رزرو مشاوره
کابینت مدرن برای آشپزخانه لوکس در شیراز
    
بازدید: 61
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن برای آشپزخانه لوکس در شیراز

مفهوم کابینت آشپزخانه مدرن طرفداران زیادی دارد. از نظر قیمت، این سبک از کابینت یکی از کابینت های مقرون به صرفه است. به خصوص در رابطه با کابینت سبک کلاسیک که با مطالعه این مقاله می توانید دلایل آن را متوجه شوید. سبک کابینت مدرن شامل مدل های مختلف از متریال های متنوع در صدها رنگ مختلف است. همچنین در این مقاله قصد داریم انواع کابینت آشپزخانه مدرن را به شما معرفی کنیم که شامل: کابینت های گلاس، کابینت فوق هایلایت (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت دو رنگ می باشد.

 

کابینت مدرن چیست؟

در بین کابینت آشپزخانه، کابینت آشپزخانه مدرن ساده ترین است. سادگی یعنی:

  • استفاده کمتر از درب های موزاییک یا منبت کاری
  • استفاده کمتر از درهای با سطح منحنی و بالشی شکل
  • استفاده نادر از تاج ها و پایه های رنگارنگ و غنی
  • دستگیره های ساده بدون الگوهای سنتی

در برخی از انواع کابینت آشپزخانه مدرن، سادگی کابینت ها به حدی است که حتی دستگیره های کابینت نیز از بدنه کابینت حذف شده است. در واقع تنها چیزی که روی این کابینت ها دیده می شود، حاشیه باریکی است که در اتصالات کابینت دیده می شود. درانواع کابینت آشپزخانه مدرن و شیک، ارتفاع کابینت به گونه ای است که از سقف تا کف آشپزخانه را می پوشاند و بیشتر برای آشپزخانه های کوچک مناسب است، زیرا کابینت آشپزخانه مدرن کوچک بیشترین کارایی را در فضا ایجاد می کند. در آشپزخانه های بزرگ و هم سطح با فضای مجاور، می توان با استفاده درست از طراحی کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز جلوه ای زیبا در محیط ایجاد کرد. در بیشتر موارد از جزیره برای میز کابینت آشپزخانه مدرن در شیرازاستفاده می شود اما بازهم در نهایت این سلیقه مشتری است که حرف آخر را می زند.

تفاوت سبک کابینت مدرن و کلاسیک چیست؟

سبک ها، طرح ها و مدل های مختلفی برای کابینت های جدید و بادوام آشپزخانه وجود دارد، اما به طور کلی وقتی صحبت از طراحی داخلی آشپزخانه به میان می آید، معمولاً دو قسمت کلی به ذهن افراد می رسد:
1. کابینت مدرن
2. کابینت کلاسیک

در طراحی کابینت کلاسیک در شیراز به جزئیات و طراحی آن توجه ویژه ای می شود چرا که این سبک از کابینت ها معمولا پر از زرق و برق و کنده کاری هایی است که فضایی اشرافی، زیبا و سلطنتی را در ذهن بیننده ایجاد می کند. اما کابینت آشپزخانه مدرن ظاهری زیبا و ساده بدون جزئیات غیر ضروری دارند، کابینت های مدرن و کلاسیک دو سبک در طراحی کابینت هستند که خاستگاه سبک های دیگر هستند.

مزایای کابینت های مدرن در شیراز

مهمترین مزیت طراحی کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز این است که بهینه ترین استفاده را از فضای آشپزخانه برای ما فراهم می کند. طراحان این سبک از کابینت ها با ایجاد طرحی منعطف سعی دارند از تمام فضاهای خالی آشپزخانه بیشترین استفاده را ببرند. با استفاده از طراحی کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز می توانید فضای آشپزخانه را بزرگتر و زیباتر جلوه دهید.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن با ایجاد فضایی یک دست و یکپارچه، هارمونی بسیار خوبی را در فضا ایجاد می کند. این هماهنگی بین عناصر باعث می شود فرد احساس آرامش کند. کابینت هایی که به سبک مدرن طراحی و ساخته می شوند نسبت به کابینت های کلاسیک راحت تر تمیز می شوند. زیرا سطح خارجی این کابینت ها عموماً صاف و صیقلی است. بنابراین تمیز کردن این سطوح آسانتر از سطوح طرح دار و منحنی است.

معایب کابینت های مدرن در شیراز
  • برخی از انواع کابینت آشپزخانه مدرن ام دی اف نازک و آسیب پذیر هستند. (بسته به نوع و کیفیت روکش ام دی اف)
  • کابینت مدرن در برابر گرمای زیاد آسیب پذیر است.
  • در صورت آسیب دیدن درب های ام دی اف کابینت سبک مدرن امکان تعمیر و تعویض وجود ندارد.
  • اجسام تیز می توانند سطح این کابینت را خراش دهند.
  • در محیط های مرطوب بهتر است از کابینت های مدرن ام دی اف استفاده نکنید.
نکاتی برای حفظ و افزایش عمر کابینت های مدرن در شیراز

1. برای افزایش عمر و دوام کابینت های مدرن در شیراز، حذف عوامل مضر برای کابینت ضروری است. اولین عاملی که باعث خرابی کابینت مدرن در شیراز می شود رطوبت است. بنابراین حتی اگر مدل های کابینت آشپزخانه مدرن با مواد ضد آب را انتخاب می کنید، باید تا حد امکان از تماس با آب و رطوبت خودداری کنید. مراقب باشید، اگر آب و رطوبت به قسمت هایی از کابینت رسید، بهتر است هر چه زودتر آن را با حوله خشک کنید.

همچنین باید از تجمع آب در نواحی اطراف سینک جلوگیری کنید، زیرا این رطوبت باعث از بین رفتن آب بندی کابینت می شود و در نواحی مرطوب کابینت شاهد پوسیدگی خواهید بود. نکته دیگری که در این زمینه باید در نظر داشته باشید این است که برای جلوگیری از رطوبت، دستمال مرطوب آشپزخانه را به درب کابینت آویزان نکنید. 

2. یکی دیگر ازعوامل آسیب رسان کابینت های مدرن در شیراز، گرما و گرمای بیش از حد است، بنابراین دقت کنید که ظروف داغ مانند قابلمه و کتری را مستقیماً روی سطح کابینت قرار ندهید. زیرا گرم شدن پانل های کابینت باعث آسیب جدی به کابینت می شود.

3. یکی دیگر از عواملی که باعث کاهش طول عمر کابینت آشپزخانه مدرن می شود، تماس و برخورد اجسام نوک تیز با سطوح کابینت است. در واقع مهم نیست چه متریالی را برای کابینت خود انتخاب کرده اید، در هر صورت باید مراقب باشید که سطوح کابینت با اجسام نوک تیز تماس نداشته باشد. زیرا خطوط و خراش هایی که روی کابینت ایجاد می شود، ظاهر کابینت را ناخوشایند می کند. علاوه بر این، این خراش ها به محلی برای تجمع میکروب ها و باکتری ها تبدیل می شوند.

4. از وارد آوردن فشار زیاد به کابینت خودداری کنید، یعنی از قرار دادن وسایل سنگین روی کابینت یا نشستن جدا روی سطوح کابینت خودداری کنید. فشار زیاد روی کابینت به پایه های آن آسیب می رساند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |