رزرو مشاوره
سنگ(مارمونایت،استارون) در شیراز
    
بازدید: 910
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ مارمونایت و استارون

فروش انواع سنگ(مارمونایت،استارون) شیراز

سنگ مارمونایت در شیراز

مارمونایت یک سنگ مصنوعی و مهندسی شده برای سطوح مختلف است. سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز از جمله سنگ های مصنوعی با کیفیت هستند. اما تفاوت مارمونایت با کورین و کوارتز چیست؟ کدامیک بهتر است؟ در واقع سنگ مارمونیت ترکیبی از کورین و کوارتز است! به این ترتیب هسته آن از کورین و رویه آن از کوارتز ساخته شده است. به همین دلیل تمام مزایایی که در این دو سنگ وجود دارد مارمونایت یکجا دارد.

 

کاربرد سنگ مارمونایت در دکوراسیون داخلی در شیراز

طراحی کابینت آشپزخانه با مارمونایت در شیراز

رایج ترین و بارزترین کاربرد مارمونایت در شیراز، ساخت کابینت و جزیره در آشپزخانه مدرن است. قابلیت آنتی باکتریال بودن، مقاومت بالا در برابر خط و خش، مقاومت حرارتی سطح، عدم جذب رطوبت و در نتیجه لک نشدن، این ماده گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه شما می باشد. به دلیل زبری و پرداخت مارمونیت، بسیاری از مردم نگران هستند که تمیز کردن این میزهای کار دشوار باشد. به دلیل مقاومت بسیار بالای مارمونایت در برابر طیف وسیعی از اسیدها و بازها، می توانید آن را به راحتی با انواع مواد شوینده خانگی تمیز کنید.

یکی از مشکلات ورق های کورین علیرغم محبوبیتشان، خراشیدگی آن بود. به مرور زمان این صفحات دچار خراشیدگی می شوند و درخشندگی خود را از دست می دهند و لازم هست که نصاب سالی یک بار آن را دوباره پولیش کند. در مارمونیت به دلیل وجود یک لایه مقاوم از کوارتز در رویه، دیگر این مشکل وجود ندارد و رویه به راحتی خراشیده نمی شود.

کاربردهای مارمونایت برای سینک و دستشویی در شیراز

از دیگر کاربردهای مارمونایت در شیراز می توان به ساخت سینک و دستشویی مدرن اشاره کرد. قابلیت آنتی باکتریال، عدم جذب رطوبت و عدم رنگ پذیری مواد این مزیت را تقویت می کند. همچنین سطح برجسته مارمونایت حس طبیعی و زیبایی دو چندانی به دکوراسیون شما می بخشد.

وجود رنگ های شب تاب بدون نمونه مشابه در بازار ایران نیز دیگر دلایلی است که این متریال را گزینه ای ایده آل برای ساخت روشویی و سینک میکند. این قابلیت امکان خلق زیباترین و خاص‌ترین جلوه های معماری و دکوراسیون در شیراز را در اختیار شما میگذارد.

امکان عبور نور از دیگر قابلیت های مارمونایت در شیراز است. به طوری که سینک و روشویی شما نه تنها به عنوان یک ابزار یا جزوی از ملزومات سرویس های بهداشتی یا آشپزخانه، بلکه به عنوان المانی دکوراتیو قلمداد میشود.

 

دیوارپوش و بین کابینت با مارمونایت در شیراز

طرح‌های مارمونیت در ایران بی‌نظیر بوده و تولید آن تنها توسط برندهای برتر اروپایی و آمریکایی امکان‌پذیر است. این پلن ها را می توان به صورت Bookmatch پیاده سازی کرد و افکت های فوق العاده ای ایجاد کرد.

طراحی هر شیت به گونه ای طراحی شده است که امکان هماهنگی یا تطبیق این خطوط با سایر شیت ها وجود داشته باشد. می توانید سطح کابینت را با داخل کابینت هماهنگ کنید. یا با کمک مارمونیت یک دیوار را به طور کامل و متوالی بپوشانید.

سنگ استارون و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی در شیراز

سنگ اکریلیک استارون یک ماده عالی برای پیشخوان آشپزخانه در شیراز، سینک ظرفشویی، پیشخوان رستوران و کافه، قاب، پایه پنجره و سایر محصولات برای حمام و آشپزخانه است. مزیت اصلی این سنگ عدم وجود هرگونه درز و تخلخل در آن است که سلامت مطلق و مقاومت در برابر آب این محصول را تضمین می کند. این ویژگی به ویژه برای اتاق ها و مکان هایی که رطوبت همیشه وجود دارد و درجه حرارت بالا است، بسیار مهم است.

 

ویژگی های استارون در شیراز

سطح استارون کاملا صیقلی (بدون هیچ منافذ سطحی) است که امکان جایگزینی باکتری ها را به صفر می رساند و سطح بسیار بهداشتی را در اختیار شما قرار می دهد. بد نیست بدانید استارون در حال حاضر بیش از 100 رنگ و طرح مختلف دارد و در برابر حرارت نیز مقاوم است. استارون محصولی است که به دلیل استقامت و دلایل بهداشتی مورد تایید بسیاری از کارشناسان برای استفاده در منازل، محل کار، صنایع غذایی، بهداشت و امور بیمارستانی و هتل ها می باشد. دلیل قیمت بالایش هم همینه!

سنگ استارون کجا استفاده می شود؟

استارون یک ماده مصنوعی مهندسی شده شبیه کوارتز است. کورین یا استارون از ترکیب پلیمرهای اکریلیک با سایر مواد معدنی و سنگی تولید می شود. برای پیشخوان آشپزخانه، سینک ظرفشویی، پیشخوان رستوران و کافه، قاب پنجره، پایه و سایر محصولات حمام و آشپزخانه می باشد. Staron بهترین گزینه برای اتاق ها و مکان هایی است که رطوبت همیشه وجود دارد. دیوارپوش کورین بین کابینت ها به روش سنتی مانند گرانیت، سنگ مرمر و کوارتز قابل نصب است.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |