رزرو مشاوره
دیزاین دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز
    
بازدید: 57
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

آشنایی با دکوراسیون مدرن در شیراز

در پاسخ به این سوال که دکوراسیون مدرن چیست، باید گفت که این سبک یک بازی هیجان انگیز با طرح های ساده مینیمال و اشکال هندسی است. دکوراسیون مدرن خانه با انقلاب صنعتی در اروپا شکل جدیدی به خود گرفت. در این سبک از مصالحی مانند فولاد، بتن، شیشه و چوب استفاده زیادی می شود.

خطوط صاف و تمیز، پنجره های سرتاسری، فضاهای نشیمن باز و سقف های مسطح به سبک غالب امروزی از ویژگی های اصلی سبک دکوراسیون مدرن است. اگرچه در مدت کوتاهی پس از شکل گیری سبک مدرن، سبک های سنتی با تزئینات مجلل دوباره مورد پسند قرار گرفت، اما هرگز نتوانستند در برابر موج شدید علاقه مندی به سبک مدرن مقاومت کنند. در حال حاضر علاوه بر سبک مدرن، ایده های دیگری مانند سبک بوهمی نیز وجود دارد که برای سلیقه های خاص طراحی شده است.

داستان سبک مدرن از کجا شروع شد؟

حالا بیایید سفری به گذشته داشته باشیم و به روزهایی برگردیم که دکوراسیون مدرن در خیابان ها و ساختمان های اروپایی تازه در حال ظهور بود. در آن زمان دکوراسیون مدرن ابتدا در قالب سبک اسکاندیناوی یا طراحی آلمانی خود را نشان داد. این سبک ها کاملا ساده و بدون هیچ تزئینی بودند، دقیقا برعکس دکوراسیون به سبک ایتالیایی!

همچنین توجه به نور در آنها اهمیت زیادی داشت. این دوران را عصر ماشین کاری می نامند و مربوط به سال های 1920 تا 1950 است. رواج این سبک تا نیمه اول قرن بیستم ادامه داشت تا اینکه با گذشت زمان ایده های جدیدی در سبک اسکاندیناوی شکل گرفت و سبک مدرن هر سال خود را با عناصر جدید زمان خود تطبیق می داد. بنابراین دکوراسیون مدرن در حال حاضر آخرین نمونه از تغییرات سبک اسکاندیناوی و آلمانی است.

اصول دکوراسیون مدرن منزل در شیراز

اگر علاقه مند به دیزاین دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز هستید، ابتدا باید از اصول اجرای آن اطلاعات لازم را کسب کنید. در واقع بدون در نظر گرفتن اصول اولیه کاری نمی توانید انجام دهید و از نتیجه آن لذت نخواهید برد. برای این کار ابتدا با ویژگی های یک فضای مدرن آشنا شویم. سوال اصلی در اینجا این است که سبک مدرن واقعا چگونه به نظر می رسد؟

در این سبک خطوط افقی و عمودی با انحنای کمتر، مصالح ساختمانی مانند تیرهای بتنی و آهنی، عدم بهم ریختگی و پیچیدگی، نور طبیعی و پنجره‌های بدون تزئین، الیاف طبیعی، نرم و همچنین پالت رنگی خنثی به چشم می‌خورد. در ادامه اصول دکوراسیون مدرن به طور خلاصه فهرست شده است.

خطوط صاف: خطوط مستقیم با حداقل تزئینات

دکور مینیمال: دکوراسیون مدرن جزئیات اضافی را حذف می کند و بر عملکرد بیشتر از زیبایی تأکید دارد.

چه رابطه ای بین معماری و دکوراسیون مدرن وجود دارد؟

شعار اصلی در طراحی داخلی مدرن حذف هر چیزی است که به آن نیاز نداریم. در واقع اگر یکی از لوازم خانه یا قسمتی از خانه کاربرد خاصی نداشته باشد; حتی اگر خیلی زیبا و جذاب به نظر می رسد باید حذف شود. این ویژگی در معماری مدرن نیز به خوبی خود را نشان می دهد.

خطوط صاف و تمیز، پنجره های سرتاسری، فضاهای نشیمن باز و سقف های مسطح به سبک غالب امروزی از ویژگی های اصلی سبک دکوراسیون مدرن در شیراز است. اگرچه در مدت کوتاهی پس از شکل گیری سبک مدرن، سبک های سنتی با تزئینات مجلل دوباره مورد پسند قرار گرفت، اما هرگز نتوانستند در برابر موج شدید علاقه مندی به سبک مدرن مقاومت کنند. در حال حاضر علاوه بر سبک مدرن، ایده های دیگری مانند سبک بوهمی نیز وجود دارد که برای سلیقه های خاص طراحی شده است.

سبک مدرن و سبک معاصر؛ آیا هر دو یکسان هستند؟

سبک معاصر یکی از جالب ترین سبک های دکوراسیون است که برخی افراد آن را با سبک مدرن اشتباه می گیرند. این سبک را می توان سبکی متعلق به دوره ای خاص دانست که مربوط به قبل از زمان حال است. در واقع سبک معاصر به زیبایی و عناصر دکوراسیون در چند دهه اخیر توجه دارد. تمرکز سبک معاصر بر رنگ های متضاد سفید و سیاه است.

در حالی که سبک مدرن بر روی رنگ های کاملا خنثی تمرکز دارد. شاید در سبک معاصر بتوانید مقدار کمی از دکوراسیون های ساده را پیدا کنید. با این حال، چندین عنصر از سبک معاصر ممکن است در بسیاری از خانه های مدرن دیده شود. شاید این ثابت کند که ترکیب چند سبک مختلف می تواند ایده جذاب تری ایجاد کند.

5 قدم طلایی برای ایجاد فضایی مدرن در شیراز

در این قسمت به پنج مرحله طلایی برای ایجاد دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن اشاره می کنیم. با این روش می توانید به راحتی و با کمترین هزینه از عناصر مدرن در منزل خود لذت ببرید. شما می توانید این روش را برای تزئین پذیرایی یا هر جای دیگری از خانه خود اجرا کنید. اگر شما آماده هستید؛ مراحل زیر را دنبال کنید:

1_کاربرد اتاقی را که می خواهید چیدمان کنید در نظر بگیرید. این می تواند شامل مبلمان، چیدمان و حتی پنجره ها باشد. به عنوان مثال، مبلمان و لوازم مورد نیاز شما برای یک اتاق ناهارخوری رسمی با مبلمان اتاق خواب کاملا متفاوت خواهد بود.

2-هنگامی که استفاده از اتاق را مشخص می کنید. شروع به حذف کردن چیزهایی کنید که احتمالاً سالی یک بارهم از آن استفاده نمی کنید. ممکن است مجبور شوید برای همیشه با آنها خداحافظی کنید. در عوض، به لوازم جانبی دیگری فکر کنید که می توانند کاربردی تر باشند. شاید بهتر باشد چند وسیله بزرگ را جابجا کنید. مثل یک میز قهوه خوری بزرگ و بی مصرف

3-رنگ های خنثی را برای نقاشی مدرن انتخاب کنید. از لوازم جانبی با رنگ های خنثی مانند خاکستری استفاده کنید. به عنوان مثال، یک فرش یا مبلمان خاکستری

4-در این مرحله، تغییرات بزرگتری ایجاد کنید. مثلا تخت یا میز مطالعه را به فضای اتاق اضافه کنید. در این کار به نور و جذابیت بصری بیشتر توجه کنید. دکوراسیون مدرن باید در پرتوهای زیبای نور غرق شود.

5-اکنون زمان بازی با جزئیات است. به هر عنصر کوچک فکر کنید. طرح های مدرن کوسن، بالش، پتو و گلدان را اضافه کنید و فراموش نکنید که بافت اتاق نباید سنتی شود. همچنین می توانید در حد معمول و معقول از گیاهان آپارتمانی کمک بگیرید. گیاهان آپارتمانی بهترین گزینه برای دکوراسیون هستند. اگر این پنج مرحله را دنبال کردید؛ باید به شما تبریک گفت به خانه مدرن خود خوش آمدید!



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |