رزرو مشاوره
مسکونی کلاسیک شیراز
    
بازدید: 271
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک در شیراز
طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار مهم است زیرا پذیرایی مهمترین قسمت یک خانه به حساب می آید. سبک کلاسیک هنوز طرفداران متعصبی دارد که به اعتقادات خود پایبند هستند و حاضر نیستند تسلیم مد و مدرنیته شوند. سبک کلاسیک دکوراسیون با توجه به قدمت آن سبک مادر کشور محسوب می شود که با هویت های مختلف و حتی نام های مختلف پذیرفته شده است. به عنوان مثال، کلاسیک در انگلستان ویکتوریا و لویی در فرانسه نامیده می شود. برای چیدمان سالتن پذیرایی خود به سبک دکوراسیون کلاسیک در شیراز، اولین کاری که باید انجام دهید استفاده از رنگ های سرد مانند کرم، سفید و قهوه ای است.

از پارچه های طرح دار برای پرده، کوسن یا روکش مبلمان استفاده کنید. برای تزئین اتاق از مجسمه های سنگی و گچی، فرش یا تابلوهای نقاشی و آینه های تزئینی یا آلات موسیقی مانند ویولن و تارهای قدیمی استفاده کنید. قرار دادن مبلمان چوبی به شما کمک می کند تا به یک دکوراسیون کلاسیک برسید، می توانید از قاب های پیش ساخته کلاسیک در شیراز برای دکوراسیون سالن پذیرایی خود استفاده کنید.

ویژگی های دکوراسیون کلاسیک در شیراز

اتاق نشیمن یکی از مهم ترین قسمت های خانه است که طراحی صحیح آن بسیار مهم است. اتاق نشیمن مرکز گرم خانه در نظر گرفته می شود، بنابراین نیاز به طراحی ایده آل دارد. برای استفاده از سبک کلاسیک نیز لازم است برخی از ویژگی های این سبک را بشناسید. 

استفاده از مبلمان چوبی به سبک کلاسیک در شیراز

مبل های چوبی یکی از محبوب ترین انواع مبلمان برای استفاده در دکوراسیون به سبک کلاسیک در شیرازهستند. مبل کلاسیک بر اساس اصول و قواعد سنتی طراحی و ساخته شده است و علاوه بر اصالت، با زندگی و شرایط امروزی نیز سازگاری دارد. کنده کاری و طراحی های زیبا و شکیل از ویژگی های مبل کلاسیک است. مبلمان چوبی تاج و پایه دارماهیتی اشرافی دارند و می توانند تا حد قابل توجهی شما را به هدفتان برای داشتن دکوراسیون کلاسیک در شیراز برساند. برای مبلمان و میز جلوی آن بهتر است از ست خاصی استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی نمی توانید و مجبورید مبلمان و میز را جداگانه انتخاب کنید، به شباهت جنس، رنگ و طرح میز با مبلمان دقت کنید.

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون کلاسیک در شیراز

وقتی سبک کلاسیک را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب می کنید، گزینه های زیادی پیش رو دارید تا با انتخاب مناسب، این سبک را وارد خانه کنید. بدون شک یکی از اصلی ترین اجزایی که باید با حساسیت و دقت بیشتری انتخاب شود، نوع دیوارپوش است. گزینه مناسبی که برای دیوار پیشنهاد می شود استفاده از کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری های کلاسیک در شیراز با طرح های متنوع و با توجه به سلیقه های مختلف وجود دارد. یک نکته مهم در مورد کاغذ دیواری وجود دارد و باید به آن توجه کنید. اگر لوازم زیادی دارید، برای جلوگیری از شلوغی اتاق، کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده، ظریف و رنگ های ملایم انتخاب کنید.

کمد دیواری به سبک کلاسیک درشیراز

کمدهای دیواری یکی از چالش برانگیزترین وسایل خانه های ایرانی است. برخی به شدت با آن موافق هستند، برخی مخالف و برخی در ساختن و نساختن آن مردد هستند. کمدهای دیواری کلاسیک دارای نقش ونگارهای متنوعی هستند که آنها را باید با توجه به رنگ پرده و دیوارها انتخاب نمود.

استفاده از اکسسوری در دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک در شیراز

سبک کلاسیک یک سبک لوکس و اشرافی است. در چنین چیدمانی زیبایی حرف اول را می زند و بسیاری از عناصر آن به جای کاربردی بودن، تنها جزء زیبایی دارند. اکسسوری ها از لوازم ضروری خانه نیستند، اما نقش مهمی در دکوراسیون داخلی در شیرازدارند، اکسسوری ها بیشتر جنبه تزئینی دارند. لوازمی مانند مجسمه ها، گلدان ها و پایه های بزرگ، آباژورها، ساعت های ایستاده، فرش های گران قیمت و بسیاری دیگر از وسایل و تزئینات گران قیمت در چیدمان کلاسیک یافت می شوند. 

لوستر کلاسیک در دکوراسیون سالن پذیرایی در شیراز

استفاده از لوستر در دکوراسیون به نورپردازی محدود نمی شود، یک لوستر زیبا به جذابیت دکوراسیون شما می افزاید. لوستر یکی از تزئینات چشم نواز است. لوسترهای کریستالی بزرگ طلائی و سیلور از آثار هنری به سبک کلاسیک هستند. با انتخاب یک لوستر کریستالی با لامپ های اشکی شکل و ... می توانید نقطه کانونی در اتاق نشیمن ایجاد کنید. چراغ های سقفی نیز نور بیشتری را برای فضا شما بوجود می آورند. برای یک اتاق نشیمن کوچک از لوسترهای شاخه دار و نور کمتر استفاده کنید. در واقع لوسترهای کوچکی که فضای کمی را اشغال می کنند، انتخاب خوبی برای خانه های کوچک هستند. اگر ارتفاع سقف پذیرایی شما کم است، نباید لوسترهای بلند و آویز انتخاب کنید. در کنار مبلمان استیل، لوسترهای شاخه ای که تمام ابعاد مبلمان را به صورت روشن نشان می دهند، پیشنهاد خوبی است.

رنگ در دکوراسیون پذیرایی به سبک کلاسیک در شیراز

برای داشتن یک چیدمان کلاسیک در شیراز، رنگ‌های محدودی در دسترس هستند، رنگ‌هایی که بعنوان کلاسیک از دیرباز شناخته شده است. این رنگ ها به رنگ های پخته معروف هستند. به عنوان مثال، اگر رنگ سبز را دوست دارید، باید رنگ یشمی را برای استفاده در دکوراسیون کلاسیک خود انتخاب کنید. این قانون برای رنگ های دیگر نیز صادق است، مثلا رنگ قرمز پخته زرشکی یا آبی پخته سرخابی است. در واقع رنگ های کلاسیک رنگ هایی هستند که درصدی مشکی، خاکستری یا قهوه ای دارند. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید فضای غالب خانه شماست که باید یک یا حداقل دو رنگ ثابت داشته باشد.

پرده در دکوراسیون کلاسیک در شیراز

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون کلاسیک اتاق نشیمن پرده است که به اندازه رنگ دیوارها و مبلمان در دکوراسیون مهم و حیاتی است. پرده ها در جنس ها، طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف موجود هستند. با توجه به کاربری ساختمان، سلیقه افراد، میزان نور ورودی و مدل دکوراسیون می توان بهترین مدل را برای خانه انتخاب کرد. پرده ها مطابق با سبک کلاسیک و لوکس طراحی شده اند. در دکوراسیون کلاسیک درشیراز از پرده های بلند استفاده می شود، در سبک کلاسیک از پرده های کوتاه استفاده نمی شود.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |