رزرو مشاوره
فروش موکت در شیراز
    
بازدید: 479
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ موکت

فروش انواع موکت در شیراز

موکت در دکوراسیون داخلی در شیراز

انتخاب متریال برای کف ساختمان بسیار مهم است، همانقدر که برای پوشش دیوارها وقت می گذاریم باید به کف نیز توجه کنیم. موکت نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. می توانید تمام کف ساختمان را با موکت به عنوان زمینه پر کنید یا شاید بخواهید از موکت فقط برای قسمت هایی از خانه استفاده کنید. مثلا اتاق خواب ها را با موکت بپوشانید.

تاثیر موکت در دکوراسیون مدرن در شیراز

دکوراسیون خانه کلیتی است که از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. کف خانه جزء مهمی از دکوراسیون داخلی در شیراز است، مسلما حسی که با دکوراسیون خانه با موکت به افراد منتقل می شود با حسی که کف سنگ در افراد ایجاد می کند متفاوت است. موکت کردن خانه حس گرما را به فضا منتقل می کند و اگر تمام کف را با موکت بپوشانیم، سطحی یکپارچه ایجاد می کند که دست ما را برای چیدمان باز نگه می دارد.

از طرفی ممکن است فکر کنید که استفاده از موکت در خانه های مدرن امروزی از بین رفته و کاربردی نیست، اما با بررسی مدل های جدید موکت هایی که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است، ممکن است ذهنیتتان تغییر کنید. همچنین یک طراح و کارشناس دکوراسیون داخلی در شیراز می تواند در طراحی دکوراسیون منزل با موکت به شما کمک کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های موکت در شیراز ایجاد فضایی بسیار گرم و صمیمی است. اگر کف خانه شما سرامیک است، قطعا می دانید که هیچ چیز بدتر از پا گذاشتن روی موزاییک در فصل زمستان نیست. در حالی که فرش کف را گرم نگه می دارد و می توانید به راحتی روی آن راه بروید.

از طرفی افرادی که به دکوراسیون مدرن علاقه دارند می توانند از موکت در دکوراسیون داخلی شیراز استفاده کنند زیرا انواع مدل موکت های جدید بسیار مجلل و خاص هستند. البته استفاده از این موکت ها باید هوشمندانه باشد. اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید می توانید از طراحان داخلی کمک بگیرید تا در انتخاب رنگ و طرح موکت به شما کمک کنند.

 

چه فاکتورهایی در دکوراسیون داخلی شیراز بر انتخاب طرح و رنگ موکت اهمیت دارد؟

از آن جایی که هر پنل تنالیته های مختلف یک رنگ را از تیره به روشن نشان می دهد شما می توانید به راحتی رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اگر منزل شما کوچک است بهتر است به سراغ موکت هایی با طرح ساده و رنگ روشن بروید زیرا موکت هایی با طرح شلوغ و رنگ تیره تا حد زیادی فضا را بسیار کوچکتر از اندازه واقعی نشان می دهند.

طرح های متراکم با الیاف طبیعی باعث می شوند فضا لوکس تر به نظر بیاید. به همین خاطر این موکت ها یک گزینه بسیار مناسب برای اتاق پذیرایی هستند. اگر به دنبال یک فضای آرام هستید که در آن احساس آرامش داشته باشید بهتر است به سراغ موکت هایی با طیف رنگی سرد مانند آبی بروید. موکت هایی با طرح های نسبتا ساده و رنگ سرد برای استفاده در اتاق خواب بسیار مناسب هستند.

اما اگر جزو افرادی هستید که به هیجان و نوع آوری علاقه مند هستید و می خواهید این روحیه را در منزل خود نیز منعکس کنید می توانید موکت هایی با نقش های برجسته و رنگ قرمز یا طلایی انتخاب کنید.

موکت در دکوراسیون اتاق خواب در شیراز

یکی از فضاهایی که استفاده از موکت در آن بسیار کاربردی و متداول است دکوراسیون اتاق خواب در شیراز است. اگر تصمیم دارید از موکت روی فرش استفاده کنید، می توانید کف اتاق را با یک فرش معمولی بپوشانید. اما اگر قرار است از موکت فقط برای اتاق استفاده کنید، موکت های پرز بلند برای اتاق خواب انتخاب خوبی هستند و سطحی نرم و راحت ایجاد می کنند.

کاربرد موکت در دکوراسیون راه پله

در خانه های دو طبقه می توان از فرش و موکت برای پوشاندن سطح پله ها استفاده کرد. موکت پله علاوه بر زیبایی می تواند سطح پله را برای استفاده سالمندان و کودکان ایمن کند. روش های مختلفی برای نصب موکت در راه پله وجود دارد. موکت می تواند تمام سطح پله ها را بپوشاند. قسمت مرکزی پله ها باید با موکت پوشانده شود و دو طرف آن کمی خالی بماند. 

 




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |