رزرو مشاوره
دیزاین اتاق خواب دخترانه در شیراز
    
بازدید: 85
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

09023027547-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

چگونه یک دکوراسیون اتاق دخترانه ساده و شیک طراحی کنیم؟

1- کاغذدیواری مناسب برای طراحی اتاق خواب دخترانه در شیراز

کاغذدیواری ها فقط ابزاری برای تزئین دیوار یا افزودن طرح و رنگ به آن نیستند. تطبیق کاغذ دیواری با سایر مبلمان اتاق خواب دخترانه، از جمله تخت یا پرده، ترکیبی چشم نواز را ایجاد می کند. در قسمت هایی از دیوار که قفسه نصب می شود، استفاده از کاغذ دیواری مجزا متناسب با رنگ و طرح قفسه گزینه بسیار جالبی است. کاغذ دیواری با رنگ های پاستلی گزینه ای مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود.

اگر کاغذدیواری هایی را برای اتاق دخترانه در طرح های شلوغ مانند گل و گیاه انتخاب کرده اید، توصیه می کنیم برای حفظ تناسب، تخت دخترانه ساده و شیک را برای اتاق در نظر بگیرید.

 

2- تفکیک فضا در طراحی اتاق خواب های دخترانه در شیراز

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیک چالش بزرگی برای دختر خانم ها و همچنین خانواده هاست. حالا فرض کنید دو خواهر یک اتاق خواب مشترک دارند. یکی از ترفندهای تزئین اتاق خواب دو خواهر استفاده از تخت دو طبقه است. تخت های دو طبقه در مقایسه با دو تخت مجزا فضای کمتری را اشغال می کنند. اگر اندازه اتاق برای دو خواهر مناسب است به جای یک کمد بزرگ از دو کشو استفاده کنید تا حریم خصوصی هر دو خواهر نیز رعایت شود. هنگام خرید مبلمان اتاق دختر نوجوان، حتماً سلیقه هر دو خواهر را در نظر بگیرید.

3- استفاده همزمان از چند رنگ در اجزای مختلف دکوراسیون اتاق دخترانه در شیراز

انتخاب رنگ یکی از مهم ترین مراحل در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و ساده است. باید به خاطر داشت که رنگ دیوار در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اهمیت بسیاری دارد. رنگ سایر اجزای اتاق مانند پرده، ملافه، کفپوش یا فرش و حتی وسایل تزئینی باید با رنگ دیوارها همخوانی داشته باشد. وقتی صحبت از رنگ اتاق دخترانه می شود، صورتی یکی از گزینه های محبوب است. ترکیب صورتی و سفید قطعا مورد علاقه بسیاری از دختران است. یک اصل کلی در انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه، ترکیب رنگ های سفید و خاکستری با رنگ های پاستلی است.

4- چیدمان اتاق خواب دخترانه کوچک با استفاده از قفسه و قفسه دیواری

کوچکی فضا نباید مانع یک دکوراسیون شیک و ساده در اتاق خواب دخترانه شود. در یک محیط کوچک می توانید از قفسه ها و کمد های دیواری استفاده کنید. باکس ها و قفسه های دیواری به شما امکان استفاده بهینه از فضا را می دهند. می توانید از این قفسه ها به عنوان عناصر تزئینی نیزاستفاده کنید و وسایل تزئینی را روی آنها قرار دهید. برای افزایش هارمونی در اتاق خواب می توانید ست شلف با ست اتاق خواب دخترانه نوجوان خریداری کنید، در این مدل شلف ها با رنگ و طرحی مشابه ست اتاق خواب تولید می شوند.

5- تزئین سقف و دیوار اتاق خواب دخترانه با لوازم زیبا

زیباسازی اتاق فقط روی زمین، کمد، میز یا سرویس خواب اتفاق نمی افتد. برای تزئین اتاق و زیباتر شدن فضا می توانید از سقف، دیوارها و حتی چارچوب در کمک بگیرید. استفاده از چوب لباسی هایی مانند Dream Catcher یا رنگ آمیزی سقف با طرح های مختلف می تواند فضای دلپذیری ایجاد کند. انواع پنل ها، قاب عکس ها، برچسب ها یا حتی قفسه هایی با مجسمه های کوچک و شمع ها نیز به عنوان تزئینات دیوار گنجانده شده است.

6- فضای مطالعه در طراحی اتاق خواب دخترانه در شیراز

اگر در هر اتاق فضایی دلپذیر برای مطالعه وجود داشته باشد، مطالعه کتاب های درسی و غیر درسی به یک عادت خوشایند تبدیل می شود. یکی از نکات طراحی دکوراسیون که بر روحیه دختر خانم ها تاثیر می گذارد ایجاد محیطی برای مطالعه است. فضای مطالعه را می توان با یک میز و صندلی چوبی ساده در اتاق ایجاد کرد. اگر میز دارای کشو باشد، جای مناسبی برای قرار دادن وسایل مختلف خواهد بود.

7- رنگ آمیزی سقف; ترفندی جذاب برای تزئین اتاق دختران نوجوان و جوان

رنگ آمیزی سقف اتاق یک ترفند طراحی پرکاربرد برای دکوراسیون اتاق دخترانه است. سقف رنگی از بیرون اتاق جذاب به نظر می رسد. در بسیاری از خانه های ایرانی رنگ سفید گچ برای همیشه بر سقف اتاق ها باقی می ماند. اتاق دخترانه نقطه شروع عالی برای ترک این عادت است. به عنوان مثال، ترکیب یک دیوار سفید با سقف آبی روشن احتمالا برای بسیاری از دختران جذاب است. از ترفند رنگ آمیزی سقف نیز برای بزرگتر شدن فضا استفاده می شود.

8- طراحی یک قسمت دنج برای طراحی اتاق خواب دخترانه رویایی

همه انسان ها برای خلوت شدن با خود به گوشه ای دنج و صمیمی نیاز دارند. دختران، به ویژه در سال های نوجوانی، نیاز به حریم خصوصی دارند، زیرا آنها در سن بلوغ هستند. توجه به حریم خصوصی در طراحی اتاق خواب دختر نوجوان به او حس آرامش می دهد. یک بالش بزرگ که مانند یک تشک روی زمین پهن می شود، فضایی دنج ایجاد می کند. همچنین چیدمان مناسب تخت یک نفره یا تخت دو نفره برای خواهران، میز تحریر و استفاده از پرده های ابریشمی در ایجاد فضای شخصی موثر خواهد بود.

9- طراحی چشم نواز دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیک با مبل

دختران عاشق بازی با دوستان خیالی خود هستند. در سنین بالا این عادت تبدیل به یک همنشینی ساده با دوستان صمیمی می شود. اگر محدودیت زیادی از نظر اندازه اتاق وجود ندارد، اختصاص بخشی به مجالس دوستانه خاطرات خوبی را برای آینده رقم خواهد زد. میز و صندلی کودک، مبل و میز قهوه کوچک یا حتی تخت تاشو برای اتاق های کوچک می تواند راه حل مناسبی برای ایجاد چنین فضایی باشد.

10- آینه و میز آرایش; مولفه های کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب ساده دخترانه

یکی از ضروری ترین قسمت های اتاق خواب هر دختری، آینه و میز آرایش است. برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیک می توانید از آینه های بلند تزئینی یا ساده استفاده کنید. در فضاهای کوچک به جای استفاده از میز آرایش بزرگ می توان کنسول های بدون پایه را به دیوار وصل کرد.

طراحی و دکوراسیون بی نظیر اتاق خواب دخترانه با اکسسوری های جدید و خاص

ایده هایی که در این مقاله با آنها آشنا شدید، نکات مهمی برای تزئین اتاق خواب دختران بزرگسال، نوجوان و جوان است. اگر طراحی دکوراسیون اتاق خواب بر عهده شماست، علایق کودک خود را با ایده های مختلف ترکیب کنید.

استفاده از گل و گیاه، رشته لامپ های نئون یا طراحی گوشه ای دنج برای مجالس دوستانه ایده های جذابی است که در دکوراسیون اتاق دخترانه به چشم می خورد. 



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |