رزرو مشاوره
کابینت مدرن سفید ترکیب با چوب در شیراز
    
بازدید: 51
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت های جدید به سبک مدرن در شیراز

یکی از رایج ترین مدل های کابینت آشپزخانه در شیراز، سبک مدرن است. کابینت مدرن ساده است و در سادگی خود دارای طرح های ظریفی است که حاصل آن آشپزخانه ای ساده، شیک و مدرن است. در این سبک درب کابینت ها ساده و بدون حکاکی بوده، زوایا و اشکال هندسی به صورت مستقیم، خطی و زاویه دار انتخاب می شوند. سطح کابینت ها صاف و ساده است و از دسته های کشیده برای باز و بسته شدن استفاده می شود. کابینت های سبک مدرن را می توان با دسته های مخفی یا اصلا بدون دستگیره سفارش داد. کابینت ام دی اف و کابینت هایگلاس از متداول ترین نمونه های کابینت مدرن هستند که در ایران بسیار پرطرفدار بوده و قیمتی به صرفه و مقرون به صرفه دارند.

راهنمای خرید کابینت مدرن در شیراز

کابینت مدرن یک سبک بسیار زیبا و شیک است که معمولا با سلیقه های مختلف همخوانی دارد. این سبک مخصوصا برای خانه هایی که قصد اجاره آنها را دارید مناسب است. زیرا مستاجران گزینه های بیشتری برای هماهنگی با آشپزخانه پیدا خواهند کرد. اگر کابینت مدرن به درستی و با توجه به شرایط پلان آشپزخانه طراحی شود، آنقدر زیبا و چشمگیر خواهد بود که کمتر کسی از انتخاب آن امتناع می کند.

تقریباً از هر متریالی می توان در ساخت کابینت های مدرن استفاده کرد. در انتخاب این مدل کابینت محدودیتی برای انتخاب رنگ و طرح دلخواه خود ندارید و دستتان برای پیاده سازی آنچه آرزویش را در آشپزخانه مورد علاقه خود دارید باز است. اگرچه کابینت های مدرن توسط هر سازنده و کابینت سازی قابل طراحی و تولید است، اما طراحی و ساخت کابینت هایی که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند، تنها توسط طراحان و سازندگان ماهر و با تجربه امکان پذیر است.

اگر پلان آشپزخانه شما محدود است یا نورگیر مناسب ندارید، کابینت به سبک مدرن گزینه ایده آلی است. اگر سبک دکوراسیون منزل و چیدمان منزل شما کلاسیک است، به هیچ وجه کابینت مدرن سفارش ندهید، زیرا ناهماهنگی در سبک ها باعث می شود که اکسسوری های شما نامتناسب و کابینت های شما زشت و نامتناسب به نظر برسند.

مزایا و معایب کابینت مدرن در شیراز

سادگی طراحی کابینت مدرن در شیراز باعث ایجاد فضایی جادار و رویایی در آشپزخانه می شود. در این سبک بیشتر از تجهیزات مدرن و جدید استفاده می شود که خود به بهره وری و بهینه سازی فضا کمک می کند. برخلاف مدل‌های کلاسیک، کابینت‌های مدرن صیقلی‌تر و فشرده‌تر هستند و عموماً از ترکیبی از مواد مختلف ساخته می‌شوند. به سبک کابینت آشپزخانه های مدرن از مواد جدید و قدیمی استفاده می شود. به طوری که همچنان از چوب طبیعی در ساخت این کابینت ها استفاده می شود. چوب، لمینت، شیشه و انواع فلزات نقش مهمی در روند تولید کابینت های مدرن دارند. کابینت های مدرن بزرگ و حجیم نیستند و این کابینت ها به جای داشتن درهای بزرگ، مجلل و کنده کاری شده از سیستم های کوچکتر و فشرده تری مانند کشوهای پهن و کاربردی استفاده می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های کابینت مدرن سفید ترکیب با چوب در شیراز، استفاده از حداکثر فضا بدون محدودیت است. به طوری که در این سبک کابینت های بلند و کشیده ای را می بینیم که گاهی حتی تا خود سقف هم کشیده می شوند. تنوع رنگ بالا از دیگر ویژگی های کابینت های مدرن در شیراز است. در این سبک بر خلاف سبک های کلاسیک محدودیت رنگ چندانی وجود ندارد و می توان از کابینت هایی با رنگ های شاد، پرانرژی و حتی نامتعارف استفاده کرد.

صرف نظر از رنگ یا مواد به کار رفته در طراحی مدرن آشپزخانه در شیراز، مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه شود، شکل درب کابینت مدرن است. انواع کابینت های مدرن دارای درهای صاف و مسطح هستند که از جزئیات اضافی در آنها جلوگیری می کند. هیچ مدل‌سازی سلطنتی، سطوح برجسته یا حکاکی‌های تزئینی روی بدنه‌ها یا درهای کابینت مدرن دیده نمی‌شود، در عوض بر سطوح صاف و صیقلی تأکید می‌شود.

کابینت مدرن هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم برای آشپزخانه های کوچک مناسب است. این سبک طراحی هم مورد پسند کسانی است که در آشپزخانه پنجره های زیادی دارند و هم کسانی که پنجره ندارند و با نور محدود مواجه هستند.

معایب کابینت های مدرن در شیراز

اگر کابینت شما به سبک مدرن است، نمی توانید از چیدمان و عناصر سبک کلاسیک برای خانه و آشپزخانه خود استفاده کنید. به خصوص اگر آشپزخانه شما باز باشد. یکی از مواردی که باعث می شود کابینت های سبک مدرن زیبایی خود را از دست بدهند، قرار گرفتن آن ها در کنار چیدمان های کلاسیک مانند مبلمان استیل یا دکوراسیون های لوکس کلاسیک است. چنین ناهماهنگی باعث می شود کل دکوراسیون زشت و نامتقارن به نظر برسد.

کابینت های مدرن سبکی بسیار ساده هستند و از این نظر ممکن است برای افرادی که به عناصر دکوراتیو و مجلل علاقه دارند مناسب نباشد. همچنین سبک نرم و ساده این کابینت ها برای خانه های اشرافی و مجلل مناسب نیست.

با توجه به اینکه سطح کابینت های مدرن بسیار صاف و مسطح است، ممکن است لکه، خط و خش یا اثر انگشت بیشتر روی این کابینت ها نمایان شود. البته این موضوع تا حدودی به متریال انتخابی بستگی دارد. برخی از کابینت ها مانند هایگلاس اثر خراش و لکه را با وضوح بیشتری نشان می دهند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |