رزرو مشاوره
طراحی کابینت شیراز
    
بازدید: 150
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت آشپزخانه کلاسیک در شیراز

کابینت کلاسیک در شیراز همیشه یکی از پرطرفدارترین کابینت ها بوده است و مدل های مختلف آن مانند کابینت ممبران کلاسیک و کابینت چوبی کلاسیک در بین مردم بسیار پرطرفدار و جذاب است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کابینت کلاسیک چیست و چرا به آن کلاسیک می گویند؟ یا مثلا کابینت چه عناصری باید داشته باشد تا به آن کلاسیک بگویند؟

تفاوت کابینت کلاسیک با مدرن؟

"کلاسیک" به طور کلی در مقابل "مدرن" استفاده می شود. این موضوع در مورد دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه نیز صادق است. اگرچه این دو سبک هنری با یکدیگر در تضاد نیستند، اما تفاوت های اساسی با هم دارند و قابل مقایسه هستند. البته با وجود تفاوت های خاص، گاهی در برخی موارد نمی توان مرز مشخصی برای این دو نوع کابینت تعیین کرد و کابینت مورد نظر ممکن است ویژگی های هر دو نوع را داشته باشد.

پیشینه سبک کلاسیک 

قبل از اینکه بخواهیم کابینت کلاسیک در شیراز را بررسی کنیم، ابتدا باید ببینیم سبک کلاسیک چیست و منشا آن کجاست؟ سبک کلاسیک یک جنبش هنری مربوط به قرن هفدهم در اروپا است که ریشه آن به یونان و روم باستان باز می گردد. عموماً یک اثر کلاسیک است که اکثریت مردم آن را می پذیرند و از آن به عنوان یک اثر نمونه یاد می کنند. آثار کلاسیک در تمامی رشته های هنری از جمله دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه وجود دارد و حس نوستالژیک را برای ما تداعی می کند. به همین دلیل بسیاری از ما به استفاده از آثار کلاسیک تشویق می شویم.

کابینت کلاسیک چیست؟

کابینت کلاسیک ادامه هنرطراحی داخلی کلاسیک است و از این رو ویژگی اصلی هنر کلاسیک که نوستالژی است را با خود به همراه دارد. در آشپزخانه کلاسیک کابینت ممبران کلاسیک و کابینت چوبی کلاسیک به چشم می خورد. این دو متریال قابلیت ایجاد طرح ها و نقش های مختلف ساده و پیچیده را بر روی خود دارند. طرح هایی که مشخصه این سبک از کابینت ها می باشد.

کابینت های کلاسیک آشپزخانه درشیرازعموما طرح های ساده ای ندارند و دارای الگوهای زیادی هستند. به عنوان مثال زیرپایی و تاج طرح دار یا درب های منبت کاری و درهایی که سطح بالشی شکل و منحنی دارند از ویژگی های طرح های کابینت کلاسیک در شیرازهستند. این کابینت دارای اجزایی مانند تاج است که در کابینت های مدرن دیده نمی شود. همچنین سرتخت های منبت کاری شده و قاب های زیبا از دیگر ویژگی های کابینت های کلاسیک در شیرازاست. در ضمن این را هم باید بگویم که قیمت کابینت کلاسیک به دلیل نقش و نگار و متریال به کار رفته بسیار بالاست.

سفارش کابینت کلاسیک درشیراز

اگرمی خواهید آشپزخانه خود را به شکلی کلاسیک تغییر دهید و جلوه ای مجلل به آن ببخشید مجموعه برنا دکور آماده ارائه خدمات خود در زمینه ساخت کابینت به سبک کلاسیک درشیرازاست. می توانید برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید و پس از مشاهده طرح های سه بعدی آشپزخانه خود در نهایت طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

صفحه مناسب برای کابینت های کلاسیک در شیراز

صفحه ای که روی کابینت نصب می شود باید از نظر ظاهری سازگاری بالایی با بدنه داشته باشد در غیر این صورت فقط باعث هدر رفتن هزینه های شما می شود و جلوه کابینت ها را به خصوص در سبک کلاسیک کم می کند. برای این منظور از سنگ و صفحات مرمر یا گرانیت با رنگ های سازگار با بدنه روی این کابینت ها استفاده می کنند. از دیگر کانترهای مناسب کابینت روکش چوبی سبک کلاسیک می توان به مارمونایت و کورین اشاره کرد که قیمت مناسبی نیز دارند.

جزیره آشپزخانه کلاسیک در شیراز

از آنجایی که کابینت های کلاسیک در آشپزخانه های بزرگ ساخته می شوند، برای زیباتر و جذاب تر شدن طرح باید از جزیره ها استفاده کرد. جزیره کابینت های کلاسیک نیز مانند کابینت ها خواهد بود، یعنی اگر متریال استفاده شده تمام چوب باشد بهتر است جزیره را نیز تمام چوب بسازید. در واقع می توان گفت که کنده کاری و منبت کاری که در جزایر دیده می شود تکمیل کننده طرح کلی کابینت های دیواری و زمینی شما خواهد بود و آشپزخانه را مجلل تر می کند.

در مورد رنگ جزیره می توانید از همان رنگ ها استفاده کنید اما اگر می خواهید با ترکیب دو رنگ طرح کلی را از یکنواختی خارج کنید می توانید جفت سفید و قهوه ای یا سفید و مشکی - سفید و خاکستری - قهوه ای و سیاه را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب رنگ باید سقف، کفپوش و دیوارپوش آشپزخانه را به خصوص در سبک کلاسیک در شیراز در نظر بگیرید. اگر می خواهید آشپزخانه ای 100% کلاسیک داشته باشید، پیشنهاد می شود کف و سقف های چوبی را در نظر بگیرید تا حسی خاص و اصیل در خانه خود ایجاد کنید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |