رزرو مشاوره
اتاق خواب نئوکلاسیک شیراز
    
بازدید: 149
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز

دکوراسیون اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک در شیراز با استفاده از تکنولوژی مدرن و تکنیک های طراحی است. این سبک به معنای استفاده از مواد ساده با رنگ های روشن است و استفاده از جزئیات تزئینی باید حداقل باشد. اتاق خواب در سبک نئوکلاسیک ترکیبی هماهنگ از ظرافت، تجمل و خویشتن داری است. موضوع مهم در طراحی اتاق خواب، انتخاب رنگ است که باید به گونه ای طراحی شود که رنگ ها تاثیر منفی بر وضعیت روحی افراد نداشته باشند. این بدان معنا نیست که رنگ نمی تواند روشن باشد، اما لازم نیست پر زرق و برق باشد.

ویژگی های اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک در شیراز

اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک تزئین شده است معمولا رنگ های روشن دارد. توجه به این نکته ضروری است که در استفاده از رنگ تیره باید هماهنگی بین عناصر محیط رعایت شود. دیوارهایی که رنگ روشن دارند را می توان با نقاشی های دیواری مختلف تزئین کرد. رنگ های مکمل می توانند انتخاب مناسبی برای سبک نئوکلاسیک باشند.

طیف رنگ در سبک نئوکلاسیک معمولا ملایم است که شامل:

  • رنگ سفید
  • رنگ قهوه ای روشن
  • رنگ قهوه ای تیره
  • رنگ بژ
  • رنگ آبی کمرنگ
  • رنگ طلایی
  • رنگ نقره ای

رنگ های کرم، خاکستری، زرد و سبز، سیاه و قرمز عمدتا برای برجسته کردن استایل استفاده می شود. کاغذ دیواری هنوز هم محبوب ترین وسیله برای دکوراسیون دیوار داخلی است. برای اتاق خوابی به سبک نئوکلاسیک بهتر است از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید. اغلب برای تزئین اتاق از مبلمان رنگ روشن استفاده می شود که باید با پارچه های ابریشمی و مخملی ساده و ظریف باشد. امروزه بسیاری ترجیح می دهند اتاق ها را به سبک ساده و مختصر طراحی کنند که هندسه اتاق را نقض نمی کند و آن را منظم، اما دنج می کند.

به طراحان توصیه می شود از تکنیک های ساده برای طراحی هر قسمت از اتاق استفاده کنند. برای تزئین فضای اتاق خواب در دکوراسیون نئوکلاسیک در شیراز می توان از گلدان ها، مجسمه های مرمر، گچی و تابلوهای نقاشی استفاده کرد. استفاده از آینه های بزرگ نه تنها زیبایی ایجاد می کند بلکه از نظر بصری محیط را بزرگتر نشان می دهد. اتاق خواب باید فضای خالی داشته باشد، بنابراین لازم است کمتر از مبلمان و تزئینات در اتاق استفاده شود.

در پایان برای داشتن دکوراسیونی زیبا بهتر است از افراد حرفه ای در این امر کمک بگیرید. طراحان شرکت برنادکور با استفاده از ایده های کلاسیک محل خواب شما را به شاهکاری واقعی و محبوب ترین مکان آپارتمان تبدیل خواهند کرد.

نکات مهم در طراحی اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز

نکته مهمی که در اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک وجود دارد، توجه 100 درصدی به انتخاب رنگ است. اگر به رنگ های موجود در فضای اتاق خواب توجه نکنید، نمی توانید طراحی را برای اتاق خوای خود شروع کنید. زیرا جلوه رنگ در اتاق خواب به خصوص در سبک خاصی مانند سبک نئوکلاسیک باید به بهترین شکل ممکن انتخاب شود. در این سبک منحصر به فرد، استفاده از رنگ های روشن بسیار کلیدی است و افراد باید به ظرافت ترکیب رنگ ها توجه زیادی داشته باشند.

شما باید از رنگ های روشن حتی در یک محدوده خاص و کاملا هماهنگ و ترکیبی استفاده کنید. زیرا رنگ‌های روشن‌تر عمدتاً از رنگ‌های ملایم تشکیل شده‌اند که اتاق خواب شما را زیبا و مهمتر از همه آرام جلوه می‌دهند و البته باید همه موارد مانند مساحت و اندازه اتاق خواب را انتخاب کنید. رنگ های خاص را در نظر بگیرید. تا بتوانید زیبایی و جذابیت بصری اتاق خواب را به کمک سبک نئوکلاسیک به طور موثر به نمایش بگذارید.

توصیه می کنیم سعی کنید طراحی داخلی اتاق خواب خود را به یک طراح متخصص و با تجربه بسپارید; چرا که طراح با توجه به تکنیک ها و قوانین خاصی که آموزش دیده است می تواند با کمترین هزینه، زیباترین طرح را برای اتاق خواب شما به سبک نئوکلاسیک طراحی کند. امروزه تاثیر دکوراسیون داخلی بر روحیه افراد به اثبات رسیده است. به همین دلیل باید این ضرورت را فقط به دست افراد متخصص و مجرب سپرد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |