رزرو مشاوره
دکوراسیون کلاسیک شیراز
    
بازدید: 141
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

سبک کلاسیک یک سبک ماندگار است. برای دکوراسیون خانه به سبک کلاسیک در شیراز، ممکن است بخواهید از معماری یونانی با ستون های محکم، راه راه، مجسمه، نیم تنه و قالب های معماری استفاده کنید. فضای داخلی شما با این سبک طراحی می شود تا معماری را تکمیل کند. شباهت اشیا در سبک کلاسیک نقش مهمی دارد. خانه خود را به عنوان یک مانکن در نظر بگیرید. خانه مانند یک مانکن است و جزئیات داخلی آن مانند لباس روی مانکن است. بنابراین طراحی داخلی شما مکمل این جزئیات است.

روش طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک روشی است که بسیار کاربردی طراحی شده است اما در عین حال بی عیب، نقص و خسته کننده نیست. سبکی است که هم به فضا و هم به محیط آن تعلق دارد. مطمئناً می‌توانید عناصر دیگر طراحی را ترکیب کرده و آن‌ها را به کار ببرید، برای مثال می‌توان آیتم‌های دیروز، امروز و فردا را کنارهم قرار داد تا ظاهری جذاب ایجاد کند.
شما می توانید یک مبلمان عتیقه را در مقابل یک دیوار خنثی، زیر یک قطعه بزرگ از هنر مدرن یا معاصر قرار دهید و فوق العاده به نظر می رسد. این کار باعث ایجاد حس تعادل و نظم می شود. استفاده از لوسترهای مجلل یکی از فاکتورهای مهم سبک کلاسیک است.

ویژگی های دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک در شیراز

دکوراسیون کلاسیک آرام، منظم و قابل پیش بینی است. در یک اتاق کلاسیک هیچ چیز نامرتبی وجود ندارد. مبلمان کلاسیک هستند و ممکن است قدیمی به نظر برسند. هیچ چیز تعجب آور نیست. قطعات مطابقت دارند و سازگار هستند. مبلمان و لوازم جانبی به صورت جفت قرار می گیرند. در دکوراسیون کلاسیک همه چیز بصورت متقارن و هماهنگ کنار هم قرار می گیرند. دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک احساس راحتی را برای هر گروه سنی ایجاد می کند. این یک ظاهر آشنا است که می توانید آن را در مجلات یا نمایشگاه های مبلمان ببینید.

نکات قابل توجه در دکوراسیون کلاسیک شیراز

مانند چیدمان های رسمی، مبلمان در یک اتاق سنتی اغلب بر روی یک محور مستقیم در داخل اتاق چیده می شوند. مبل مستقیماً رو به شومینه قرار می گیرد، یک تخت در مرکز طولانی ترین دیوار اتاق خواب قرار می گیرد. مبلمان چوبی معمولاً ترکیبی از خطوط مستقیم و منحنی خواهد بود. جزئیات کنده کاری ممکن است در دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک نیز وجود داشته باشد. در حالی که قطعات چوب اغلب با لکه های تیره تکمیل می شوند، چوب های روشن را می توان در یک سبک کلاسیک نیز استفاده کرد زیرا خطوط هر قطعه کلاسیک است.
اتاق غذاخوری در یک خانه کلاسیک به طور کلی یک اتاق جداگانه است که اغلب دارای کابینت های گوشه ای برای نگهداری ظروف چینی و کلاسیک است. فرش بزرگی در کف سالن وجود دارد. یک میز مستطیل شکل با مجموعه ای از صندلی های همسان که به طور مساوی در اطراف محیط  قرار گرفته اند.

عوامل مهم در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

دیوارهای بلند، ستون ها و طاق ها از عوامل مهم دکوراسیون کلاسیک در شیرازهستند. جزئیات دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک اهمیت خاصی ندارد. تریم ها، منگوله ها و حاشیه ها در صورت استفاده کم بسیار مناسب هستند. پوشش پنجره در اتاق های سنتی سبک کلاسیک را نشان می دهد. به دنبال پرده های باریک، پرده های شفاف و پرده های شفاف چین دار باشید. قرنیزها نیز ممکن است برجسته باشند. لوازم جانبی شامل لامپ، گلدان منگنزی، گیاهان، آینه، چینی، گلدان و مجموعه کتاب است. اجسام جفت شده معمولاً در یک تقارن متعادل قرار می گیرند.

استفاده از صندلی های یک نفره روبه روی هم و در مرکز سالن به سبک کلاسیک زیبایی فضای شما را چندین برابر می کند. وسایل روشنایی یک دکوراسیون خانه کلاسیک می تواند لوسترهای مجلل و باشکوه در کنار هالوژن های توکار باشد.
غذاخوری های سنتی می توانند انواع ظروف چینی، ظروف شیشه ای و نقره را به نمایش بگذارند. بشقاب ها ممکن است سبک حاشیه طلایی کلاسیک یا طرح گلدار ساده باشند. از رومیزی های زیبا یا پارچه ها و دستمال های پلاستیکی استفاده کنید. استفاده از پرده های منگوله دار و مخملی در طراحی کلاسیک بسیار رایج است.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |