رزرو مشاوره
طراحی اتاق مستر در شیراز
    
بازدید: 49
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

اتاق خواب مستر در دکوراسیون به چه معناست؟

مستر اتاق خواب یکی از اصطلاحاتی است که در آگهی های املاک به خصوص واحدهای لوکس و بزرگ استفاده می شود. در مفهوم کلی اتاق خواب اصلی اتاقی است که بیشترین مساحت خانه را دارد. با گذشت زمان و با تغییر سبک زندگی، در معماری و دکوراسیون داخلی این اتاق با ویژگی های خاص خود از جمله انتخاب بهترین نمای بیرونی، داشتن تخت، کمد، آینه ایستاده، یخچال، آباژور، سرویس بهداشتی مجزا و دوش شیشه ای شناخته شده است. با این حساب اتاق خواب مستر یکی از بزرگ ترین اتاق های خانه است که تمام امکانات لازم برای زندگی به جز آشپزخانه را دارد و در واقع سوئیت می باشد.

 

ویژگی های خاص اتاق خواب مستر لوکس در شیراز

بزرگترین اتاق خانه به طور سنتی خانه مالک است. اتاق خواب مستر نیز همین نقش را در یک خانه دارد و باید راحت ترین مکان برای زندگی صاحب خانه باشد. این باعث می شود هر چه امکانات بیشتری داشته باشد، لوکس تر شود. در ادامه مواردی که تاثیر بسزایی در ظاهر یک اتاق خواب مستر لوکس دارند معرفی می شوند. 

تخت خواب راحت و شیک در طراحی اتاقخواب مستر

همانطور که می دانید اتاق خواب مستر یک اتاق خواب است. بنابراین تخت خواب نقش بسیار مهمی در اتاق خواب مستر ایفا می کند. تخت های دو نفره در اتاق خواب اصلی بیشتر دیده می شود. برای در نظر گرفتن این اتاق مستر از انواع تخت های لوکس مانند اکلیلی و چوبی استفاده شده است. استفاده از محصولات خواب باکیفیت و راحت مانند روتختی، تشک و بالش نقش زیادی در راحتی اتاق خواب مستر دارد. به هر حال اتاق خواب جایی است که قرار است هر روز 8 ساعت در آن بخوابید. یک تخت راحت و مجلل باعث می شود خواب بهتری داشته باشید. این موضوع جدا از زیبایی و ظاهر اتاق خواب به بهبود سلامت کمک می کند.

نورپردازی صحیح در طراحی اتاق خواب مستر در شیراز

ویژگی کلیدی بعدی اتاق خواب مستر مجلل استفاده از وسایل نورپردازی مناسب مانند آباژور، لوستر و البته پرده های مناسب است. خوشبختانه اقلامی با تنوع بسیار بالا هستند و با توجه به ویژگی های محیط راه حل های بسیار جذابی در زمینه نورپردازی در اختیار افراد قرار می گیرد. آنها نقش تعیین کننده ای برای راحتی در اتاق خواب دارند. پرده ها نقش مشابهی در طراحی و نورپردازی یک اتاق خواب مستر لوکس دارند. به همین دلیل معمولا برای این اتاق های لوکس از پرده های چند لایه با کیفیت و مرغوب استفاده می شود.

انتخاب بهترین نمای خانه برای اتاقخواب مستر

نکته بعدی در طراحی اتاق خواب مستر لوکس، داشتن بهترین نمای خانه است. طبق تحقیقات انجام شده، خواب نقش بسزایی در بهبود سلامت افراد دارد. خواب خوب در جایی اتفاق می افتد که شب وارد می شوید و روز بعد خارج می شوید. در این بخش بزرگ از زمان روزانه، هر چه دید بهتری داشته باشید، آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

کمد، کشو و کمد بلند در طراحی اتاقخواب مستر در شیراز

شاید در یک اتاق خواب معمولی داشتن کمد و کشو معمولی کافی باشد اما در اتاق خواب مستر لوکس، داشتن همه این موارد ضروری است. برای هر یک از این موارد محصولات مختلفی در دسترس افراد قرار می گیرد. یک آینه بلند نیز نقش مهمی در اتاق خواب اصلی دارند. در انتخاب این موارد نمونه های لوکس با همین نام در بازار عرضه می شود.

حمام و کابین دوش شیشه ای و لوکس

گزینه بعدی که اتاق خواب مستر لوکس را از یک اتاق خواب معمولی متمایز می کند، داشتن حمام جداگانه است. این ویژگی همچنین نقش مهمی در آرامش در طول شب دارد. اما استفاده از توالت معمولی گزینه مناسبی برای یک اتاق لوکس نیست. به همین دلیل استفاده از سرامیک های مرغوب و شیرآلات با طراحی لوکس در این اتاق خواب ها بیشتر دیده می شود.

وقتی کیفیت مواد به کار رفته در سرویس بهداشتی بالا باشد بسیار زیبا به نظر می رسد. یکی از جذاب ترین راه حل های طراحی دکوراسیون استفاده از کابین دوش اتاق خواب شیشه ای به خصوص نوع بدون قاب آن برای این قسمت از اتاق مستر لوکس است. این کار زیبایی محیط را افزایش می دهد و جنبه های مجلل حمام از طریق شیشه مجلل کابین دوش شیشه ای بیشتر نمایان می شود.

ایده های طراحی اتاق خواب مستر در آپارتمان های مسکونی لوکس

در طراحی اتاق خواب مستر لوکس با توجه به گزینه های موجود برای کاربردهای مختلف، امکان لایه بندی گسترده برای مقاطع مختلف وجود دارد. دیوارها نقش بسیار مهمی دارند و تابلوهای روی آنها به اندازه نوع کاغذ دیواری یا پوشش دیوار اهمیت دارند. سقف خانه زمانی که در اتاق خواب هستیم دیده می شود و گزینه مناسبی برای طراحی است.

استفاده از مواد با کیفیت بالا

برخی از ویژگی های اتاق خواب مستر لوکس، مانند متریال و فریم، با کل ساختمان یا واحد مشترک است. در طراحی این نوع اتاق خواب بهتر است از چارچوب در و پنجره، درب و پنجره با کیفیت استفاده شود. این باعث می شود زمان صرف شده در خانه و اتاق خواب مستر کیفیت بالاتری داشته باشد. این ویژگی باید در بقیه مواردی که در اتاق خواب مستر لوکس استفاده می شود در نظر گرفته شود. از پارچه ها گرفته تا شیرآلات به کار رفته در سرویس های بهداشتی این اتاق خواب ها، باید مجلل باشند تا این اتاق خواب ها مجلل شوند.

استفاده از رنگ های گرم برای کف

گزینه های جذاب مختلفی برای پوشش کف اتاق خواب مستر لوکس وجود دارد. از فرش ها و موکت های زیبا و مجلل گرفته تا انواع کف پوش ها و وسایل کف برای زیباتر جلوه دادن اتاق خواب در دسترس هستند. استفاده از رنگ های گرم باعث می شود در اتاق خواب خود احساس آرامش بیشتری داشته باشید. همچنین می توانید از مجسمه ها و دیگر اشیاء کوتاه برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

فضای سرویس بهداشتی در اتاق خواب مستر در شیراز

فضای سرویس بهداشتی در سوئیت لوکس مستر و اتاق خواب می تواند نقش مهمی در زیبایی محیط داشته باشد. استفاده از شیشه به ویژه در اتاق های مجلل که سرویس های آن از سنگ یا سرامیک با ارزش ساخته شده است توصیه می شود. کابین های شیشه ای فریم با امکان رنگ بندی و روکش فریم گزینه ای بسیار جذاب برای جلوه بیشتر به فضا می باشد. کابینهای شیشه ای فریملس یکی دیگر از گزینه هایی است که در آن تمرکز بیشتری روی جلوه شیشه و محیط داخلی دوش قرار می گیرد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |