رزرو مشاوره
تی وی ست شیک شیراز
    
بازدید: 205
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی روم مدرن در شیراز

تی وی وال ها انواع مختلفی دارند که با توجه به سبک های مختلف دکوراسیون منزل ساخته شده است و اتاق نشیمن خانه را زیبا و جذاب می کند. مانند طراحی تی وی وال های چوبی در شیراز و...

طراحی دکوراسیون تی وی روم در شیراز

اگر فضای تی وی روم شما بزرگ است می توانید این فضا را به دو قسمت تقسیم کنید و یک قسمت را به صورت خصوصی و قسمت دیگر را به صورت رسمی طراحی کنید تا بتوانید در آنجا از مهمانان خود پذیرایی کنید. مبلمان راحتی یا یک مبل تکی قرار دهید و روی مبلمان استراحت کنید یا تلویزیون تماشا کنید. برای تزئین دیوارها می توانید از قاب عکس های خانوادگی نیز استفاده کنید. اگر فضای تی وی روم شما کوچک است نمی توانید آن را خیلی خصوصی طراحی کنید و این قسمت از خانه باید جنبه رسمی داشته باشد.

اتاق نشیمین یا تی وی روم در شیراز محل مناسبی برای پذیرایی از مهمانان است، بنابراین بهتر است علاوه بر انتخاب مبلمان در انتخاب رنگ نیز حساس بوده و از انتخاب رنگ های شارپ خودداری کنید. رنگ های ملایم و خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری، قهوه ای، بژ و ... انتخاب های مناسبی برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن هستند.

اگر می خواهید یک اتاق کوچک را به تی وی روم اختصاص دهید، می توانید محیط را تیره تر طراحی کنید و از رنگ هایی مانند مشکی، خاکستری تیره، بنفش تیره و ... برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید. شما همچنین می توانید یک نورپردازی هوشمند طراحی کنید و یک فضای کاربردی در این قسمت ایجاد کنید. اگر می خواهید تی وی وال را در سالن پذیرائی طراحی کنید، بهتر است از پس زمینه ای روشن استفاده کنید تا محیطی شاد و جذاب تر به نظر برسد.

انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن تلویزیون در این قسمت از خانه بسیار مهم است و اگر فضای سالن بزرگی دارید می توانید یک میز تلویزیون زیبا با ابعاد مورد نظر خود طراحی کنید و در زیر تی وی قرار دهید. 

در فضای تی وی روم می توان از گرین وال های مناسب استفاده کرد که در این صورت زیبایی دکوراسیون داخلی این قسمت تکمیل می شود و علاوه بر آن انرژی مثبت در محیط پخش می شود.

طراحی نور مناسب برای تی وی روم بسیار مهم است و می توانید با کمک هالوژن های توکار، لوستر، چراغ های آویز، لامپ های LED و ... این قسمت از خانه را روشن کنید. 

اصول طراحی دکوراسیون تی وی روم مدرن در شیراز

طراحی تی وی روم مدرن در شیراز تحت تاثیر عوامل زیادی است و مهم ترین عامل سبک مورد علاقه شماست. آیا به سبک مدرن در دکوراسیون داخلی علاقه دارید؟ ما دکوراسیون اتاق شما را به سبک مدرن طراحی می کنیم. آیا سبک کلاسیک را ترجیح می دهید؟ بنابراین سعی می کنیم دکور تی وی وال منزل شما را به سبک کلاسیک طراحی کنیم. حتی ممکن است به سبک های فانتزی علاقه مند باشید. باز هم محدودیتی نخواهیم داشت.
اهمیت بازی با رنگ در طراحی تی وی روم در شیراز 
تی وی ست در شیراز باید فضایی راحت و صمیمی داشته باشد. بنابراین استفاده از رنگ های شارپ درآن توصیه نمی شود. همچنین بهتر است از لوازم جانبی زیاد در تی وی روم استفاده نکنید. به عنوان مثال استفاده از پارکت مناسب، رنگ مناسب پارکت، لمینت ها یا دیوار اطراف به راحتی فضای اطراف کمک می کند. رنگ های جیغ یا اکسسوری های هیجان انگیز ممکن است باعث تنش شود. بنابراین اگر فضایی دلپذیر برای تماشای فیلم و استراحت می خواهید، باید به اصول طراحی دکور توجه بیشتری داشته باشید.
انتخاب صحیح مبلمان برای تی وی روم مدرن در شیراز
جدا از رنگ دیوارها، مبلمان تی وی روم، پرده ها و کاغذ دیواری ها، انتخاب مبل یا مبلمان مناسب یکی از مهم ترین قسمت های طراحی دکور تی وی روم مدرن است. سبک مبلمان و حتی نحوه چیدمان آنها تاثیر زیادی در ظاهر دکوراسیون داخلی شیراز دارد. قطعاً کاناپه های راحت بهترین گزینه برای  تی وی روم است.که مکانی برای استراحت و اوقات فراغت به حساب می آید. 
اگر از طرفداران سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی هستید، از دیوارپوش ها و قاببندی های کلاسیک استفاده کنید. اگر از طرفداران سبک فانتزی هستید، لازم نیست خود را به قوانین محدود کنید. رنگ، سبک و چیدمان مبل ها و کاناپه ها را طوری انتخاب کنید که قبل از هر چیز احساس راحتی و آرامش داشته باشید.
قراردادن تلویزیون در فاصله استانداردی از مبل ها 
در طراحی دکور تی وی روم، مکان نصب تلویزیون یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. بهترین فاصله بین تلویزیون و مبل ها در همه اتاق های تلویزیون یکسان نیست، زیرا تعیین این فاصله بستگی به ابعاد اتاق و ابعاد تلویزیون دارد.
به عنوان مثال، اگر از تلویزیون 50 اینچی استفاده می کنید، کاناپه باید 2-3 متر از تلویزیون فاصله داشته باشد.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |