رزرو مشاوره
تی وی وال لاکچری شیراز
    
بازدید: 230
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی دکوراسیون تی وی وال لاکچری در شیراز

در خانه های مدرن، که فضا محدود است یا زمانی که یک آپارتمان از قبل طراحی شده است، همیشه فضای کافی برای یک فضای جداگانه برای اتاق تلویزیون وجود ندارد. با این حال، هر خانه باید دارای یک فضا یا گوشه کوچک برای تلویزیون باشد، زیرا این قسمت جایی است که خانواده نیاز به ارتباط و معاشرت با یکدیگر دارد. 

اصول چیدمان و تزئین تی وی وال مدرن در شیراز

1. با پارچه بپوشانید.

برای ایجاد محیطی گرم در تی وی روم می توانید با استفاده از پارچه، فرش های نرم و مخملی، پرده و بالش های نرم تهیه کنید تا گوشه ای دنج برای تماشای تلویزیون ایجاد کنید.

2. از یک گوشه استفاده کنید.

اگر فضای کافی برای یک تی وی روم جداگانه وجود ندارد، آن را در گوشه ای قرار دهید. فضای بین دیوار و صندلی را تنظیم کنید. مبلمان و فرش را طوری بچینید که با فضای اصلی زندگی شما متفاوت باشد.

3. کنترل روشنایی

از فریم های گچی توکار برای تامین نور مورد نیاز خود استفاده کنید تا گوشه ای دنج و راحت را ایجاد کنید تا بتوانید در آن استراحت کنید و برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

4. تفکیک رنگ

با انتخاب رنگی متفاوت تر نسبت به فضاهای دیگر منزل خود می توانید بخش تی وی را از فضا های دیگر تفکیک کنید. انتخاب رنگ بستگی به نوع چیدمان و هارمونی رنگ های اطراف دارد که با توجه به سلیقه مشتری، توسط طراح پیشنهاد داده می شود.

5. استفاده از میزهای تی وی ساده و مدرن

در طراحی تی وی وال مدرن از میزهای تی وی ساده بدون کشو یا با حداقل کشو و رنگ های روشن استفاده می شود. معمولا در سبک های مدرن تلویزیون بر روی دیوار نصب می شود و میز تنها جنبه زیبایی دارد.

6. استفاده از شومینه در تی وی وال مدرن در شیراز

یکی از جذابترین متریال هایی که می توان در طراحی تی وی وال مدرن در شیراز استفاده کرد شومینه های برقی هستند که امروزه تبدیل به پرطرفدارترین محصول برای این کاربرد شده است.

7. استفاده از چوب در طراحی تی وی وال مدرن در شیراز

یکی دیگر از گزینه های عالی برای ایجاد یک فضای تی وی وال خاص، پوشاندن دیوارها و سقف با ترمووال است. ترمووال ها در جنس ها و طرح های متنوع در بازار موجود هستند. طرح های چوب و ام دی اف آن زیبایی فضا را چندین برابر می کنند.

8. استفاده از سبک مینیمالیستی و مدرن در طراحی تی وی وال شیراز

سبک مینیمالیستی برای کسانی مناسب است که بدنبال خلوتی و سادگی هستند و فضای کوچیکی برای طراحی تی وی وال دارند، زیرا از رنگ‌های روشن و فقط چند لوازم جانبی استفاده می‌کند، فضای باز و جادار را حفظ می‌کند.

9. استفاده از رنگ سفید در تی وی ست مدرن

سفید یک انتخاب رنگ عالی برای یک فضای کوچک است زیرا آن را روشن نگه می دارد. برای یک فضای کوچک، از تلویزیونی استفاده کنید که آنقدر بزرگ نباشد که شلوغ به نظر برسد.

10. زیبایی طرح های هندسی در طراحی تی وی وال شیراز

برای زیباتر شدن این قسمت از خانه، از طرح هندسی برای قفسه ها استفاده کنید یا چند اکسسوری روشن و نقاشی های هندسی روی سقف یا دیوارها اضافه کنید.

 

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |