رزرو مشاوره
پروژه کلاسیک شیراز
    
بازدید: 151
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک در شیراز

سبک کلاسیک یکی از سبک های دکوراسیون داخلی درشیرازاست که آرامش و گرمای گذشته را یادآوری می کند و حس آرامش را در خانه به ارمغان می آورد. فضایی که به سبک کلاسیک در شیراز تزئین شده است، اصالت خاص و ظاهری جذاب و دلنشین دارد.

نکات مهم در طراحی سبک کلاسیک در شیراز

رنگ در معماری کلاسیک درشیراز

رنگ های اصلی در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز رنگ های گرم هستند و در طیف رنگی کرم، خاکستری، طلایی، نقره ای، زیتونی، قرمز قهوه ای و مرواریدی قرار دارند. این سبک در برابر کنتراست و رنگ های تند است. همه رنگ ها باید ملایم و گرم باشند و فضایی آرام و دنج را برای ساکنین فراهم کنند. نقش اصلی سبک کلاسیک ایجاد احساس شادی و ظرافت در فضای داخلی است.

تزئین دیوارها در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

برای تزئین دیوارها از قابهای دیواری چوبی و کاغذ دیواری مرغوب در دکوراسیون کلاسیک شیراز استفاده می شود. به طور کلی متریال با رنگ های سنگین در طراحی داخلی کلاسیک در شیراز اهمیت دارند. کاغذ دیواری باید کیفیت بالایی داشته باشد و از پارچه یا ابریشم ساخته شده باشد. قابهای چوبی پیش ساخته و رنگی روکووال جایگزین مناسب گچبری، جدیدترین متریال در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز می باشد.

کفپوش و سقف در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

سقف باید سطحی صاف و صیقلی داشته باشد و رنگ آن سفید و سایه هایی از این رنگ مانند کرم، شیری و عاجی باشد. متداول ترین متریالی که برای تزئین سقف استفاده می شود قاب های سقفی پیش ساخته است. بهترین کفپوش برای دکوراسیون کلاسیک در شیراز لمینت می باشد.  لمینت های طرح چوب نیز از انواع کفپوش های کلاسیک است. از سنگ طبیعی یا کاشی با تزئینات زیبا می توان در آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرد.

انتخاب مبلمان مناسب در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

خطوط ساده و تقارن معیار اصلی انتخاب مبل کلاسیک در شیرازاست. اگرچه ایده آل ترین گزینه، مبلمان آنتیک است، اما با توجه به اینکه در بازار موجود نیست، می توان از مبل های مدرن تولید شده در این سبک برای طراحی دکوراسیون منزل استفاده کرد. مبلمان باید با ظرافت و دقت انتخاب شود. مبلمان خود را با دقت انتخاب کنید و برای مدت طولانی از آن لذت ببرید.

مبلمان ساخته شده از چوب و روکش شده با فرم های منحنی برای دکوراسیون سبک کلاسیک در شیراز مناسب هستند. مبلمان و مبل های کرم و قهوه ای با تزئینات گلدار و خطوط صاف با بافت طلایی نمادی از دکوراسیون کلاسیک است.

ویژگی های طراحی کلاسیک درشیراز

 
نظم

نظم در هر سبکی حرف اول را می زند، بنابراین نظم در طراحی کلاسیک در شیراز ازاهمیت بالایی برخورداراست. در این سبک تمامی وسایل و المان ها در مکانی مشخص قرار گرفته و بر اساس اصول خاصی چیده می شوند. طراحی کلاسیک نمونه ای از بهترین سبک های معمولی است که فضا را پایدار و بادوام می کند.

تقارن

تقارن را می توان بارزترین ویژگی سبک کلاسیک در نظر گرفت. در این سبک بیشتر وسایل به صورت جفت و در مقابل هم قرار می گیرند. مبلمان، ویترین، تندیس و سایر لوازم و وسایل تزئینی از جمله این اقلام است.

دکوراسیون قسمت های مختلف خانه به سبک کلاسیک در شیراز
 
اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری کلاسیک

اگر به طراحی کلاسیک در خانه خود فکر می کنید، اولین گزینه ای که به ذهن شما می رسد ممکن است انتخاب مبل کلاسیک باشد. مبلمان کلاسیک استیل یا مبل سلطنتی طرح و نقش کمتری دارد و در چوب آن در مقایسه با مبلمان مدرن و ساده از طرح های بیشتری استفاده شده است. در این نوع مبلمان تا حدی از حکاکی و کنده کاری استفاده می شود که علاوه بر اصالت خود را به نمایش بگذارد، ساده نیز می باشد.

برای قرار دادن ظروف و لوازم آنتیک و گران قیمت علاوه بر مبلمان می توانید از ویترین های کلاسیک نیز استفاده کنید. پرده های مجلل و بلند می توانند جلوه چیدمان شما را دو چندان کنند. در این سبک می توانید از میز تلویزیون با پایه های کنده کاری شده استفاده کنید و یا یکی از دیوارها را به عنوان دیوار اصلی انتخاب کنید و با نصب کردن قابهای پیش ساخته برروی آن مکان مناسبی را برای نصب تلویزیون خود آماده کنید.

آشپزخانه کلاسیک در شیراز

اگر می خواهید آشپزخانه خود را به سبک کلاسیک طراحی کنید، قبل از هر چیز باید به سراغ کابینت های مناسب این سبک بروید. کابینت ممبران نمونه ای از بهترین انتخاب ها برای این مدل دکوراسیون است. این کابینت ها عمدتاً از چوب درختانی مانند گردو و بلوط تولید می شوند و بر روی در و پایه آن ها کنده کاری های زیبا و بدیعی به چشم می خورد. برای اینکه آشپزخانه خود را به سبک کلاسیک بهتر جلوه دهید، می توانید میز و صندلی ناهارخوری و لوستر آشپزخانه خود را مطابق با سبک کلاسیک انتخاب کنید. لوسترهای کریستالی و برنزی نمونه های مناسبی از این سبک هستند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |