رزرو مشاوره
طراحی نما مدرن رستوران در شیراز
    
بازدید: 61
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی نما رستوران مدرن در شیراز

یکی از مهمترین مراحل ساخت یک نمای باکیفیت و مناسب، طراحی نما برای آن است! اجرای نمای رستوران نیاز به طراحی خاصی دارد.
عواملی مانند انواع متریال، مدت اجرای نما، هزینه ای که برای نمای رستوران خود می خواهید از مهم ترین عواملی هستند که ما طراحان به خوبی با آن آشنا هستیم و همچنین سلیقه شما را فراموش نمی کنیم. مطمئن باشید. طراحان ما با رعایت استاندارد، نمای مورد نظر شما را طراحی می کنند. پس از تصور کردن رستوران خود با طراحی های عجیب و پیچیده نترسید!

طراحی نمای بیرونی رستوران به سبک های کلاسیک و مدرن

بدیهی است که طراحی نمای بیرونی رستوران باید تا حد امکان بیانگرعملکرد و نوع فعالیت رستوران باشد تا بیننده پس از مشاهده، درک کلی از نوع غذای سرو شده در رستوران شما داشته باشد. طراحی نمای بیرونی ساختمان نیازمند خلاقیت، مهارت و دانش بالایی خواهد بود. یکی از زیباترین متریال هایی که برای طراحی نمای رستوران ها، کافه ها و فست فودها استفاده می شود، چوب است. دکوراسیون چوبی رستوران هم در داخل و هم در بیرون رستوران قابل طراحی و اجرا می باشد. آلاچیق های چوبی را می توان در نمای بیرونی رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده کرد.

نمای بیرونی رستوران یکی از بخش های اصلی طراحی دکوراسیون و نمای بیرونی هر ساختمانی است. در زمینه طراحی نمای ساختمان بیش از هر چیز به سلیقه مشتری توجه می شود. زمانی که سلیقه و میل مشتری با دانش، مهارت، علم و تجربه طراح دکوراسیون ترکیب شود، نتیجه مطلوب تر و بی عیب تر خواهد بود. برای طراحی نمای رستوران می توان از دو یا چند متریال استفاده کرد. نمای بیرونی رستوران می تواند سبک طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران را تا حدودی نشان دهد.

نما باید متمایز، هماهنگ با کل دکوراسیون، مقاوم در برابر شرایط جوی و در نهایت زیبا باشد. چوب یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین متریال هایی است که در طراحی نمای مدرن رستوران در شیراز و کافه استفاده می شود. بدون شک با در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای زیباسازی و جذب مشتری به رستوران، در نتیجه اگر هزینه ای در این راستا صرف شود، در نهایت سود بیشتری نصیب رستوران دار می شود.

نمایی از رستوران مدرن در شیراز

نظر شما در مورد ظاهر رستورانتان چیست؟
همیشه دوست داشتید رستوران شما از چه موادی ساخته شود؟
آیا می خواهید مانند یک الماس بدرخشد؟

این نوع طراحی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع طراحی در بین جوانان و جامعه امروزی است. توجه به سبک در متریال مورد استفاده ضروری است. اما یکی از متریال هایی که در همه سبک ها استفاده می شود، چوب است. طراحی نمای مدرن رستوران ساده با خطوط موازی و از قوانین دکوراسیون مدرن پیروی می کند. مهم ترین تفاوت طراحی نمای مدرن با طراحی نمای کلاسیک توجه به دکوراسیون است که کمتر در دکوراسیون مدرن از آن ها استفاده می کنیم.

وجه تمایز نمای مدرن دقیقاً این است که می توانید منظره ای داشته باشید که عظمت و در عین حال روشن و روان باشد.
اگر به دنبال یک نمای مدرن هستید، باید بدانید که متریال های مختلفی برای این نما وجود دارد.
یکی از بهترین متریال ها برای ساخت نماهای مدرن شیشه و سنگ است و اگر می خواهید بسیار جسور باشید می توانید از نمای دولایه استفاده کنید.
نماهای شیشه ای می توانند در روز انعکاس خوبی از فضای داخلی رستوران شما داشته باشند و در شب با نورپردازی نما اصلی و استاندارد مانند الماس بدرخشند و همه را به سمت خود جذب کنند.

نماهای سنگی که امروزه طرفداران زیادی دارند می توانند گزینه مناسبی برای نمای رستوران باشند.
با استفاده از سنگ و نورپردازی طراحی شده می توانید منظره ای جذاب در شب ایجاد کنید و عظمت رستوران خود را به رخ بکشید و اما در مورد نمای دولایه رستوران که ممکن است نسبت به سایر نماها نیاز به هزینه بیشتری داشته باشد، اما به نظر ما ارزش این را دارد که چشم خود را روی هزینه آن ببندید و از نتیجه آن شگفت زده شوید. ناگفته نماند که طراحی و اجرای نما دو لایه برای همه مناسب نیست.

چرا باید طراحی نما رستوران برایتان بسیار اهمیت داشته باشد؟

اهمیت نمای رستوران

نمای رستوران بیانگر هویت، کلاس و ارزش یک رستوران است. همانطور که گفته شد قبل از ورود به رستوران و اطلاع از سطح کیفیت خدمات آن رستوران با ظاهر رستوران مواجه می شویم. با توجه به دید رستوران است که تصمیم می گیریم از خدمات آن رستوران استفاده کنیم یا نه. حتی ممکن است برخی افراد به دلیل ظاهر آن رستوران وارد آن نشوند، با وجود اینکه غذا و خدمات آن رستوران بسیار خوب و با کیفیت است. پس با توجه به این نکته می توان به اهمیت نما در رستوران پی برد. رستوران داران عزیز باید علاوه بر توجه به فضای داخلی و کیفیت خدمات، به نمای بیرونی ساختمان نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

جذب مشتری رستوران
دلایل زیادی وجود دارد که بر جذب مشتری رستوران تأثیر می گذارد. خب شاید بگویید غذای خوب و باکیفیت مهم ترین عامل جذب مشتری به رستوران هاست. بله، درست است، اما افرادی که هنوز وارد آن رستوران نشده اند، نمی توانند حدس بزنند که غذای آن رستوران خوب است یا نه. اولین قدم برای جذب و ارائه خدمات به مشتری، جذاب جلوه دادن رستوران و جذب مشتری است. همه ما قبل از ورود به رستوران و مشاهده کیفیت خدمات آن رستوران با نمای رستوران روبرو هستیم.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |