رزرو مشاوره
طراحی اتاق خواب نئوکلاسیک شیراز
    
بازدید: 95
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

تعریفی از سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی

وقتی هوشمندانه از ویژگی های دو سبک کلاسیک و مدرن در ترکیب با یکدیگر استفاده کنید، می توانید به سبک نئوکلاسیک برسید. ترکیب این دو سبک به معنای تغییر سبک کلاسیک به سبک مدرن و امروزی است. مثلاً اگر مبلمان یا تخت‌خواب‌های کلاسیک بزرگ و پر از شکوه و طرح هستند، در سبک نئوکلاسیک این مبل‌ها و تخت‌خواب‌ها عموماً ظاهری کلاسیک دارند اما با سادگی بیشتر، ابعاد کوچک‌تر و تزئینات و زرق و برق کمترنسبت به سبک کلاسیک می باشند. بنابراین تجمل گرایی سبک کلاسیک با سادگی سبک مدرن آمیخته شده و سبک نئوکلاسیک پدیدار می شود.

طراحی اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز

طراحی اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز نشان دهنده ظرافت، سبک و فضای رمانتیک است. سبک نئوکلاسیک با ویژگی های اتاق خواب سازگار است و فضایی راحت و فوق العاده به اتاق می دهد، جایی که هر قطعه مبلمان، هر دکوراسیونی برای ایجاد یک نمای کلی تمیز، منظم و متعادل برای آرامش و آسایش قرار می گیرد. سبک نئوکلاسیک به جای پذیرش آن به عنوان یک روش واقعی زندگی مدرن، بر قدردانی از دوران باستان و الهام گرفتن از دوران باستان تمرکز می کند و بین مدرنیته و دوران باستان تعادل ایجاد می کند. اتاق خواب نئوکلاسیک آمیزه ای است بین مبلمان کلاسیک و مدرن، نه مانند کلاسیک بسیار مجلل و نه مانند مبلمان مدرن خیلی ساده، به نوعی که سبک قدیمی را می گیرید و به آن جان و روح مدرن می دهید.

برای کمک به شما در توسعه دید ایده آل خود از اتاق خواب نئوکلاسیک، ما در برنادکور نمونه های نصب شده قاب های مختص سبک کلاسیک را اجرا کرده ایم. ما از طیف وسیعی از پالت‌های رنگی، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از ایده‌های نورپردازی و لوستر، طرح‌های تخت خواب شگفت‌انگیز، دیوارهای ویژگی‌های نئوکلاسیک غیرمعمول، اضافات خیره‌کننده و پیچش‌های عجیب و غریب استقبال خواهیم کرد.

طراحی زیبای اتاق خواب با استفاده از سرویس خواب نئوکلاسیک

سرویس خواب نئوکلاسیک اتاق خواب را گرم و دلپذیر می کند. برای زیباتر شدن اتاق خواب خود می توانید از وسایلی متناسب با این سبک استفاده کنید. مثلاً آباژورهایی هم شکل با کلاهک های پارچه ای در دو طرف تخت قرار دهید. یا از والانی کلاسیک و بسیار ساده برای پنجره استفاده کنید. اتاق خواب خود را با گل های تازه و طبیعی تزئین کنید و اجازه دهید نور خورشید از پنجره بتابد. رنگ دیوارهای اتاق خواب را روشن کنید تا فضا بزرگ و باز به نظر برسد. برای زیبایی بیشتر می توانید دیوار پشت تخت را با کاغذ دیواری طرح دار اما با طراحی نسبتا کلاسیک بپوشانید.

طراحی اتاق خواب نئوکلاسیک چیست؟

اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز به گونه ای انجام شده است که شامل سادگی طراحی مدرن و جذابیت های طراحی کلاسیک می شود. بنابراین اتاق خواب طراحی شده به سبک نئوکلاسیک دارای طرحی ساده و در عین حال شیک است. اتاق خواب نئوکلاسیک به نوعی ساده است و ظرفیت و زیبایی دارد. به همین دلیل اتاق خواب نئوکلاسیک یکی از پرطرفدارترین سبک های طراحی است و تمام ویژگی های یک اتاق خواب ایده آل و آرامش بخش برای یک خواب راحت را دارد. به طور کلی مهمترین ویژگی های اتاق خواب نئوکلاسیک به شرح زیر است.

تعادل و هماهنگی بین قسمت های مختلف اتاق خواب نئوکلاسیک

همانطور که می دانید یکی از اصول مهم طراحی کلاسیک، اصل هماهنگی و تعادل بین قسمت های مختلف آن است. اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است، این ویژگی سبک کلاسیک را به عاریت گرفته و دارای نوعی تعادل و هماهنگی است. به طور کلی توصیه می شود از قرار دادن زیاد مبلمان در اتاق خواب و به هم ریختن فضا خودداری کنید. زیرا این کار آرامش مورد نیاز اتاق خواب را از بین می برد و آن را برای استراحت نامناسب می کند.

بنابراین بهتر است به جای مبلمان و سایر وسایل غیر ضروری اتاق خواب، وسایل ضروری را انتخاب کنید که در افزایش آرامش محیط نیز تاثیر دارند که شامل موارد زیر می شود.

  • تختی که دارای تزئینات خاص کلاسیک با جزئیات کمتر باشد.
  • کمد لباس نیز یکی از ملزومات اتاق خواب است و بهتر است آن را با سایر عناصر هماهنگ کنید.
  • یک میز قهوه با دو صندلی که جلوه ای مجلل به اتاق خواب می دهد.
  • انتخاب یک تخت راحت برای خواب و استراحت

دومین ویژگی اتاق خواب نئوکلاسیک در چارچوب تخت آن نهفته است. در واقع مهم ترین عنصر اتاق خواب تخت است و هر چقدر هم که جذاب باشد فضای اتاق خواب را شیک و جذاب می کند. در اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است، به دنبال ظاهری بسیار مدرن یا بسیار لوکس نیستیم. بنابراین بستری که برای آن انتخاب می کنیم باید حد وسط سبک کلاسیک و مدرن باشد و افراط در هر دو سبک ممنوع است.

در واقع باید سعی کرد با بهره گیری از سلایق شخصی از امور ساده و پیش پا افتاده بهترین استفاده را کرد و به نحوی آنها را بهبود بخشید. تخت باید چارچوبی مستطیلی داشته باشد و روتختی باید از پارچه های نرم و کرکی باشد.

معمولا طبق اصول سبک طراحی نئوکلاسیک در شیراز بهترین رنگ برای تخت خواب کرم روشن، چرم سفید یا بژ است و هر یک از رنگ های ذکر شده انتخاب های ایده آلی برای فریم کامل تخت می باشد.

ایجاد جلوه های نئوکلاسیک در شیراز

از مهم ترین ویژگی های سبک نئوکلاسیک می توان به گچ کاری با هندسه ظریف و خطوط منحنی اشاره کرد که می توان از آن برای طراحی دیوارها به همراه کاغذ دیواری اتاق خواب نئوکلاسیک استفاده کرد. در واقع اصالت اصلی سبک نئوکلاسیک در ابزار گران قیمت و روحیه آرام آن نهفته است. بنابراین انتخاب عناصر آن برای اتاق خواب باید به گونه ای باشد که ویژگی های ذکر شده در آن منعکس شود.

نورپردازی در اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز

معمولا اتاق خواب نئوکلاسیک دارای پنجره هایی است که با پارچه های فراوان و سنگین قاب بندی شده اند. رنگی که در این سبک برای پرده اتاق خواب انتخاب می شود، نباید خیلی تند یا خیلی ملایم باشد، اما در این زمینه باید یک انتخاب میانی نیز داشت تا اصول سبک نئوکلاسیک را به هم نزند.

همچنین در این سبک باید نور کافی برای اتاق خواب در نظر بگیرید. در واقع بهترین نور اتاق خواب که به سبک کلاسیک طراحی شده است باید ملایم و پیوسته باشد و بتواند مبلمان اتاق خواب را زیباتر کند. همچنین بهتر است لامپ های نصب شده در اتاق هوشمند بوده و به وفور قابل استفاده باشند. همچنین استفاده از تمامی سبک های نورپردازی مانند چراغ های سقفی، چراغ های زمینی، چراغ های رومیزی، چراغ های دیواری و ... در اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است مشکلی ندارد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |