رزرو مشاوره
تی وی ست با چوب ترمو و ام دی اف
    
بازدید: 73
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

تی وی وال مدرن با ام دی اف در شیراز

تی وی وال مدرن یکی از قسمت های دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز است که اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه تلویزیون یکی از پرکاربردترین لوازم منزل است، تزئین و زیباسازی محل قرارگیری تلویزیون در بین صاحبان خانه بسیار حائز اهمیت است. در طراحی تی وی وال مدرن می توان از طرح های مختلفی استفاده کرد که با توجه به دکوراسیون و شرایط موجود کارشناسان گروه مهندسی برنادکور می توانند شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنند.

نکات مهم در طراحی اصولی تی وی وال در شیراز

طراحی اصولی و اجرای با کیفیت تی وی وال می تواند تغییر شگفت انگیزی در دکوراسیون داخلی شما ایجاد کند. در طراحی این دیوار نباید از طراحی های شلوغ و طرح هایی که هنگام تماشای تلویزیون حواس بیننده را پرت می کند استفاده شود. همچنین انتخاب طرح و متریال مناسب با سایر قسمت های دکوراسیون از دیگر نکات مهم در طراحی تی وی وال مدرن در شیراز است.

زاویه دید افراد به تلویزیون نیز در خرید تی وی وال نقش بسزایی دارد و مکان نصب تلویزیون باید در بهترین مکان ممکن قرار گیرد. سیم های متصل به تلویزیون، کابل ها، ترانسفورماتورها و سایر اجزای مرتبط با تلویزیون باید به گونه ای قرار داده شوند که از زیبایی دکوراسیون شما کاسته نشود.

نورپردازی مناسب در دکوراسیون تی وی وال در شیراز

تی وی وال شما می تواند نقطه چشم نواز خانه شما باشد "اگر" طراحی واقعا زیبایی داشته باشد. یکی از مهم ترین و موثرترین نکات در برجسته سازی تی وال مدرن، استفاده از نور مناسب به گونه ای است که هر بیننده ای را حتی در حالت خام بودن تلویزیون به خود جذب کند.
نورپردازی می تواند خطی یا بصورت نورمخفی باشد که در عین حال می تواند واقعا زیبا باشد. در قسمت سقف تی وی وال می توانید از هالوژن های توکار استفاده کنید.

طراحی تی وی وال مدرن با ام دی اف در شیراز

اگر شما هم می خواهید تی وی وال ام دی اف داشته باشید، باید بدانید که یکی از نکات اصلی انتخاب طرح ام دی اف مناسب است. در این قسمت از مقاله منظور از طرح، نقش ها و نقش های برجسته خود ام دی اف است. پس در انتخاب این موضوع دقت کنید و انتخاب رنگ بندی و طرح باید با فضای کلی منزل شما همخوانی داشته باشد. در این پروژه از رنگ خنثی خاکستری استفاده شده است که در تضاد با رنگ گرم ترموود جلوه ی ویژه ای داشته باشد.

 طراحی و اجرای تی وی وال مدرن در شیراز

همانطور که قبلا گفتیم زیبایی تی وی وال شما به طراحی استاندارد و اجرای با کیفیت بستگی دارد. به یاد داشته باشید که بعد از آشپزخانه، تی وی وال شما بیشترین توجه را به خود جلب می کند، پس برای یافتن طراحان حرفه ای عجله نکنید. طراحی داخلی خانه مدرن همزمان با رشد صنعت تولید تلویزیون دستخوش تغییراتی شد. تلویزیون های LCD و LED این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می گیرند.

این تلویزیون ها به گونه ای ساخته شده اند که کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند و معمولا بر روی دیوار نصب می شوند. در نتیجه جزو مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی مدرن هستند. سبک مدرن یکی از محبوب ترین سبک ها در بین چندین سبک است که می توان از آن برای طراحی تی وی وال استفاده کرد. کناف و ام دی اف در طراحی تی وی وال به سبک مدرن استفاده می شود. در کنار چوب ترمو، می توانید از سنگ های دیگری نظیر ماربل شیت که رنگ متفاوتی با سنگ مرمر دارند نیز استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از طراحان از چوب پلی استر زیبا و منحصر به فرد برای طراحی تی وی وال مدرن در شیراز استفاده می کنند. اگرچه آجر یکی از مصالح مورد استفاده در سبک کلاسیک است، اما در سبک مدرن نیز کاربردهای زیادی دارد. 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |