رزرو مشاوره
دکوراسیون اتاق خواب مدرن
    
بازدید: 344
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

اجرای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز

طراحی دیوار اتاق خواب مدرن در شیراز
دیوارها از دیگر عناصر اتاق خواب مدرن در دکوراسیون داخلی شیراز به حساب می آیند که تاثیر مستقیمی در زیبایی آن دارند، به همین دلیل باید طراحی مدرن و لوکسی برای آن در نظر گرفت تا از طریق این طراحی و اجرا زیبایی و کیفیت اتاق خواب افزایش یابد. برای اینکه دیواراتاق خواب بیشتر به چشم بیاید می توانید از کاغذ دیواری برای آن استفاده کنید یا اگر فکر می کنید هزینه های طراحی و اجرای کاغذ دیواری زیاد است بهتر است دیوارها را رنگ کنید.

یکی از انتخاب های مناسب برای دیوار اتاق خواب در دکوراسیون داخلی شیراز استفاده از پرده های ساده و متناسب رنگی است. معمولا برای پرده از دو رنگ استفاده می شود که اغلب رنگ سفید در همه ی آنها ثابت است.

اکسسوری مدرن اتاق خواب در شیراز

-گلدان گیاهان طبیعی
-نقاشی های هنری و ساده
-تهیه روتختی مدرن برای تخت
-آباژور مدرن
-در صورت نیاز یک لوستر مدرن و فانتزی 
-تهیه شمع برای اتاق خواب مدرن 

طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

برای طراحی اتاق خواب مدرن باید ترکیبی از چند عنصر را انتخاب کنید تا حسی منحصر به فرد در اتاق ایجاد شود، مثلا سعی کنید یک یا تعدادی گلدان برای اتاق مدرن تهیه کنید تا طراوت و تازگی به خوبی دیده شود.برای خرید گل و گیاهان خانگی باید به سراغ بهترین نمونه ها رفت که به گیاهان آپارتمانی معروف هستند.

در هنگام اجرای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز باید تمام عوامل اجرایی را به حساب آورد و باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا با توجه به سلیقه شخصی خود و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته می‌شود، بهترین را انتخاب کنید. یکی از عوامل موثر انتخاب کفپوش اتاق خواب می باشد. کف پوش های اتاق خواب دارای تنوع بسیار زیاد می‌باشند. از موکت کردن اتاق خواب تا جدیدترین و شیک ترین نوع کفپوش در اتاق خواب هایی که کفپوش های سه بعدی میباشند، همگی دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود در اجرای دکوراسیون اتاق خواب در شیراز میباشند. کف پوش اتاق خواب مدرن در شیراز شامل موکت، فرش، لمینت، پی وی سی، پارکت و سایر انواع کفپوش می‌باشند. نسل جدید از کفپوش‌ها وارد بازار شده و محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده است. 

اتاق خواب مدرن در دکوراسیون داخلی شیراز یکی از شخصی ترین قسمت های یک خانه مسکونی محسوب می شود و در انتخاب تمامی لوازم آن باید نهایت دقت را به خرج داد. 

برنادکور مرجع معماری و دکوراسیون داخلی شیراز و جنوب کشور با بهره مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه ای و همچنین داشتن سابقه طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب در شیراز و جنوب کشورهمواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد. 

همچنین پیشنهاد می کنیم از قسمت پروژه های اجرا شده توسط تیم تخصصی برنادکور دیدن فرمایید و نمونه کارهای باکیفیت و عالی را مشاهده نمایید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |