رزرو مشاوره
طراحی و ساخت تی وی وال مدرن شیراز
    
بازدید: 182
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی وال مدرن در شیراز

طراحی تی وی وال بخش مهمی از طراحی داخلی خانه است. تی وی وال مهمترین دیوار خانه است که در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی تاثیرگذار است. ایجاد هماهنگی و تناسب بین تی وی وال و سایر قسمت های خانه یکی از نکات مهم در طراحی و ساخت دیوار تلویزیون است. اگرچه Tv Wall تنها به اتاق نشیمن محدود نمی شود و می توان آن را در اتاق خواب، اتاق مستر یا سایر فضاها نیز طراحی، ساخت و اجرا کرد.

سبک و مدل تی وی وال در شیراز

تنوع سبک و مدل تی وی وال بسیار زیاد است. در ساخت و اجرای تی وی ست، سبک ها و مدل ها با توجه به نوع متریال استفاده شده (کناف، چوب، ترمووود، سنگ، آجر، پنل های سه بعدی و...) متفاوت است. سبک تی وی وال با توجه به سبک کلی طراحی داخلی خانه انتخاب می شود.تی وال مدرن در شیراز یکی از محبوب ترین سبک ها در طراحی این فضا است. علاوه بر این، سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک با توجه به تم کلی و طراحی داخلی خانه می توانند انتخاب خوبی باشند.

کارشناسان برنا از طراحی تا اجرا در کنار شما هستند، تمامی مراحل از اندازه گیری فضای مورد نظر شما تا طراحی سه بعدی، ساخت و اجرا به صورت کامل و یکپارچه توسط تیم برنا انجام می شود، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. امروزه جایگاه تلویزیون و جایگاه آن مورد توجه طراحان برجسته دکوراسیون داخلی در شیراز قرار گرفته و سبک های بسیار شگفت انگیز و منحصر به فردی از تی وی وال ها ارائه کرده اند که می تواند زیبایی و تغییر بسیار چشمگیری در فضای داخلی ایجاد کند. 

با طراحی و اجرای تی وی وال مدرن در شیراز چیدمانی مجلل را تجربه خواهید کرد. دیوار پشت تلویزیون به عنوان نقطه اصلی خانه در طراحی داخلی به حساب می آید که ظاهر خانه را با عناصر و امکاناتی که دارد بسیار متفاوت و متمایز می کند. با سفارش و خرید تی وی وال، تغییر بزرگ و منحصر به فردی در چیدمان منزل خود ایجاد کنید.

تی وی وال و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی شیراز

تی وی وال دیواری است که پشت تلویزیون طراحی می شود و معمولا برای افزایش زیبایی فضا، بهبود نور و کاهش انعکاس نور استفاده می شود. این دیوار می تواند از متریال های مختلفی مانند چوب، سنگ، شیشه یا مصالح مصنوعی، ترمووال ها و ماربل شیت های خاص ساخته شود و بسته به طرح و سلیقه شخصی می تواند دارای نورپردازی ال ای دی، نقوش یا نقش های هنری باشد. استفاده از تی وی وال حسی مدرن و جذاب به اتاق می دهد و می تواند به بهبود تجربه تماشای تلویزیون کمک کند. همچنین با استفاده از رنگ ها و متریال های مختلف بر روی تی وی وال می توانید فضایی منحصر به فرد و سازگار با دیگر دکوراسیون اتاق ایجاد کنید.

استفاده از چوب می تواند به یک فضا حس گرم و طبیعی بدهد، در حالی که شیشه و مواد معدنی می توانند ظاهری مدرن و شیک به آن ببخشند. هزینه تهیه و نصب چوب بسیار بالاست به همین دلیل امروزه از ترمووال های ام دی اف یا روکش چوب استفاده می شود. 

طراحی و اجرای تی وی وال شیراز

کارشناسان برنادکور آماده ارائه بهترین طرح و ایده برای فضای منزل شما هستند. نقشه های پیشنهادی با توجه به موقعیت تلویزیون در خانه و طراحی کلی خانه شما تعیین می شود. در نهایت بهترین ایده ها برای شما در نظر گرفته می شود و اجرا می شود.

در طراحی تی وی وال همه چیز در بهترین شرایط ممکن در نظر گرفته شده است، استفاده از رنگ های آرامش بخش و ملایم می تواند فضای دلنشین خاصی به اتاق بدهد. رنگ های تیره می توانند تلویزیون را متمایز کنند، در حالی که رنگ های روشن می توانند فضایی روشن و باز ایجاد کنند.

انتخاب متریال مناسب نیز نقش مهمی در طراحی تی وی وال مدرن در شیراز دارد. کاشی های چوبی، شیشه ای، سنگی یا حتی تزئینی می توانند جلوه ای متفاوت به تی وی وال مدرن در شیراز ببخشند. هر متریالی با ویژگی های خاص خود حس متفاوتی به فضا می دهد.

نورپردازی نیز یکی از جزئیات مهم طراحی است. نور مناسب می تواند جزئیات دیوار را برجسته کند، تلویزیون را در مرکز قرار دهد و حتی به کاهش خستگی چشم هنگام تماشا کمک کند. به طور کلی هدف از طراحی دیوار پشت تلویزیون ایجاد فضایی هماهنگ، زیبا و کاربردی است که تلویزیون را یکپارچه کند. تبدیل آن به هنر و بهبود تجربه تماشای فیلم و سریال را در کنار خانواده و دوستان برای شما فراهم کند.

قیمت و نحوه اجرای تی وی وال مدرن در شیراز 

برای خرید و طراحی تی وی وال باید از مشاور و طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. این توصیه به شما کمک می کند تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید، بهترین و ایده آل ترین سبک و طراحی را اجرا کنید. هنگام خرید متریال برای تی وی وال مدرن باید به سبک مبلمان و چیدمان خانه، اندازه تلویزیون و موقعیت دیوارهای خانه توجه ویژه ای داشته باشید. با در نظر گرفتن مسائل کلی می توانید یکی از انواع تی وی وال ها را که با چیدمان شما سازگاری دارد خریداری کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی برنا طراحی و اجرای انواع تی وی ست را با توجه به نیازوسلیقه متفاوت مشتریان ارائه می دهد. برنادکور با استفاده از متریال های متنوع و روش های نوین قادر است فضاهایی زیبا، کاربردی و منحصر به فرد خلق کند. هر طرح با توجه به فضای موجود و بودجه مشتری ارائه می شود و اطمینان حاصل می شود که هر فضایی را به یک نقطه کانونی زیبا و جذاب تبدیل می کند.

ویژگی های تی وی وال مدرن در شیراز

تی وی وال مدرن دارای طراحی ساده و مینیمال است که شامل استفاده از رنگ های ملایم و بدون عناصر تزئینی و اضافی است. تی وی وال مدرن، ساده اما مجلل است، تلویزیون با طراحی مدرن با ابزار ساده بر روی دیوار نصب می شود. طراحی تی وی وال مدرن در شیراز اغلب شامل خطوط ساده، شیک و تمیز است. همچنین برای کاهش هزینه‌ها، می‌توان از نورپردازی‌های ساده‌تر و کمتری استفاده کرد یا حتی چند جزئیات را حذف کرد. با این حال، با کمی خلاقیت و تحقیق در بازار، می‌توان تی وی وال‌هایی با قیمت مناسب و با کیفیت خوب پیدا کرد.

در نهایت، ارزان‌ترین تی وی وال مدرن با توجه به نیازها و بودجه شما موجود است. با انتخاب مواد مناسب و طراحی خلاقانه، می‌توان یک تی وی وال زیبا و مدرن را با هزینه کمتری داشته باشم.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |