رزرو مشاوره
طراحی اتاق خواب شیک در شیراز
    
بازدید: 100
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای اتاق خواب مدرن در شیراز

داشتن اتاق خواب یکی از ضروریات هر خانه ای است و افراد خانه باید در اتاق خواب خود احساس راحتی کنند. این اتاق مکانی برای استراحت و آرامش است و سبک دکوراسیون مدرن می تواند این احساس راحتی و آرامش را در این اتاق فراهم کند که در ادامه به آن می پردازیم. داشتن تخت خواب راحت که یکی از مهم ترین لوازم اتاق خواب است، ابتدایی ترین است. این راهی برای ایجاد مکانی برای استراحت و آرامش است. اما تخت تنها وسیله موجود در اتاق خواب نیست و سایر وسایل موجود در آن و ظاهر آنها تاثیر زیادی در این امر دارد.

به عنوان مثال رنگ اتاق خواب و مبلمان موجود در آن یکی از عوامل مهم در اتاق خواب است و با توجه به اینکه رنگ غالب در دکوراسیون اتاق خواب مدرن معمولا سفید است، می توان گفت که دکوراسیون مدرن فضای بسیار خاص و منحصربفردی را ایجاد می کند. احساس آرامش در اتاق خواب مدرن تضمینی است البته انتخاب رنگ اتاق خواب تا حد زیادی به سلیقه و شخصیت افراد بستگی دارد و ممکن است فردی از رنگ سفید در دکوراسیون منزل خود استفاده نکند. انعطاف پذیری سبک مدرن این امکان را به شما می دهد که هر رنگی را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن در شیراز

سبک های طراحی اتاق خواب مدرن بسیار گسترده هستند و به همین دلیل می توان گفت که انتخاب های شما در این مسیر بی شمار است. از رنگ و تم کلی اتاق گرفته تا سرویس خواب و سایر وسایل داخل اتاق، صدها گزینه وجود دارد که می توانید بنا به سلیقه خود و البته سبک خانه های شیک دوست داشتنی ایرانی آنها را انتخاب کنید و اتاق خوابی مدرن و شیک را طراحی و تزئین کنید. اتاق خواب مدرن باید ترکیبی از رنگ ها، مبلمان مدرن و اکسسوری های لوکس باشد که در عین زیبایی، شیک و مدرن بودن، مکانی راحت را برای استراحت شما نیز فراهم کند.

اگر قصد دارید اتاق خواب مدرن خود را خودتان طراحی و تزئین کنید، دستتان به این شکل باز است. شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را البته در چارچوب رنگ های مناسب این سبک و با انتخاب از بین رنگ های آرامش بخش اتاق خواب انتخاب کنید و شروع به رنگ آمیزی اتاق خواب کنید. البته به جای رنگ آمیزی اتاق می توانید از کاغذ دیواری های آماده که می توانند ساده و رنگی یا طرح دار باشند نیز استفاده کنید. طرح هایی که برای سبک مدرن انتخاب می شوند نباید خیلی پر زرق و برق باشند و بهتر است برای این منظور طرح های ساده و شیک را انتخاب کنید.

مبلمان، تخت و سایر مبلمان اتاق خواب نیز باید ساده و مینیمال باشند و به نوعی چیده شوند که حرکت در اتاق خواب را آسان کنید. توجه داشته باشید که مبلمان سلطنتی و کلاسیک و همچنین سرویس خواب های کلاسیک و سلطنتی که پر زرق و برق هستند و معمولاً نقش و نگارهای زیادی روی خود دارند نمی توانند برای سبک مدرن مناسب باشند. یکی از مهم ترین عوامل یک اتاق خواب مدرن، سادگی و وسایل موجود و البته مرتب بودن آن است. بنابراین در هنگام خرید مبلمان علاوه بر اینکه مبلمان باید ساده باشد به این نکته نیز توجه کنید که مبلمان خریداری شده فضای مناسبی برای قرار دادن لباس ها و وسایل غیر ضروری که همیشه استفاده نمی شوند داشته باشد تا بعدا در نظافت و مرتب کردن اتاق خواب دچار مشکل نشوید.

بهترین رنگ اتاق خواب مدرن در شیراز

 

طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به رنگ سال در شیراز

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، رنگ اتاق خواب باید از میان رنگ های آرامش بخش انتخاب شود تا بتوانید خوابی راحت و آرام را در آن تجربه کنید. در مورد انتخاب رنگ اتاق خواب به سبک مدرن باید بگوییم که برخلاف بسیاری از سبک های دکوراسیون، محدودیت خاصی در انتخاب رنگ اتاق خود ندارید. اگر به رنگ های شاد علاقه دارید. می توانید از طیف رنگ آبی استفاده کنید و حسی متفاوت و استثنایی در اتاق خواب خود ایجاد کنید. البته از رنگ سفید بیشتر در دکوراسیون و سبک مدرن خانه ها استفاده می شود که همانطور که گفتیم رعایت این امر الزامی نیست و می توانید در انتخاب رنگ اتاق خواب مدرن خود از سلیقه خود استفاده کنید. حتی اگر رنگ عجیبی را برای اتاق خواب خود انتخاب می کنید، با ایده گرفتن از تصاویر و عکس های اتاق خواب هایی که با این رنگ طراحی شده اند، می توانید اتاقی خوب، شیک و دوست داشتنی برای خود بسازید. درانتخاب رنگ اتاق خواب مدرن، سن افراد و مرد یا زن بودن افراد نیز تاثیرگذار است. به عنوان مثال بهتر است برای دیوارهای اتاق خواب کودکان رنگ سفید انتخاب کنید تا بعداً بتوان آن را به راحتی با وسایل و اسباب بازی و عکس کودکان تزئین کرد. رنگ هایی مانند صورتی و بنفش نیز می توانند برای خانم های جوانی که به دنبال اتاق خوابی مدرن هستند مناسب باشند. برای داشتن چنین اتاقی لزومی ندارد که دیوارها به رنگ بنفش یا صورتی باشد و مثلا می توانید روتختی و بالش ها را به این رنگ انتخاب کنید.

نورپردازی اتاق خواب مدرن در شیراز

نورپردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب نقش اساسی دارد. امروزه نصب لاین های نوری در اتاق خواب و سقف های کاذب کناف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. می توان برای تامین نور لازم برای دکوراسیون اتاق خواب از فریم های گچی هالوژن توکار در کنار این لاین ها استفاده کرد. یکی از مزیت های این فریم ها یکدست شدن آن با کناف سقف است به این ترتیب که با سقف یکی به نظر می رسند و جزئی از سقف محسوب می شوند. این ویژگی زیبایی سقف را چندین برابر می کند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |