رزرو مشاوره
چراغ مگنتی شیراز
    
بازدید: 128
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ چراغ های مگنتی

چراغ مگنتی در شیراز

چراغ مگنتی درسیستم چند مسیره توسط آهنربا به ریل ها متصل می شود و به دلیل تغییر چیدمان فضا و نوع، امکان جابجایی منابع نور و حتی افزودن یا جایگزینی منابع جدید به سیستم را در هر زمان ممکن می سازد. شرکت برنا با توجه به کاربرد گسترده این نوع منابع نوری در فضاهای داخلی معماری مدرن، اقدام به تولید انواع لامپ های مغناطیسی با منبع نورLED و قطعات اروپایی نموده است که تحولی بی نظیر در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی می باشد. 

لامپ مغناطیسی جدید یا سیستم روشنایی مغناطیسی بر اساس سیستم نصب آسان مگنت ها و چراغ های مدولار خطی، نقطه ای و آویزان روی بستر ریل در حال کار و در حال بهره برداری، امکان استفاده از آن را برای بازسازی در هر محیط داخلی فراهم کرده است. 

اگر جزو معماران، طراحان داخلی و سازندگان با گرایش به طراحی های مدرن در زمینه نورپردازی و طراحی داخلی هستید، قطعاً آشنایی و استفاده از این سری محصولات توصیه می شود. این محصول به جز برخی از تولیدکنندگان و واردکنندگان که به دنبال گرایش های صنعت روشنایی هستند، چندان شناخته شده نیست.  

افتخار ما این است که یکی از اولین شرکت هایی هستیم که پروژه ها و محصولات جدیدی را در زمینه روشنایی با نام دکوراسیون برنا راه اندازی کرده ایم، این بار تولید لامپ های مغناطیسی یا آهنربایی در دستور کار قرار دارد و مفتخریم این محصول را با قیمت و کیفیت رقابتی با گارانتی به بازار عرضه کند.

ریل های مغناظیسی در شیراز

ریل مغناطیسی بدون لبه توکار یا ریل نور مغناطیسی پایه نصب ماژول ها و مدل های مختلف چراغ های مغناطیسی  بوده و قسمت و پایه اصلی این سیستم روشنایی می باشد. سیستم ولتاژ پایین و ایمن، ولتاژ جریان روی سطح این ریل و ریل مغناطیسی 48 ولت است و هرگونه تماس دست با بدنه و داخل ریل خطر برق گرفتگی را برای انسان به همراه ندارد.

روکش ریل مغناطیسی در شیراز

روکش ریل لامپ مغناطیسی بخشی از سیستم نورپردازی مدرن شرکت برنادکور می باشد و محدودیتی برای نصب بر روی سقف و سقف کاذب، دیوار و زوایای مختلف سقف ندارد.

"بدون محدودیت سفارش طول" مراحل طراحی، ساخت و عرضه پروفیل ریل های مغناطیسی به طور کامل در ایران انجام شده و محدودیتی برای طول سفارش برای مشتریان محترم وجود ندارد.

لامپ خطی مغناطیسی در شیراز

چراغ خطی مغناطیسی برنا قابلیت نصب آسان بر روی بستر ریل روی سطح و جابجایی و قرارگیری ایمن و آسان در کنار سایر چراغ های مدولار مغناطیسی سیستم روشنایی را دارد.

 
نور نقطه ای خطی مگنتی در شیراز

نور خطی نقطه ای مغناطیسی را می توان به راحتی در ریل رو به رو یا توکار نصب کرد و می تواند به صورت تکی یا همراه با مدل های دیگر نورپردازی برجسته زیبایی را به ارمغان بیاورد.

نور نقطه ای مغناطیسی در شیراز

نور نقطه ای مغناطیسی جهت ایجاد نورپردازی نقطه ای و تاکیدی با قابلیت نصب آسان بر روی بستر ریل در روی کار و همچنین جابجایی ایمن و آسان و قرارگیری در کنار سایر چراغ های مدولار مغناطیسی سیستم روشنایی را داراست.

"زاویه توزیع نور انتخابی" نور نقطه ای یا لامپ نقطه ای، جدا از قابلیت حرکت بر روی بستر ریل برای روشنایی نقطه مورد نظربه چه میزان می تواند باشد. زاویه توزیع نور پیش فرض 42 درجه است و البته زوایای 15، 24، 30 نیز بنا به انتخاب مشتری قابل ارائه می باشد.

چراغ آویز مگنتی در شیراز

چراغ آویز مغناطیسی جهت نورپردازی تاکیدی با قابلیت نصب آسان بر روی بستر ریل کاری و سطح  و همچنین جابجایی و قرارگیری ایمن و آسان در کنار سایر چراغ های مدولار مغناطیسی سیستم روشنایی برنا را دارد.

“رنگ دلخواه شما و سفارش خاص پروژه شما لامپ آویز قابلیت انتخاب رنگ بدنه از طیف مشکی، سفید، طلایی، برنجی و... را به انتخاب شما مشتریان گرامی دارد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |