رزرو مشاوره
اجرای اتاق خواب مدرن شیراز
    
بازدید: 129
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

اجرای اتاق خواب مدرن در شیراز

اتاق خواب یکی از قسمت های اصلی خانه است و نحوه چیدمان آن تاثیر بسزایی در روحیه افراد خانه دارد. هنگام چیدمان باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید اتاق خوابی زیبا و شیک داشته باشید. سبک مدرن به دلیل سادگی و زیبایی خاص خود بهترین انتخاب برای دیزاین اتاق خواب شماست. در این پروژه از رنگ سفید بعنوان رنگ اصلی در ترکیب با رنگ چوب استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک در شیراز

طراحی دکوراسیون یک کار تخصصی است; اما شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود و با توجه به نکاتی اتاق خواب مورد نظر خود را طراحی کنید. در گام اول باید یک طرح کلی در ذهن خود داشته باشید و سپس طبق آن دکوراسیون اتاق خواب را خریداری کنید. برای داشتن یک دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید. برخی تغییرات کوچک نیز می توانند اثرات بزرگ و چشمگیری ایجاد کنند. در قسمت های بعدی به مراحل لازم برای طراحی یک اتاق خواب شیک و مدرن می پردازیم.

سرویس خواب؛ عامل اصلی در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

یکی از وسایل اصلی برای یک اتاق خواب مدرن، سرویس خواب است. این خدمات شامل تخت خواب، کمد، پاتختی و کشو می باشد و تاثیر زیادی در چیدمان اتاق دارد. در انتخاب ست اتاق خواب باید به سبک دکوراسیون اتاق توجه کرد. حتی می توانید از سبک کلی خانه الهام بگیرید. در سبک های مدرن اغلب از وسایل طراحی ساده و مینیمال استفاده می شود. برای طراحی اتاق خواب دخترانه و پسرانه انواع تخت خواب و سرویس با متریال، سایز و مدل های جذاب در بازار موجود است که انتخاب آنها به سلیقه شما بستگی دارد. با انتخاب تخت و تشک مناسب، دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک خود را تکمیل کنید و خوابی راحت داشته باشید.

قفسه دیواری؛ کاربردی ترین گزینه در طراحی اتاق خواب کوچک 

یکی از وسایلی که امروزه در اتاق های مدرن به چشم می خورد، قفسه دیواری است. انواع قفسه ها که ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند بر روی دیوار نصب می شوند و محل بسیار مناسبی برای کتاب، وسایل تزیینی، لوازم آرایش و بسیاری موارد دیگر می باشند. قفسه های دیواری بهترین گزینه برای طراحی یک اتاق خواب کوچک هستند و از بهم ریختگی اتاق جلوگیری می کنند. اگر اندازه اتاق شما کوچک است به راحتی می توانید با استفاده از چند وسیله کاربردی مانند قفسه دیواری، تخت خواب تاشو و کمد ریلی فضایی بهینه ایجاد کنید و از شلوغی اتاق جلوگیری کنید.

فرش؛ پایه ثابت دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

فرش ها اغلب در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی دیده می شوند و جزء اصلی خانه های ما هستند. اگر می خواهید اتاق خواب دخترانه یا پسرانه ای مدرن داشته باشید، بهتر است از فرش هایی با طرح مدرن استفاده کنید. این فرش ها اغلب طرح های بسیار ساده ای دارند و از فرش های دستبافت و رنگارنگ فاصله زیادی دارند. استفاده از رنگ‌های خنثی و طرح‌های آرام به اتاق کمک می‌کند بزرگ‌تر و مدرن‌تر به نظر برسد. از پارکت یا لمینت برای کفپوش بسیاری از اتاق های مدرن استفاده می شود. این کفپوش ها بسیار زیبا هستند و نباید کاملا پوشانده شوند. اگر از فرش استفاده می کنید کافی است قسمتی از اتاق را با فرش بپوشانید تا اتاق زیباتر به نظر برسد.

اهمیت اکسسوری در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

در طراحی یک اتاق خواب ساده و شیک باید به برخی از اکسسوری ها نیز توجه کرد. آینه، قاب، گلدان و سایر لوازم تزئینی به زیباتر جلوه دادن چیدمان اتاق خواب کمک می کند. امروزه آینه های گرد و بزرگ بسیار متداول است و اغلب روی کشوهای ام دی اف یا چوبی قرار می گیرد و یا روی دیوار نصب می شود. آینه ها اتاق را بزرگتر نشان می دهند و نقش پررنگی در چیدمان دارند. همچنین می توانید با استفاده از انواع گل و گیاه و قاب های تزئینی روحی تازه به اتاق خواب خود ببخشید. گیاهان تاثیر زیادی در روحیه دارند و اتاق را زیباتر می کنند.

اتاق خواب های مدرن چه رنگی هستند؟

برای رنگ اتاق اغلب از رنگ سفید یا استخوانی استفاده می شود. اما می توانید از انواع رنگ های مورد علاقه خود در اتاق خواب استفاده کنید. استفاده از رنگ های آرامش بخش مانند لیمویی، آبی آسمانی و سبز در اتاق خواب که محل خواب و استراحت است، پیشنهاد می شود. این رنگ ها تاثیر بسزایی در خلق و خوی افراد دارند و در نتیجه به شما کمک می کنند تا خوابی راحت و آرام داشته باشید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |