به صرفه از نظر اقتصادی
  • نصب آسان و سریع
  • تمیز کردن بسیار آسان
  • ضدآب
  • امکان شکستن کمتر وسایل شکستنی در برخورد با این نوع کفپوش ها نسبت به سایر کفپوش ها
  • بدون خطر سر خوردن
  • کیفیت و دوام بالا
  • مناسب برای مسکونی، تجاری، اداری و...
  • عایق حرارتی و صوتی
  • طرح ها و رنگ های متنوع
  • مقاوم در برابر ضربه و سایش
  • دارای آج (برآمدگی روی سطح تزئینی) 

ابعاد مختلف کفپوش پی وی سی در شیراز 

ضخامت کفپوش PVC معمولاً 0.6 میلی متر، 1.5، 1.6، 2، 3 و 6 میلی متر است.
کفپوش آنتی استاتیک پی وی سی و همچنین کفپوش رول محافظ الکتریکی اغلب در ضخامت های 2 تا 6 میلی متر ارائه می شود.
کفپوش پی وی سی رول شده معمولاً در ابعاد 10، 12، 20، 25 و 50 متری در عرض های 1 و 2 متری به فروش می رسد.
کاشی های کف PVC معمولا در ابعاد 15*90، 20*120، 45*45، 25*25، 50*50، 60*60 سانتی متر طراحی می شوند.
چند نکته مهم در خرید کفپوش پی وی سی در شیراز
نحوه نصب کفپوش PVC اغلب به چسب نیاز دارد. چسب استفاده شده چسب صنعتی یا در صورت لزوم چسب خمیری است و بسیار محکم است اما قبل از آن باید پایه درست کرد (البته از چسب خمیری قوی هم می توان استفاده کرد). زیرسازی لازم در کفپوش پی وی سی در شیراز که به آن ماستیک می گویند باید با سیمان و چسب چوب انجام شود، زیرا سطح باید کاملاً آماده نصب باشد. در نصب حتما از نصاب کمک بگیرید تا کفپوشها را به زیبایی در کنار هم قرار دهد. پس از نصب، اجازه دهید چسب کمی روی کار خشک شود و به کف پوش ها دست نزنید و تکان ندهید(حداقل یک روز). از یک پارچه برای تمیز کردن آن استفاده کنید و به راحتی هر گونه لکه را از روی آن پاک کنید.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |