رزرو مشاوره
طراحی تی وی وال با اسلب در شیراز
    
بازدید: 16
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی tv wall مدرن در شیراز

دیوار پشت تلویزیون یا TV Wall بخشی از اتاق نشیمن است که توجه بیشتری را به خود جلب می کند، از این رو دیوار تلویزیونی اهمیت ویژه ای در طراحی داخلی ساختمان دارد. اگر این قسمت از اتاق نشیمن به شکل زیباتری طراحی شود، کل ست جذاب تربه نظر می رسد. اگرچه روش های مختلفی برای طراحی دیوار تلویزیون وجود دارد، اما لوکس ترین آنها استفاده از اسلب یا ورق های ماربل شیت طرح اسلب است. سنگ های اسلب با جلوه ای باشکوه می توانند حتی افراد باهوش و خواستار را راضی نگه دارند. اگر می خواهید در مورد دیوار تلویزیون با سنگ اسلب بیشتر بدانید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تی وی وال با سنگ اسلب در شیراز

تی وی وال با سنگ اسلب به ورق سنگ اسلب در ابعاد بزرگ اطلاق می شود که برای ایجاد جلوه ای زیبا و مجلل بر روی تی وی وال نصب می شود. نوع مدل سنگ تی وی وال می تواند از مرمر، گرانیت، سنگ مرمر، تراورتن، ترونیکس و کریستال با فرآوری ساده و یکنواخت یا فورمچ باشد. این سنگ ها اکثرا تراش نمی شوند و به صورت یکنواخت استفاده می شوند.

چرا برای تی وی وال از اسلب سنگ طبیعی استفاده می کنیم؟

برای طراحی تی وی وال از روش های مختلفی مانند کاغذ دیواری، کناف، گچ بری، نمای آجری و نمای چوبی استفاده می شود. اگرچه برخی از این روش ها منسوخ شده و برخی دیگر همچنان مورد استفاده قرار می گیرند، اما با توجه به بودجه و سلیقه یکی از روش هایی که می تواند برای مدت طولانی زیبا بماند و جلوه ای منحصر به فرد از خود نشان دهد، سنگ طبیعی است. گاهی اوقات این سنگ ها به قدری چشم نواز هستند که حتی اگر تلویزیون خاموش باشد، می توانند برای مدت طولانی بیننده را جلب خود کند.

اندازه اسلب در طراحی تی وی وال در شیراز

سنگ طبیعی زمانی می تواند خود را به خوبی نشان دهد که به صورت تک واحدی و در ابعاد بزرگ طراحی و نصب شود که به آن اسلب می گوییم. این افکت ها در زیر نور به صورت بازتاب آینه ای، بازتاب داخلی و انتقال نور خود را نشان می دهند. برخی از سنگ ها قابلیت عبور نور را دارند و در صورت نورپردازی مخفی پشت سنگ، رگه های طبیعی و جلوه ای بی نظیر را به نمایش می گذارند. کاشی ها به دلیل داشتن خطوط برش زیاد و عدم یکپارچگی و تقارن هرگز نمی توانند به زیبایی اسلب باشند.

بهترین اسلب برای تی وی وال در شیراز

اگر چه انتخاب سنگ پشت تلویزیون سلیقه ای است، اما ما می توانیم با بیان چند مزیت به شما در انتخاب بهترین سنگ کمک کنیم. اگر می خواهید سنگ اسلب شما اجازه عبور نور از آن را بدهد، بهتر است ابتدا به دنبال سنگ های مرمر و سپس سنگ تراونیکس باشید. اگر می خواهید دیوار تلویزیونی برای محیط تجاری ایجاد کنید، سنگ تراورتن با ظاهر گرم خود می تواند جلوه متفاوتی از خود نشان دهد. برای ایجاد جلوه لوکس در پشت تلویزیون می توانید از گرانیت استفاده کنید. این ماده دارای مقاومت بالا در برابر سایش، بافت و رنگ متراکم بوده و مانند آینه قابلیت انعکاس نور بالایی دارد. در صورت داشتن بودجه کافی می توان از این متریال در انواع محیط های اداری، تجاری و خانگی استفاده کرد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب انواع سنگ برای اسلب دیوار تلویزیون می پردازیم.

انواع اسلب در طراحی تی وی وال

بسیاری از افراد در ابتدای انتخاب سنگ برای تی وی وال خود می خواهند بدانند که کدام نوع سنگ می تواند گزینه بهتری برای آنها باشد. انواع تخته سنگ برای پشت تلویزیون عبارتند از:

سنگ مرمر،گرانیت،سنگ مرمر،کریستال،سنگ تراورتن،تراوونیک.
موارد فوق جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که انتخاب اسلب برای تی وی وال نه تنها بر اساس متریال، بلکه بر اساس رنگ و طرح بی نقص سنگ است. بهترین متریال و مقاوم ترین آنها قبلا توسط شرکت برنا دکور تفکیک شده است و می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. 



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |