رزرو مشاوره
اتاق خواب مدرن با المان های جذاب در شیراز
    
بازدید: 55
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

09023027547-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون اتاق خواب مدرن و شیک در شیراز

طراحی اتاق خواب مهم است. اتاق خواب شما باید مانند یک پناهگاه شخصی باشد که با رنگ ها، بافت ها و مبلمانی که آرامش را تقویت می کنند، تعریف شده باشد. اتاق خواب مستر فرصتی عالی برای به نمایش گذاشتن سلیقه و ترکیبی از پیچیدگی و آرامش، مکانی برای استراحت، طراحی مجلل، جزئیات پر زرق و برق و فضاهای آرام است. در این مطلب نکات لازم برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب مدرن، شیک و انتخاب صحیح مبلمان اتاق خواب مانند سرویس خواب، کشو، آینه و... به شما داده می شود، پس تا پایان با ما همراه باشید.

برخی از عناصر کلیدی یک اتاق خواب به سبک مدرن در شیراز

1- پالت رنگ خنثی در طراحی اتاق خواب در شیراز

از یک طرح رنگ خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ استفاده کنید. این رنگ ها جذابیتی بی انتها ایجاد می کنند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی ظاهر اتاق خواب خود را با لوازم جانبی تغییر دهید. رنگ‌های آبی ملایم، سبز یا صورتی رژگونه می‌توانند حسی از گرما را اضافه کنند و محیطی آرام‌بخش ایجاد کنند. اگر می خواهید به اتاق خواب مدرن خود رنگ بیافزایید، سایه های رنگی یا پاستلی را در نظر بگیرید.

2- مبلمان مینیمالیستی در طراحی اتاق خواب درشیراز

چیدمان اتاق خواب خود را در نظر بگیرید و قطعاتی با خطوط تمیز و طراحی مینیمالیستی انتخاب کنید. انتخاب مبلمان و دکور مناسب برای ایجاد یک اتاق خواب مدرن بسیار مهم است. یک قاب تخت با طراحی شیک و ساده انتخاب کنید، مانند یک تخت سکو یا یک تخت خواب کم آویز با یک تخته روکش دار برای افزودن جذابیت بصری به دیوارها، آثار هنری، آینه ها یا قفسه های دیواری را اضافه کنید.

3- اتاق خوابی بدون شلوغی داشته باشید.

فقط وسایل ضروری را در اتاق خواب خود نگه دارید. سطوحی مانند میزهای کنار تخت و کمد را تمیز کنید و آنها را از وسایل غیر ضروری دور نگه دارید. از سبدها یا سطل ها برای نگهداری وسایل کوچکتر مانند لوازم جانبی یا رختخواب اضافی استفاده کنید.

4- نورپردازی و روشنایی در طراحی اتاق خواب در شیراز

با نورپردازی محیط شروع کنید، که نور کلی اتاق را فراهم می کند. از وسایل بالای سر مانند چراغ های مگنتی مدرن استفاده کنید که نور را به طور یکنواخت در تمام فضا پخش می کنند. نورپردازی می تواند تاثیر زیادی در طراحی اتاق خواب مدرن داشته باشد. این می تواند خلق و خو را تنظیم کند، زیبایی شناسی را بهبود بخشد و عملکرد را ارائه دهد. برای دستیابی به اثر دلخواه از ترکیبی از نور محیط استفاده کنید. برای دسترسی آسان به نور هنگام مطالعه در شب، چراغ های کنار تخت یا دیوارکوب ها را در هر طرف تخت قرار دهید.

5- تکنولوژی در اتاق خواب های مدرن در شیراز

اضافه کردن دستگاه‌های هوشمند مانند ترموستات‌های هوشمند یا سیستم‌های روشنایی هوشمند را در نظر بگیرید که می‌توانند از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا دستورات صوتی شما کنترل شوند. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی دما یا روشنایی را بدون بلند شدن از رختخواب تنظیم کنید. برای لذت بردن از موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود در حالی که در اتاق خواب خود استراحت می کنید، روی یک سیستم صوتی با کیفیت یا بلندگوهای بی سیم سرمایه گذاری کنید.

6- دکوراسیون یک دیوارخاص از اتاق خواب مدرن در شیراز

برای ایجاد جذابیت بصری و ظاهری معاصر، یک دیوار برجسته پشت تخت اضافه کنید. می‌توانید از رنگ، دیوارهای آجری، کاغذ دیواری پررنگ یا پانل‌های بافت‌دار برای ایجاد یک بیانیه بدون غلبه بر فضا استفاده کنید.

7- نور طبیعی در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

پنجره ها را به حداقل برسانید تا نور طبیعی را در اتاق خواب خود به حداکثر برسانید. پرده های شفاف یا پرده هایی را انتخاب کنید که به راحتی باز و بسته شوند تا میزان نور الکترونیکی ورودی به اتاق را کنترل کنید.

8- روتختی مجلل در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

ملحفه‌های نخی، کتان یا ابریشم و روتختی‌های باکیفیت انتخاب‌های عالی هستند که هم راحتی و هم سبک را ارائه می‌دهند. یک اتاق خواب با طراحی خوب دارای ملافه های با کیفیت بالا، ملحفه های خاص و بالش های مخملی برای افزایش راحتی و استایل می باشد. به یک پالت خنثی بچسبید یا با بالش و پتو رنگ اضافه کنید.

9- استفاده از آینه برای تابش نور در تمام اتاق خواب مدرن

آینه ها همچنین نور را منعکس می کنند و اتاق خواب را روشن تر و دلپذیرتر می کنند. آینه ها افزودنی عالی برای یک اتاق خواب مدرن هستند. آنها توهم فضای بیشتر را ایجاد می کنند و اتاق خواب کوچک را وسیع تر و بازتر نشان می دهند. برای گسترش بصری فضا و انعکاس نور، یک آینه بزرگ یا یک سری آینه کوچکتر آویزان کنید. یک کمد آینه دار یا میز کنار تخت نیز می تواند جلوه ای از زرق و برق به اتاق ببخشد. آینه ها همچنین وقتی بالای میزهای کنار تخت در دو طرف تخت قرار می گیرند خیره کننده به نظر می رسند.

10- فرش های سطحی برای فضای اتاق خواب

یک فرش خوب انتخاب شده می تواند مکمل طرح کلی اتاق باشد و عناصر مختلفی مانند رنگ ها و نقش های رختخواب و مبلمان را به هم گره بزند. یک فرش در یک اتاق خواب مدرن می تواند بافت، گرما و جذابیت بصری را اضافه کند. علاوه بر این، فرش می تواند به کاهش صدا کمک کند و سطحی نرم ایجاد کند تا هنگام بیرون آمدن از رختخواب روی آن پا بگذارید.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |