رزرو مشاوره
دکور نمایشگاه اتومبیل شیراز
    
بازدید: 138
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه خودرو در شیراز

برای طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه خودرو در شیراز به صورت مجلل و کاربردی از متریال های جدید و مدرن استفاده می شود و علاوه بر آن بهتر است فضای نمایشگاه خودرو به گونه ای طراحی شود که صاحبان این مشاغل بتوانند به راحتی اتومبیل های خود را به نمایش بگذارند. با یک طراحی خوب میتوان تمام ماشین های گران و ارزان را در معرض دید مشتریان قرار داد.


بهتر است نمایشگاه خودرو در شیراز به شکلی مدرن طراحی شود و دکوراسیونی گرم، زیبا و حس مهمان نوازی در نمایشگاه برقرار باشد تا مشتریان در نمایشگاه احساس راحتی بیشتری داشته باشند. مبلمان یکی از مهم ترین اجزای نمایشگاه خودرو به حساب می آید و می توانید مبلمان نمایشگاه را از بین مدل هایی انتخاب کنید که از المان های مربوط به کارخانه های خودروسازی الهام گرفته شده اند. فضای داخلی نمایشگاه خودرو باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی در اطراف قدم بزنند و خودروی مورد علاقه خود را بررسی کنند.

رنگ مناسب برای طراحی نمایشگاه خودرو در شیراز

انتخاب رنگ برای طراحی داخلی نمایشگاه خودرو نیز بسیار مهم است و اگر با برند خاصی کار می کنید، می توانید رنگ نمایشگاه خود را با رنگ شرکت خودروسازی و لوگوی آن هماهنگ کنید، در غیر این صورت، می توانید از رنگ های گرم و قابل توجه برای این کار استفاده کنید.

نورپردازی مناسب نمایشگاه خودرو در شیراز

طراحی نورپردازی مناسب نمایشگاه خودرو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است زیرا نورپردازی ایده آل و کاربردی باعث جذابیت بیشتر رنگ و مدل خودرو می شود پس بهتر است در نمایشگاه از حساسیت و دقت لازم برای طراحی نورپردازی فضا استفاده کنید. نور طبیعی برای نمایشگاه خودرو مناسب است و این مدل نورپردازی می تواند رنگ واقعی خودرو و سایر ویژگی های آن را به خوبی نشان دهد.
نور ال ای دی نیز به خوبی بر فضای داخلی نمایشگاه خودرو در شیراز تاثیر می گذارد و این مدل نورپردازی باعث می شود خودروها جلوه ای منحصر به فرد داشته باشند. هالوژن های تو کار نیز امروزه بسیار برای این فضاها کاربرد دارد.

نکات مهم در طراحی دکور نمایشگاه اتومبیل در شیراز

از آنجایی که خودرو یکی از خریدهای گران قیمت و لوکس است. نمایندگی شما در صورتی موفق خواهد بود که طیف وسیعی از مشتریان و نیازهای آنها را برآورده کند. اگر می خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید، حتما روی دکوراسیون نمایشگاه خودروی خود سرمایه گذاری کنید.

نمایشگاه های خودروی امروزی نقش مهمی در کمک به مشتریان در تصمیم گیری دارند. نمایشگاه ها باید به گونه ای طراحی شوند که تأثیری قدرتمند بر روی مشتری ایجاد کنند و در نهایت منجر به فروش برند شوند. بنابراین جای تعجب نیست که بهترین نمایشگاه های خودرو، نتیجه برنامه ریزی دقیق و همکاری بین نمایندگان برند، معماران، طراحان داخلی، مهندسان سازه و سایر مشاوران می باشد.

نوع خودروهای عرضه شده در نمایشگاه و استراتژی فروش صاحب نمایشگاه در انتخاب سبک، طرح، رنگ و نور بسیار مهم است و باید به این موارد در طراحی دکوراسیون نمایشگاه خودرو، وگرنه فقط شما طرحی زدید که مناسب برند و تجارت شما نیست. حتی اگر زیبا باشد…
کاربردی بودن یک نمایشگاه به اندازه تاثیرگذاری آن مهم است. نکاتی که در طراحی اولیه باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • تعداد اتومبیل برای نمایش
  • جریان فعالیت های روزانه (از جمله سهولت جابجایی خودروها در داخل و خارج از نمایشگاه)
  • قسمت پذیرش
  • مکان ها و مناطق کارکنان (محل استراحت، WC)
ایده خلاقانه برای طراحی و تزئین نمایشگاه خودرو در شیراز

اگر برند خودرویی خاصی در نمایشگاه خودرو به فروش می رسد، استفاده از رنگ لوگوی برند و تلفیق آن با متریال و نورپردازی مناسب، برند شاخص را معرفی می کند. طراحی فضایی برای سرگرمی و گفتگو با مشتریان، پخش موسیقی، ال سی دی های تبلیغاتی و معرفی برند خودرو ایده های مناسبی برای بهبود فضای نمایشگاه خودرو می باشد.
استفاده از سکوهای گردان برای نمایش بهتر خودروهای خاص با نورپردازی خاص بسیار کاربردی است.
می توان با استفاده از کفپوش های خاص با رنگ ها و بافت های مختلف، به عنوان مثال کفپوش هایی به شکل جاده بدون نیاز به استفاده از سکو، در نمایشگاه خودرو، زیر خودروهای ویژه را خاص جلوه داد.
طراحی سقف نمایشگاه خودرو به صورت مثال به شکل آسمان و یا ایده های جذاب دیگر منجر به طراحی چشمگیر خواهد شد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |