رزرو مشاوره
جدیدترین دیوارپوش های فومی پشت چسب دار در شیراز
    
تعداد بازدید: 493
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/2/4

دیوارپوش های فومی پشت چسب دار در شیراز نزدیک به 2 سال است که به صورت رسمی جای خود را در بازار باز کرده است و به دلیل قیمت مناسب و عدم نیاز به نصاب ماهرهمواره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. جدیدترین دیوارپوش های فومی پشت چسب دار در شیراز به دلیل فوم بودن خاصیت ارتجاعی یا لطافت خاصی دارد که در سایر متریال ها کمتر دیده می شود. 

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

 برای مشاهده لیست دکوراسیون های داخلی در شیراز اینجا کلیک نمایید.

دیوارپوش فومی پشت چسب دار در شیراز

دیوارپوش های فومی به صورت پنل و یا به صورت رول تولید می شوند و این نوع دیوارپوش ها دارای ضخامت 6 میل تا 8 میل بوده و دارای برجستگی سه بعدی می باشند و عموماً دارای چسب می باشند. این محصول از مواد فوم عالی ساخته شده است که پشت آن با چسب پوشانده شده است و امکان چسباندن آن بر روی اکثر سطوح ساختمان وجود دارد. روی قسمت فوم طرح های زیبایی کار شده است که با استفاده از آن می توان جلوه های زیبای مختلفی را روی سطوح ایجاد کرد که طرح آجر و طرح چوب بسیار پرطرفدار است. دیوارپوش فوم پشت چسب دار در شیراز را می توان به سرعت بر روی هر دیواری نصب کرد. مزایای این دیوارپوش فوم آن را برای هر فضایی ایده آل می کند.

در این قسمت قصد داریم در مورد ویژگی های دیوارپوش فوم پشت چسب دار در شیراز صحبت کنیم تا دلیل محبوبیت دیوارپوش فومی را بدانید. این محصول از فوم با لایه محافظ پلی اورتان در شیراز، ساخت ایران و چین می باشد که به همین دلیل این محصول با سبک ترین وزن ممکن تولید شده و با لایه چسب برای نصب سریع و آسان بر روی دیوار و سقف مناسب می باشد.

ویژگی دیوارپوش فومی و مزایای آن در شیراز

_قابل شستشو با مواد شوینده است و حتی با دستمال مرطوب نیز می توانید به راحتی آن را تمیز کنید.
_تا حد قابل توجهی عایق صوتی و حرارتی است و این موضوع از چندلایه بودن آن نشات می گیرد.
_به دلیل نصب سریع و آسان بدون نیاز به نصاب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
_برای اکثر فضاهایی که با آن سروکار داریم و همچنین برای فضاهایی مانند پوشش دیوار مهدکودک ها، سالن های ورزشی، سالن ها، هتل ها و آرایشگاه ها مناسب است.
_جدیدترین دیوارپوش های فومی پشت چسب دار در شیراز به صورت کاشی های انعطاف پذیر تولید و توزیع می شوند و شما به راحتی می توانید آنها را به هر شکلی که می خواهید بسازید.
_همچنین ضد آب است، بنابراین اگر در قسمتی از دیوار یا سقف شما علائم نم و رطوبت دیده می شود، می توانید پس از خشک شدن سطح، دیوارپوش فوم را روی آن بچسبانید و هزینه اضافی رنگ و بتونه را متحمل نخواهید شد.
_لازم به ذکر است که به دلیل مواد اولیه به کار رفته در آن خاصیت ضد باکتریایی دارد.
_دارای وزن سبک است و به راحتی با قیچی یا کاتر برش داده می شود.
_دیوارپوش های فومی پشت چسب دار، دارای طرح های متنوع و مناسبی هستند که با توجه به فضایی که در اختیار دارید و دکوراسیون آن می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که دیوارپوش فوم نباید در معرض آتش مستقیم قرار گیرد اما استفاده از آن به عنوان کابینت بدون مانع است. همچنین برخی از نمونه‌های دیوارپوش فومی در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید در طولانی مدت خراب می‌شوند، اما با خرید از سایت‌ها یا شرکت‌های معتبر می‌توانید از کیفیت روکش آن مطمئن شوید.

ابعاد دیوارپوش فومی پشت چسب دار در شیراز

هر کاشی دیوارپوش فوم 70 در 77 سانتی متر با ضخامت 6 یا 8 میلی متر، مواد فوم و لایه محافظ پلی اورتان که دارای طرح آجر سنگی آنیتک در رنگ های مختلف و همچنین طرح های مختلف است. برای هر مترمربع کار شما به حدود 2 تایل نیاز دارید که با توجه به ابعاد دیوارپوش فوم، کمی بیشتر از 1 متر را می پوشاند.

انواع طرح های محبوب دیوارپوش فومی پشت چسب دار در شیراز 

1-طرح آجری که محبوب ترین طرح دیوارپوش فومی محسوب می شود.
2-طرح سنگ آنتیک
3-طرح چوب
4-طراحی سرامیک
و...

دیوارپوش های فومی به دلیل نرمی و ضخامت کمی که دارند به راحتی توسط قیچی یا کاتر بریده می شوند و می توانید با کمک این پنل ها آن ها را در کنار هم قرار دهید و به راحتی سطح دیوار را بپوشانید. کافی است دیوارپوش ها ی فومی پشت چسب دار در شیراز را به اندازه ای که دارید تهیه کنید و درخواست ارسال کنید. سپس پس از رسیدن محصول به دست شما دیوار را مرطوب کنید، در جاهایی که می توانید پنل را یک تکه بچسبانید و در بقیه موارد شما به راحتی می توانید اضافات را با کاتر جداکنید. 

نحوه نصب دیوارپوش های فومی پشت چسب دار در شیراز

باید قسمتی را برش دهید و سپس به جای برداشتن پوشش فوم دیوار، چسب پشت دیوارپوش را جدا کرده و در نهایت با فشار مساوی در سراسر پنل  روی دیوار نصب کنید. در ادامه جزئیات نصب کاشی فومی پشت چسب دار در شیراز را خواهید خواند.

نکاتی در مورد نصب دیوارپوش فومی پشت چسب دار در شیراز

-دیوارپوش فومی را در مکان هایی نصب کنید که در معرض آسیب اجسام نوک تیز قرار نگیرد.
-دیوارپوش های فومی را نمی توان رنگ کرد، بنابراین در هنگام خرید مراقب رنگی که انتخاب می کنید باشید.
-دیوارپوش فوم نباید در معرض آتش مستقیم یا نمای بیرونی ساختمان قرار گیرد، البته برای نصب آن بین کابینت ها مشکلی ندارید اما این محصول برای دکوراسیون داخلی مناسب است و نباید برای نمای بیرونی استفاده شود.
سطح زیرین برای نصب دیوارپوش فوم باید صاف و یکنواخت باشد، بنابراین استفاده از آن بر روی انواع دیوارهای سنگی، سرامیکی، کاشی و گچی بی خطر است.

 

مراحل نصب دیوارپوش فومی پشت چسب دار

ابتدا باید دیوارهای خود را برای نصب پوشش دیواری فومی آماده کنید، یعنی از بین بردن کثیفی، گرد وغبار، رنگ و هر چیز دیگری که ممکن است بر چسبندگی چسب تأثیر بگذارد.
بهتر است برای نصب بهتر دیوارپوش فوم از یک گوشه شروع کنید تا کمترین انحراف را داشته باشید.
اگر دیوار شما شرایط خاصی دارد مانند دیوار سیمانی یا کاشی هایی که کمی برآمدگی دارند، بهتر است از چسب اضافی استفاده کنید.
پنل دیوارپوش فومی را محکم در جای خود فشار دهید و سعی کنید این فضا را در کل سطح یکسان کنید. همین روند را روی دیوارهای دیگر نیز تکرار کنید و سعی کنید با برش صحیح پنل ها، یک آرم در هم تنیده ایجاد کنید.
پس از قرار دادن ردیف اول پنل های دیوارپوش فومی پشت چسبدار به خصوص در نوع آجری به نحوه قرارگیری نمای فوم آجر توجه کنید تا کار طبیعی تر به نظر برسد.
در گوشه های بیرونی، پنجره ها و بازشوها، می توانید با چرخاندن و چسباندن پوشش دیوار فوم به لبه ها، از برش ناهموار جلوگیری کنید. این به حفظ الگو و زیبایی پوشش دیوار شما کمک می کند.

نصب دیوارپوش فومی روی کف و سقف در شیراز

بسیاری از دوستان این سوال را مطرح می کنند که آیا امکان نصب دیوارپوش فوم روی کف یا سقف وجود دارد؟ پاسخ سوال این دوستان مثبت است ولی باید در نظر داشته باشند که ماندگاری این متریال روی زمین مدام در حال تغییر است و با دیواری که کمتر ضربه می خورد تا سقفی که دور از دسترس است فرق می کند.

دکوراسیون داخلی با دیوارپوش فومی پشت چسب دار 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار را می توان در فضاهای مختلفی مانند دیوار مهدکودک، خانه بازی کودکان، سالن های ورزشی، استودیوهای موسیقی، سالن ها، سالن اجتماعات و هتل ها، سالن های زیبایی و همچنین دکوراسیون داخلی منازل و اتاق ها استفاده کرد. دیوارپوش فوم می تواند به راحتی و بدون زحمت تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی شما بگذارد و بهترین و سریع ترین راه برای تغییر دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر شما می باشد. در ادامه چند فضا را به اختصار ذکر کرده ایم که می توانید از دیوارپوش فومی در شیراز به عنوان عنصری موثر استفاده کنید.

دکور بین کابینت آشپزخانه با دیوارپوش فومی در شیراز

یکی از بارزترین و پرطرفدارترین فضاهایی که در آن از دیوارپوش فومی در شیراز استفاده می شود، فضای بین کابینتی در آشپزخانه است. این دیوارپوش می تواند فضای بین کابینت های شما را به خوبی پوشش دهد و زیبایی را به فضای آشپزخانه شما بیاورد. معمولا این فضا به تعداد زیادی پنل نیاز ندارد و با ابعاد استاندارد این دیوارپوش و همچنین قابلیت برش آسان می توانید به راحتی خودتان دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید.

این دیوارپوش ها تا زمانی که با شعله آتش تماس مستقیم نداشته باشد مشکلی ندارد.

دکور اتاق خواب با دیوارپوش فومی در شیراز

یکی از مهم ترین فضاهایی که دکوراسیون آن برای ما بسیار مهم است، قطعا اتاق خواب است. در اتاق ها به خصوص اتاق خواب ترجیحاً از موادی استفاده می شود که حس آرامش و گرما را به افراد القا کند و افراد کمی هستند که رنگ های خنثی را اتخاب می کنند. یکی از بهترین مواد پوششی برای دکوراسیون اتاق خواب، پوشش دیوار فومی است. همچنین می توانید اتاق خواب خود را با توجه به نمونه های موجود و دیوارپوش فومی تزئین کنید.

دکور پذیرایی با دیوارپوش فومی در شیراز

شاید در ابتدا فکر کنید که استفاده از دیوارپوش فومی در اتاق نشیمن چندان مناسب نیست، اما بسیاری از تزیینات با ترکیب دیوارپوش فومی و سایر متریال های دکوراسیون داخلی به زیبایی ایجاد می شوند. به عنوان مثال، یک دیوار خاص مانند دیوار LCD یا پشت مبلمان یا حتی دیوارهایی مانند قسمت غذاخوری را انتخاب کنید و می تواند ظاهری مجلل ایجاد کنید. دکور پذیرایی با دیوارپوش فومی در شیراز برای شما کاملا امکان پذیر است.

دکور حمام با دیوارپوش فومی در شیراز

بسیاری از دوستان از ما می پرسند که آیا می توان از دیوارپوش فومی در سرویس بهداشتی استفاده کرد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. زیرا این دیوارپوش ها کاملا قابل شستشو هستند. البته بهتر است در جاهایی که بخار زیاد است مانند حمام استفاده نشود اما برای سرویس بهداشتی مناسب است.

دکور اتاق بازی کودکان با دیوارپوش فومی در شیراز

یکی از پرکاربردترین دیوارپوش های فضای بازی کودکان قطعا دیوارپوش فومی است. زیرا بافت نرم، ضد ضربه و کشسانی دارد. بنابراین اگر کودک در حین بازی به سطح آن برخورد کند، آسیبی به این عزیزان وارد نمی شود. حتی می توانید اتاق خواب کودکان خود را با این سبک تزئین کنید و نگران بازی یا حتی کثیف شدن دیوار نباشید که به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شود.

 
دکور اداری با دیوارپوش فومی در شیراز

در محیط های اداری خیلی وقت ها پیش می آید که نیاز به ایجاد دکوری شیک و سریع داریم. در این موارد قطعا از دیوارپوش فومی استفاده می شود و در هنگام نصب هیچ گونه درگیری و کثیفی ندارد. ظاهری شیک در کنار نصب آسان و راحت برای شما به ارمغان می آورد.

دکوراسیون محیط تجاری و فروشگاهی با دیوارپوش فومی در شیراز

بسیاری از مغازه ها و مراکز تجاری نیز این سبک دیوارپوش فومی را برای ویترین یا ارائه و نمایش بهتر محصولات خود می پسندند، زیرا در صورت نیاز به جابجایی ویترین یا اجاره ویترین سبک و بسیار مقرون به صرفه است. همین طور با تنوع طرح ها می توانید مطابق مد پیش بروید و دکوراسیون عالی را در اختیار داشته باشید.

دیوارپوش های فومی پشت چسب دار و فریلنسرها

شاید باور نکنید اما یکی از مخاطبین اصلی دیوارپوش فومی درشیراز، فریلنسرهای عزیز هستند. دوستانی که در زمینه تولید محتوا یا ساختن ویدیو و کنفرانس های اینترنتی فعال هستند معمولاً به این فکر می کنند که چگونه در جایی بنشینند که بهترین زمینه را در اختیار داشته باشند. در اینجا به شما قول می دهیم که می توانید هنگام شرکت در کلاس های آنلاین یا کار، دیوارپوش فومی را روی یک تخته چوبی یا هر شی تخت متحرکی که به عنوان پس زمینه خود در نظر می گیرید بچسبانید و به عنوان پس زمینه کار کنید. 

قیمت دیوارپوش فومی پشت چسب دار در شیراز

نکته بسیار مهم در مورد قیمت دیوارپوش فومی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت درج شده مربوط به یک پنل می باشدد. قیمت این دیوارپوش بسیار مقرون به صرفه می باشد. همینطور برای بررسی دقیق تر قیمت بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید که بهترین راه برای دریافت قیمت صحیح روز است.

سوالات متداول در مورد دیوارپوش های فومی پشت چسب دار

1-از کجا می توانم تمام مدل های دیوارپوش فومی را ببینم؟
شما می توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و انواع مدل ها و کاتالوگ ها را از کارشناسان ما دریافت کنید.

2-آیا می توانم دیوارپوش فومی را روی دیواری که رطوبت دارد بچسبانم؟
ابتدا باید رطوبت اصلی خشک شود، یعنی همانطور که برای تمامی دیوارپوش ها اشاره کردیم عامل اصلی رطوبت از بین رفته و دیوار خیس نشده و آب چکه نمی کند.

3-آیا دیوارپوش فومی به نصاب نیاز دارد؟
خیر، دیوارپوش های فومی از پشت چسبانده می شوند و همچنین با قیچی یا کاتربه راحتی برش داده می شود و نصب آنها نیز بسیار آسان است.

4-آیا می توانم دیوارپوش فومی را در حمام یا مکان مرطوب نصب کنم؟
بله ضد آب و قابل شستشو هستند. می توانید از آن ها هم در توالت و هم در حمام استفاده کنید و نکاتی را که قبلا توضیح داده شد در نظر داشته باشید.

5-آیا می توان از دیوارپوش فومی، پشت گاز و بخاری استفاده کرد؟

پشت بخاری اگر فاصله دیوار تا بخاری خیلی کم باشد که احتمال پخش شعله یا گرما زیاد باشد خیر، ولی پشت گاز اگر دستتان را روی دیوار بگیرید و نسوزد مشکلی ندارد.

6-روش خرید و تحویل دیوارپوش فومی در شرکت شما چگونه است؟
پس از ارتباط با کارشناسان ما و دریافت کاتالوگ و ثبت سفارش، برای شما ارسال خواهد شد.

7_آیا دیوارپوش های فومی قابل شستشو هستند؟
می توانید از هر پاک کننده ای به جز اسید یا وایتکس خالص که می تواند روی پوشش آنها تأثیر بگذارد، برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

8_دیوارپوش فومی به چه سطوحی می چسبد؟
به راحتی روی انواع سطوح مانند رنگ روغن، پلاستیک، کاشی، سرامیک و ... می چسبد و اگر سطحی که می خواهید بچسبانید سیمانی باشد نیاز به چسب بیشتری دارند.

 
خرید دیوارپوش فومی در شیراز

دیگر لازم نیست نگران خرید دیوارپوش فومی باشید. خوشبختانه در سال جدید امکان ارسال آن هم در داخل شیراز و هم برای عزیزان خارج ازشیراز و شهرستان از طریق پست یا باربری وجود دارد. طی 24 تا 48 ساعت بعد از ثبت سفارش، محصول را دریافت خواهید کرد.

ثبت سفارش دیوارپوش فومی در شیراز

در مورد مراحل سفارش توجه داشته باشید که باید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت ما با کارشناسان تماس بگیرید و پس از محاسبه و ثبت سفارش در تعداد مورد نیاز خود در لیست ارسال قرار می گیرید. تحویل محصول بیش از دو روز طول نمی کشد. لازم به ذکر است هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد و با توجه به تعداد پنل های سفارشی محاسبه می گردد. دکوراسیون برنا، 24 ساعته و تمام روزهای هفته در خدمت شما است.

 

از   3   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |