رزرو مشاوره
اجرای اتاق خواب مستر مدرن در شیراز
    
بازدید: 64
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

09023027547-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون اتاق خواب مستر مدرن در شیراز

اتاق خواب یکی از تفاوت های مهم خانه های مدرن با خانه های قدیمی است. سال ها پیش خانه مادربزرگ های ما یکی دو اتاق برای مهمان و فقط یک اتاق برای خواب بقیه اعضا خانواده وجود داشت. عموها و دایی ها و... باید در یک اتاق بزرگ روی لحاف و تشک های سنتی می خوابیدند، امروزه هر بچه ای که به دنیا می آید انتظار دارد برای خودش یک اتاق جداگانه داشته باشد. جالب اینجاست که حتی روانشناسان و پزشکان نیز ادعا می کنند که بهتر است اتاق کودک از حدود سه سالگی جدا شود.

با این حال، همه ما باید چندین اتاق خواب در خانه خود داشته باشیم. بنابراین، با این قیمت مسکن، احتمالا برای بسیاری از ما امکان پذیر نیست. با این حال اگر بخواهیم کمی در مورد کسانی که به لطف خدا جیبشان خوب است صحبت کنیم، می توانیم انواع اتاق خواب های مدرن و عجیب را به شما معرفی کنیم. اجرای اتاق خواب مستر مدرن در شیراز یکی از این ایده های عجیب و مجلل است که چند سالی است در بین ثروتمندان بسیار محبوب شده است و در بسیاری از ویلاهای بالا شهر، آپارتمان های لوکس مرتفع و اکثریت قریب به اتفاق ویلاهای لوکس شمال دیده می شود.

در ویلاها این اتاق خواب مستر به گونه ای انتخاب و طراحی شده است که بتواند فضا و نمای بیرونی ویلا را ببینید و حتی به آن دسترسی داشته باشد. اگر بالکن داشته باشد که عالی است و معمولا سعی می شود با توجه به موقعیت جغرافیایی ساختمان به گونه ای طراحی شود که هوای مطبوعی داشته باشد. البته برخی از اتاق خواب های مستر از این امکانات فراتر رفته و به جکوزی و... نیز مجهز شده اند.

پس می توان نتیجه گرفت که هر اتاق خواب مستر در واقع یک خانه یا سوئیت لوکس و کامل است که تمامی اصول طراحی، راحتی و معماری در آن رعایت شده است. برخی از اتاق خواب های اصلی حتی یک کتابخانه برای مطالعه دارند. در حالی که ممکن است تجهیزات و لوازم تزئینی زیادی در این اتاق ها وجود داشته باشد، اما از بهترین، مدرن ترین و مجلل ترین سیستم های نورپردازی دنیا برای سیستم نورپردازی آنها استفاده می شود و حتی ممکن است مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته باشند.

نورپردازی مدرن اتاق خواب مستر در شیراز

استفاده از وسایل اضافی، لوسترهای بزرگ و لامپ های غول پیکر در سبک چیدمان مدرن جایی ندارد. در این مدل چیدمان موارد زائد و شلوغ تا حد امکان حذف شده است. نورپردازی چیدمان مدرن برای دو منظور انجام می شود:

1. با استفاده از نور مناسب اتاق ها را بازتر و بزرگتر نشان دهید. 

2. ایجاد یک نقطه کانونی با کمک نور. برای تمرکز روی یک بخش از اتاق کودک می توان از روش نورپردازی استفاده کرد.

فضای کار در اتاق خواب مستر مدرن در شیراز

امروزه نیاز به کار از راه دور و کار از خانه در بین مردم افزایش یافته است. کار از راه دور به فضای کاری خاص خود نیاز دارد. اگر خانه ای اتاق های زیادی نداشته باشد، اتاق خواب اصلی را می توان به اتاق کار تبدیل کرد. برای این کار نیازی به خرید میز و صندلی اداری بزرگ ندارید، با نصب میز تحریر به عنوان میز در گوشه دیوار اتاق خواب و قرار دادن یک صندلی تکی پشت آن می توانید محل کار خاصی را در اتاق خواب ایجاد کنید.

رنگ اتاق خواب مستر مدرن در شیراز

معمولا در چیدمان مدرن از رنگ های خنثی استفاده می شود. رنگ های قهوه ای، مشکی، خاکستری، برنزی و سفید رنگ هایی هستند که در چیدمان مدرن بسیار استفاده می شوند. در طراحی این اتاق خواب مقدار کمی از رنگ های زرد، آبی و قرمز برای روح بخشیدن به فضا استفاده شده است. با گذشت زمان، با وجود اینکه رنگ‌های اصلی در پالت رنگ چیدمان مدرن همچنان رنگ‌های خنثی هستند، استفاده از رنگ‌های گرم برای جذاب‌تر جلوه دادن فضا رواج یافته است.

طرح های هندسی در اتاق خواب مستر مدرن در شیراز

استفاده از خطوط واضح و طرح های هندسی یکی دیگر از عناصر مورد استفاده در چیدمان مدرن اواسط قرن است. استفاده از این مدل خطوط و طرح ها می تواند در وسایل مورد استفاده در اتاق باشد و یا با نصب پوستر با تصویر حاوی طرح های هندسی به اتاق اضافه شود. استفاده از این طرح ها حس گرما و شادی را به چیدمان اتاق خواب مستر می دهد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |