رزرو مشاوره
طراحی شیک و مدرن دکوراسیون در شیراز
    
بازدید: 68
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون مدرن به چه معناست؟

مدرن که یک کلمه لاتین است. این کلمه در لغت فارسی به معنای نو و تازه است و در طراحی دکوراسیون داخلی برای زیبایی ساده و به دور از تزئینات وسایل و طرح ها و رنگ ها می باشد.

بسیاری از کارشناسان استفاده از سبک مدرن را در دکوراسیون صحیح نمی دانند; زیرا باعث می شود افراد با مضمون سبک معاصر در تضاد باشند و آن را به اشتباه بگیرند. معاصر نیز به معنای سبکی امروزی می باشد. دلیل این کارشناسان برای نفی دکوراسیون مدرن این است که جنبش مدرنیته عامل شکل گیری طرح های مدرن در تاریخ بوده است، اما معاصر این گونه نیست و دردوره ای خاص شکل نگرفته است.

به چه فضاهایی مدرن می گویند؟

فضاها که زیرمجموعه بزرگی از بخش اصلی دکوراسیون را تشکیل می‌دهند، نه تنها به داخل خانه هدایت می‌شوند و محیط‌های خارجی زیادی را در بر می‌گیرند. اما از نظر عموم مردم هر وقت صحبت از دکوراسیون و دیزاین به میان می آید ذهن ها به سمت خانه متمایل می شود. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم نحوه چیدمان مبلمان و انتخاب رنگ برای فضاهای مختلف به سبک مدرن را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

استفاده از طراحی مدرن درآشپزخانه|شیراز

آشپزخانه ها به سبک مدرن و دکوراسیون تمایل به نشان دادن آینده دارند. این آشپزخانه ها با وسایل جدید براق، رنگ های روشن و لبه های تیز به نمایش گذاشته شده اند. قوانین سادگی در این سبک شامل این است که کابینت ها دارای درهای لمینت هستند، آشپزخانه اپن دارای لبه ساده است و از مواد و ابزار پرکار در آن استفاده نمی شود.

آشپزخانه در دکوراسیون مدرن شیراز

در طراحی کابینت های آشپزخانه مدرن معمولا از متریال های هایگلاس یا ام دی اف ساده استفاده می شود. درب کابینت ها بدون حکاکی و بصورت ساده طراحی و اجرا می شوند. بیشترین کاربرد این سبک برای آشپزخانه هایی است که فضای کمی دارند و کوچک هستند.

اتاق خواب با طراحی مدرن در شیراز

می توانید تخت خود را در وسط اتاق قرار دهید و یک فرش یا کفپوش (از هر نوعی) روی زمین قرار دهید. انتخاب رنگ و طرح کفپوش شما بسیار مهم است. برای تزئین اتاق می توانید مجسمه و آباژور قرار دهید یا پوستری مدرن را روی دیوار نصب کنید. از یک لوستر مدرن و شیک استفاده کنید و دیوارهای خود را رنگ یا کاغذ دیواری کنید. همچنین می توانید میز آرایش را با یک صندلی مدرن قرار دهید که باعث زیباتر شدن اتاق شود و در سقف آسمان مجازی به نحو مطلوبی استفاده شود.

سالن پذیرایی مدرن در شیراز

مکانی که بیانگر ذوق و حس هنری صاحب خانه است سالن پذیرایی منزل است. توجه داشته باشید که برای داشتن یک اتاق نشیمن به سبک مدرن بهتر است یک مبل راحتی بخرید; زیرا مبلمان کلاسیک یا استیل برای این سبک مناسب نیستند. در صورت داشتن فضا می توانید میز ناهارخوری را در گوشه ای از آن قرار دهید و یا با طراحی میز کنسول و جاکفشی جذاب جلوه ای خاص و مدرن به فضا ببخشید.

سرویس بهداشتی مدرن در شیراز

رنگ های آبی روشن، بنفش، سبز و نارنجی به افراد آرامش روحی و جسمی می دهد. نورپردازی در این مکان باید ملایم باشد و از آینه های دیواری استفاده شود. مدرن بودن سرویس بهداشتی تنها استفاده از رنگ های سیاه و سفید نیست و امروزه از طیف های رنگی متنوعی برای این مکان استفاده می شود. از نظر دکوراسیون مدرن، بیشترین اتفاقات در اطراف سالن پذیرایی و آشپزخانه می‌افتد، اما مکان‌های دیگری مانند حمام مجهز به سیستم‌های کنترل تهویه مطبوع و سنسورهای هوشمند برای کنترل مصرف آب، سرویس‌های بهداشتی هوشمند و بهینه، سقف های کشسان نیز به دیده شدن این سبک کمک می کنند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |