رزرو مشاوره
اتاق خواب لاکچری در شیراز
    
بازدید: 99
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی اتاق خواب مدرن و لاکچری در شیراز

طراحی داخلی اتاق خواب مدرن در شیراز یکی از مهم ترین مراحل چیدمان و طراحی هر خانه ای است که کم توجهی به آن می تواند بر روحیه هر فرد تاثیر منفی بگذارد. در ادامه با انواع طراحی دکوراسیون اتاق خواب 2023 آشنا می شوید که امیدواریم با ایده گرفتن از آنها بتوانید طرحی متفاوت در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب 2023 با روش های کاربردی در شیراز

هر فردی پس از چند ساعت کار نیاز به استراحت فیزیکی و روحی در مکانی آرامش بخش دارد و اتاق خواب یکی از مناسب ترین مکان ها برای استراحت است پس بهتر است در طراحی فضای داخلی اتاق خواب حساس باشد. آنچه لازم است را خرج کنید و علاوه بر این، با نزدیک شدن به سال 2023 می توانید تغییرات مثبتی در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

کاغذ دیواری یکی از بهترین گزینه ها برای تغییر فضای اتاق خواب است و تاثیر بسزایی در زیبایی اتاق دارد، بنابراین می توانید برای شروع سال جدید، دیوارهای اتاق خواب خود را با کاغذ دیواری ساده یا طرح دار بپوشانید.

روتختی یکی از ضروری ترین وسایل اتاق است و شامل تخت، روتختی، بالش و... است، بهتر است در انتخاب روتختی به اندازه اتاق خواب خود توجه کنید و روتختی را انتخاب کنید که اتاق خواب را بیش از حد شلوغ نکند. 

رنگ مبلمان اتاق خواب و رنگ دیوارها را باید به گونه ای انتخاب کنید که هارمونی بی نظیری در فضای اتاق خواب مدرن ایجاد کنند. همچنین طراحی نور اتاق خواب بسیار مهم است و برای ایجاد نور اتاق خواب می توانید از چراغ های سقفی، دیواری، لوستر و آباژور استفاده کنید. همچنین اگر اتاق خواب شما پنجره دارد، بهتر است پنجره ها را با پرده بپوشانید. از پرده های نازک و ابریشمی استفاده کنید تا بتوانید نور طبیعی را در طول روز به اتاق دعوت کنید.

اگر می‌خواهید اتاق خواب مدرن شما آرامش‌ بخش‌تر به نظر برسد، بهتر است از گیاهان آپارتمانی و زینتی استفاده کنید. همچنین می توانید زیبایی اتاق خواب را با کمک گلدان های رنگی و گرین وال ها تکمیل کنید. گیاهان اتاق خواب را باید به گونه ای انتخاب کنید که نیاز به نور زیاد نداشته باشند و نگهداری آنها سخت نباشد. اگر حوصله نگهداری از گل را ندارید نمونه های مصنوعی متنوعی در بازار موجود می باشند که می توانید آنها را استفاده کنید.

نقطه کانونی در اتاق خواب مدرن در شیراز

به جای اینکه ایده های زیادی را در یک اتاق جمع کنید، با دقت در مورد ایجاد چیزی خاص و مورد علاقه در فضا فکر کنید. به عنوان مثال، در این اتاق خواب، دیوار بافت با نورپردازی برجسته و انتخاب لوستر مناسب، نقطه کانونی اصلی فضا است. هیچ چیز دیگری در این فضا برای جلب توجه تلاش نمی کند.

طراحی اتاق خواب ساده و مینیمال در شیراز

مبلمان، تخت و سایر مبلمان اتاق خواب باید ساده و مینیمال باشند و به گونه ای چیده شوند که به راحتی بتوان در اتاق خواب رفت و آمد کرد. توجه داشته باشید که مبلمان سلطنتی و کلاسیک و همچنین سرویس خواب های کلاسیک و سلطنتی که پر زرق و برق هستند و معمولاً نقش و نگارهای زیادی روی خود دارند نمی توانند برای سبک مدرن مناسب باشند.

یکی از مهم ترین عوامل یک اتاق خواب مدرن، سادگی وسایل موجود و البته مرتب بودن آن است. پس در هنگام خرید مبلمان علاوه بر اینکه مبلمان باید ساده باشد به این نکته نیز توجه کنید که مبلمان خریداری شده فضای مناسبی برای قرار دادن لباس ها و چیزهای غیر ضروری که همیشه مورد استفاده قرار نمی گیرند داشته باشد تا بعدا در نظافت اتاق خواب دچار مشکل نشوید.

انتخاب رنگ در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

رنگ دیوار تیره را برای بازسازی و تغییرات کوچک امتحان کنید. دیوارهای تیره احساسی صمیمی و جذاب در اتاق ایجاد می کنند. رنگ های تیره برای اتاق نشیمن، کتابخانه، اتاق غذاخوری و اتاق خواب عالی هستند. هنگام استفاده از رنگ تیره روی دیوارها، برای کف و سقف رنگ های روشن تر را انتخاب کنید. برای ایجاد تمرکز بهتر است رنگ دیوار پشت تخت یا یک دیوار مهم را تغییر دهید. برای تکمیل ظاهر، چند بالش و کوسن روی تخت یا صندلی به رنگ مشابه اضافه کنید.

بهترین رنگ های اتاق خواب مدرن در شیراز

انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب مدرن در شیراز به اندازه اتاق، سبک نور و ویژگی های کلی دکوراسیون بستگی دارد. به عنوان مثال، رنگ هایی مانند سفید، بژ و خاکستری اغلب در اتاق خواب های کوچک و مکان هایی با نور کم ترجیح داده می شوند. کسانی که می خواهند احساس آرامش کنند با استفاده از رنگ هایی مانند آبی روشن و سبز محیط راحت تری ایجاد می کنند.

رنگ های اشباع شده مانند شرابی، آبی تیره و بنفش جلوه جالب تری در اتاق ایجاد می کنند. البته در انتخاب این رنگ ها باید به اندازه اتاق و نوع نورپردازی آن نیز توجه کرد. این رنگ ها را بهتر است در بخش هایی از اتاق استفاده کنید که جلب توجه می کند و بخش های دیگر را از رنگ های متفاوت استفاده کنید.اتاق از 4 دیوار تشکیل شده است که اگر 1-2 دیوار را به این رنگ ها و بقیه را با رنگ های روشن تر رنگ آمیزی کنید ظاهر بسیار خوبی خواهید داشت. 

طراحی نور در بازسازی اتاق خواب در شیراز

تخت خود را با میزهای کناری ست کنید. این یک راه عالی برای دادن ظاهری جدید به اتاق خواب مدرن در شیراز است. هنگام انتخاب میزهای کناری، به دنبال میزهایی باشید که حداقل از تشک شما بالاتر یا هم سطح باشند، در غیر این صورت خیلی کوچک به نظر می رسند. بعد، یک جفت چراغ تزئینی بلند اضافه کنید تا زیبایی دو چندان شود.  





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |