رزرو مشاوره
دکور اتاق خواب نئوکلاسیک
    
بازدید: 143
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک در شیراز

سبک نئوکلاسیک دکوراسیون اتاق به سبک کلاسیک با استفاده از تکنولوژی مدرن و تکنیک های طراحی است. این سبک به معنای استفاده از مواد ساده با رنگ های روشن است و استفاده از جزئیات تزئینی باید حداقل باشد. اتاق خواب در سبک نئوکلاسیک ترکیبی هماهنگ از ظرافت، تجمل و خویشتن داری است. موضوع مهم در طراحی اتاق خواب، انتخاب رنگ است که باید به گونه ای طراحی شود که رنگ ها تاثیر منفی بر وضعیت روحی افراد نداشته باشند. این بدان معنا نیست که رنگ نمی تواند روشن باشد، اما لازم نیست پر زرق و برق باشید. اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک تزئین شده است معمولاً دارای رنگ های روشن است. توجه به این نکته ضروری است که در استفاده از رنگ های تیره باید هماهنگی بین عناصر محیط رعایت شود. می توان آن را با نقاشی های دیواری مختلف با رنگ های متضاد تزئین کرد.

سبک نئوکلاسیک برای اتاق هایی که روشن و دارای تهویه مناسب هستند مناسب است. مرکز اتاق باید یک تخت زیبا و پهن باشد که از دو طرف با میزهای کوچک به یک سبک قاب شده باشد. اگر جای خالی است بهتر است در گوشه ای از اتاق کمد لباس قراردهید. یک مبل تیره و چوبی در گوشه اتاق بسیار شیک به نظر می رسد. اتاق خواب جایی است که افراد در آن استراحت می کنند و کارهای شخصی خود را انجام می دهند، مهم است که در اتاق خواب احساس راحتی و آرامش داشته باشید. پارکت های طلایی که از پارکت های مدرن محسوب می شوند به همراه کاغذ دیواری پشت تخت که دارای طرح های گلداراست جلوه ای مجلل و زیبا برای اتاق خواب ایجاد می کند که هم سبک کلاسیک و هم سبک مدرن را نشان می دهد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با سبک اتاق خواب نئوکلاسیک بیشتر آشنا کنیم.

رنگ مناسب در سبک نئوکلاسیک در شیراز

  • رنگ سفید
  • رنگ قهوه ای روشن
  • رنگ قهوه ای تیره
  • رنگ بژ
  • رنگ آبی کمرنگ
  • رنگ طلایی
  • رنگ نقره ای

طراحی اتاق خواب نئوکلاسیک چیست؟

اتاق خواب نئوکلاسیک به گونه ای انجام شده است که شامل سادگی طراحی مدرن و جذابیت های طراحی کلاسیک می شود. بنابراین اتاق خواب طراحی شده به سبک نئوکلاسیک طراحی ساده و در عین حال شیک است. اتاق خواب نئوکلاسیک به نوعی ساده است و ظرافت و زیبایی دارد. به همین دلیل اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز یکی از پرطرفدارترین سبک های طراحی است و تمام ویژگی های یک اتاق خواب ایده آل و آرامش بخش برای یک خواب راحت را دارد. به طور کلی مهمترین ویژگی های اتاق خواب نئوکلاسیک به شرح زیر است.

 

تعادل و هماهنگی بین قسمت های مختلف اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز

همانطور که می دانید یکی از اصول مهم طراحی کلاسیک، اصل هماهنگی و تعادل بین قسمت های مختلف آن است. اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است، این ویژگی سبک کلاسیک را دارد و دارای نوعی تعادل و هماهنگی است. به طور کلی توصیه می شود از قرار دادن زیاد مبلمان در اتاق خواب و به هم ریختن فضا خودداری کنید. زیرا این کار آرامش مورد نیاز اتاق خواب را از بین می برد و آن را برای استراحت نامناسب می کند.

بنابراین بهتر است به جای مبلمان و سایر وسایل غیر ضروری اتاق خواب، وسایل ضروری را انتخاب کنید که در افزایش آرامش محیط نیز تاثیر دارند که شامل موارد زیر می شود.

وسایل ضروری را فقط برای اتاق خواب نئوکلاسیک انتخاب کنید.
تختی که دارای تزئینات و جزییات زیادی باشد.
کمد لباس نیز یکی از ملزومات اتاق خواب است و بهتر است آن را طوری انتخاب کنید که با سایر عناصر هماهنگ باشد.
یک میز قهوه با دو صندلی که جلوه ای مجلل به اتاق خواب می دهد.
انتخاب یک تخت راحت برای خواب و استراحت

درواقع باید سعی کرد با بهره گیری از سلایق شخصی از امور ساده و پیش پا افتاده بهترین استفاده را کرد و به نحوی آنها را بهبود بخشید. تخت باید چارچوبی مستطیلی داشته باشد و روتختی باید از پارچه های نرم و کرکی باشد.

معمولا با توجه به اصول سبک طراحی نئوکلاسیک بهترین رنگ برای تخت خواب کرم روشن، چرم سفید یا بژ است و هر یک از رنگ های ذکر شده نیز انتخابی ایده آل برای فریم کامل تخت خواب محسوب می شود.

 
نورپردازی در اتاق خواب نئوکلاسیک در شیراز

معمولا اتاق خواب نئوکلاسیک دارای پنجره هایی است که با پارچه های فراوان و سنگین قاب بندی شده اند. رنگی که در این سبک برای پرده اتاق خواب انتخاب می شود نباید خیلی تند یا خیلی ملایم باشد، اما در این زمینه باید یک انتخاب میانه نیز داشت تا اصول سبک نئوکلاسیک را به هم نزند.

همچنین در این سبک باید نورکافی برای اتاق خواب در نظر بگیرید. در واقع بهترین نور اتاق خواب که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است باید ملایم و پیوسته باشد و بتواند مبلمان اتاق خواب را زیباتر کند.

همچنین بهتر است لامپ های نصب شده در اتاق هوشمند بوده و به وفور قابل استفاده باشند. همچنین استفاده از تمامی سبک های نورپردازی مانند هالوژن های سقفی، چراغ های زمینی، چراغ های رومیزی، چراغ های دیواری و... در اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است مشکلی ندارد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |