رزرو مشاوره
طراحی تی وی وال با ماربل شیت در شیراز
    
بازدید: 34
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09173027547-09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

انواع مدل ها و طراحی تی وی وال در شیراز

امروزه طراحی دکوراسیون بیش از پیش مورد استقبال عموم قرار گرفته است و به همین دلیل تی وی وال به یکی از دغدغه های طراحان داخلی تبدیل شده و به عنوان یکی از ایده های جدید طراحان مطرح و به مشتریان ارائه می شود. تی وی وال ها در سبک های مختلفی طراحی و تولید می شوند که شامل سبک های کلاسیک، مدرن، سنتی و تلفیقی می باشد که هر کدام باید با سبک دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم در مورد متریال تی وی ست و نکات مهمی که قبل از خرید باید به آنها توجه کرد صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

مناسب ترین متریال تی وی ست مدرن در شیراز

تی وی ست ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و همچنین در سبک‌های مختلف اجرا می‌شوند، اما این تنوع منجر به طرح و استایل نمی‌شود، بلکه این تنوع در نوع متریال مانند چوب، فایبرگلاس، ترمووال نیز وجود دارد . در بین متریال های موجود، چوب محبوب تر است و اکثر مردم ترجیح می دهند از چوب در طراحی خود استفاده نمایند. دلیل این استقبال از چوب این است که متریال های چوبی برای هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند و فرقی نمی کند سبک دکوراسیون منزل کلاسیک باشد یا مینیمال.

ابعاد مناسب برای تی وی ست مدرن در شیراز

توصیه می شود برای خاص و زیبا جلوه دادن فضای منزل، ابعاد تی وی ست را بزرگتر از تلویزیون سفارش دهید، زیرا اگر ابعاد تی وی ست کوچکتر از تلویزیون باشد جلوه بصری خوبی نخواهید داشت. نکته ای که در این میان وجود دارد این است که اگر در خانه با کمبود فضا مواجه هستید و نمی خواهید تلویزیون کوچکی انتخاب کنید، توصیه ما استفاده از تلویزیون های دیواری است.

رنگ تی وی ست مدرن در شیراز

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام سفارش تی وی وال مدرن در شیراز باید به آن توجه کرد رنگ آن است. در انتخاب رنگ باید دقت کنید که رنگ مورد نظرتان با رنگ غالب دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد، بهتر است رنگ تی وی ست با سایر لوازم منزل مخصوصا مبلمان هماهنگی داشته باشد، همچنین اگر کابینت آشپزخانه با تی وی ست ها در یک خط هستند، حتما رنگ مناسب با کابینت را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که رنگ تی وی ست را با دقت و حوصله انتخاب کنید تا فضای منزل شما زیبا و چشم نواز شود.

تی وی ست های چوبی بهترین انتخاب

متریال های چوبی همیشه طرفداران زیادی دارد و از نظر فروش نسبت به سایر متریال ها به دلیل سبک مدرن و طراحی چوبی فروش بالایی دارد. متریال استفاده شده در این نوع میزها اغلب ام دی اف یا نئوپان است و اغلب فضای مناسبی برای وسایل تزئینی دارند. دیوارکوب های چوبی که طرح ها و نقش های ظریفی دارند و حکاکی شده اند برای دکوراسیون هایی که به سبک کلاسیک هستند مناسب هستند.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید و می خواهید فضای خانه از یکنواختی خود خارج شود و جلوه ای زیبا و خاص به خود بگیرد، بهترین و مناسب ترین راه برای ایجاد این تغییر، تغییر دکوراسیون منزل است.  طراحی دیواری که تلویزیون درآن قرار می گیرد می تواند تغییر ویژه ای در فضا ایجاد کند. این تغییر دکوراسیون در مقایسه با سایر روش ها به صرفه و همچنین راحت و بدون دردسر است. اکثر افراد بر این باورند که مکانی که تلویزیون در آن قرار دارد به عنوان نقطه کانونی خانه در نظر گرفته می شود و به همین دلیل است که افراد به مدت طولانی به آن قسمت از خانه نگاه می کنند، بنابراین توصیه می شود به طراحی تی وی وال توجه شود. 

طراحی تی وی وال با ام دی اف در شیراز

طراحی تی وال با ام دی اف مزیت های زیادی از جمله عایق بودن صدا و عدم وجود آلودگی، گرد و غبار دارد. معمولا طرح هایی که زرق و برق زیادی دارند پس از مدتی خسته کننده می شوند و باعث کسالت و همچنین عدم تمرکز می شوند.

طراحی تی وی وال با ورق های ماربل شیت در شیراز

یکی از متریال های جدید و به روز در طراحی تی وی وال مدرن در شیراز، استفاده از ورق های ماربل شیت می باشد. ورق های ماربل به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ و همچنین قیمت مناسب بیشترین کاربرد را در طراحی تی وی ست مدرن در شیراز دارند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |