رزرو مشاوره
ناهارخوری کلاسیک شیراز
    
بازدید: 224
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون اتاق ناهارخوری کلاسیک در شیراز

دکوراسیون اتاق ناهارخوری کلاسیک در شیراز، حالتی مینیمال دارد. این سبک دکوراسیون مناسب افرادی است که سبک کلاسیک را دوست دارند اما شلوغی زیاد را دوست ندارند. در این قسمت به بررسی یک اتاق ناهارخوری کلاسیک ساده و در عین حال مجلل می پردازیم که می تواند برای فضای صرف غذا مناسب باشد.

 

 

دیوارها در اتاق ناهارخوری کلاسیک در شیراز

در فضایی که برای صرف غذا طراحی می شوند. دیزاین دیوارها در دکوراسیون اتاق ناهارخوری از اهمیت بالایی برخورداراست. در این پروژه از قاب های پیش ساخته و رنگی روکووال در دکوراسیون دیوارو سقف استفاده شده است. قاب های ونوس گلدارهمراه با پوسترهای نقاشی و هم چنین قاب زیبای رولکس بر روی دیوارها نصب شده اند.

سقف در اتاق ناهارخوری کلاسیک در شیراز

سقف در دکوراسیون کلاسیک درشیراز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سقف کلاسیک را می توان با متریال های متنوع دکور کرد. در این پروژه از قابهای سقفی ونوس مدل بیضی استفاده شده است. اگر دنبال شکوه و عظمت هستید با نصب پوسترهای نقاشان معروف درون این قابها می توانید به آن برسید.

رنگ در دکوراسیون کلاسیک ناهارخوری در شیراز

پالت رنگ در سبک کلاسیک تک رنگ یا دو رنگ است، از جمله رنگ های گرم روشن - سفید، زرد کم رنگ، سبز روشن، کرم، شنی، یا قهوه ای یا شیری، آبی روشن، زیتونی بیش ترین کاربرد را دارند. یکی از اجزای مهم طراحی کلاسیک رنگ مورد استفاده است. در طراحی کلاسیک رنگ های طلایی و نقره ای قطعا وجود خواهند داشت. در این پروژه از رنگ آبی تیره و طلایی استفاده کردیم تا اصالت و شکوه فضا را حفظ کنیم. قاب ها در طرح ها و رنگهای متنوع موجود می باشد.

میز ناهارخوری در دکوراسیون داخلی کلاسیک شیراز

هر قطعه از صندلی ها و میز ناهارخوری کلاسیک با خطوط منحنی با روح رنسانس، پایه های ظریف و سایر یراق آلات برنز، نقره و طلا مشخص می شود. میز و صندلی های سبک کلاسیک در هماهنگی با طرح رنگ کلی و تم غالب سبک طراحی می شوند.

کمد های دیواری کلاسیک در فضای ناهارخوری

در این پروژه به دلیل متراژ بالا، فضای کافی برای طراحی کمد دیواری کلاسیک وجود داشت. کمد دیواری ها بر اساس سبک طراحی و هارمونی رنگ با دیگر اجزا طراحی و اجرا شده اند.

نورپردازی ناهارخوری کلاسیک در شیراز

در اتاق ناهار خوری کلاسیک می توان یک لوستر در بالای میز اصلی قرار داد و مابقی نور مورد نیاز را بوسیله فریم های گچی توکار و هالوژن تامین کرد. ویژگی منحصربفرد این فریم ها، قابلیت یکی شدن با سقف و هم چنین تعویض راحت لامپ در صورت سوختگی می باشد.

کف اتاق ناهارخوری کلاسیک در شیراز

کف باید مانند کل فضا باشکوه ساخته شود، بنابراین لمینت که از چوب طبیعی و گرانبها ساخته شده است، انتخاب خوبی است و به دلیل حس چوب، محیط گرمی را بوجود می آورد. 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |