رزرو مشاوره
دکور دفتر مدیریت شیراز
    
بازدید: 204
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون کلاسیک دفتر اداری باغ و عمارت شاهان در شیراز

طیف گسترده ای از افراد بیشتر وقت خود را در طول روز در ادارات و شرکت ها صرف کار می کنند. تقریباً همه ما می دانیم که جدا از نوع فعالیت، دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان فضای اداری بر روحیه کارکنان و همچنین جذب مشتری تأثیر می گذارد. چیدمان یک دفتر می تواند سنتی، مدرن و کلاسیک باشد. دکوراسیون اداری کلاسیک سبکی محبوب و پرطرفدار در بین مردم و طراحان است که به فضای کار شما زیبایی و نظم می بخشد و آرامش را در وجود کارمندان و مشتریان القا می کند. اگر در طراحی یک شرکت یا دفتر از قوانین و اصول صحیح استفاده شود، بر روحیه کارکنان و مشتریان تأثیر مثبت خواهد داشت. به همین دلیل دکوراسیون اداری یکی از دغدغه های مهم مدیران است.

آشنایی با دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک در شیراز

سبک طراحی اداری کلاسیک در شیراز شامل عناصری است که از قرون مختلف تاریخی گرفته شده است. این سبک فضایی را برای مشتریان و کارکنان فراهم می کند تا در محیط کار احساس آرامش کنند و از فضای اطراف خود نهایت لذت را ببرند. برای مدیرانی که می خواهند منزلت شرکت را کنترل کنند و به دنبال سبکی هستند که به دفترشان اصالت بدهد، سبک اداری کلاسیک مناسب ترین گزینه خواهد بود. در دکوراسیون اداری کلاسیک در شیراز، پوشش کف، درها و اجزای مبلمان اداری از قوانین خاصی پیروی می کنند و این سبک را به بهترین شکل ممکن تداعی می کنند. با رعایت اصول سبک اداری کلاسیک در شیرازمی توان محیط کار را به فضایی صمیمی و دوستانه تبدیل کرد.

انتخاب دکوراسیون کلاسیک برای کدام دفاتر مناسب است؟

برخلاف دکوراسیون اداری مدرن که برای دفاتر کوچک ایده آل است، سبک کلاسیک مناسب ترین انتخاب برای دفاتر اداری با فضاهای بزرگ خواهد بود. اگر می خواهید سبک کلاسیک را برای دفتر خود انتخاب کنید، حتما به ابعاد اتاق و اندازه فضای آن توجه کنید. وسایل مورد استفاده در سبک کلاسیک بزرگ هستند و قرار دادن آنها در فضا باعث ایجاد محدودیت می شود. بنابراین باز بودن فضا در این سبک الزامی است.

علاوه بر این، چیدمان کلاسیک بهترین توصیه برای شرکت هایی است که نیاز به فضای رسمی دارند. برخلاف سبک مدرن، این سبک فضایی رسمی درمحیط کار ایجاد می کند. ارائه مثال دراین زمینه می تواند در درک بهتر این موضوع موثر باشد. به عنوان مثال، برای شرکت هایی که در زمینه های واردات و صادرات، نفت و گاز یا بازرگانی فعالیت می کنند، سبک چیدمان اداری کلاسیک یک انتخاب هوشمندانه است. اما برای شرکت هایی که خدمات کامپیوتری، طراحی سایت یا فناوری اطلاعات ارائه می دهند، سبک طراحی مدرن بهترین گزینه خواهد بود.

چه رنگ هایی برای دکوراسیون اداری کلاسیک مناسب است؟

در دکوراسیون اداری کلاسیک در شیراز از رنگ های گرم استفاده می شود. ترکیب رنگ هایی مانند کرم، قهوه ای و سفید محیطی رسمی را برای دفتر کار ایجاد می کند. استفاده از رنگ های گرم، تیره و روشن در دفترمدیرانی که قراردادهای مهمی دارند می تواند ضمن ایجاد فضایی رسمی، محیطی گرم و صمیمی را فراهم کند.

پالت رنگ قهوه ای در سایه هایی مانند فندقی، کاراملی، شتری، بلوطی، نسکافه ای، قهوه ای سوخته و شکلاتی برای طراحی کلاسیک اداری استفاده می شود. البته طیف رنگ های قهوه ای در کنار رنگ هایی مانند طلایی، کرم و خاکستری برای ارائه یک محیط کاری رسمی و در عین حال دوستانه استفاده می شود.

نورپردازی در دفتر اداری کلاسیک در شیراز

نورپردازی مهمترین بخش در هر سبک اداری و چیدمان اداری است. در طراحی دفتر کلاسیک می توان از چراغ های هالوژن، لامپ های مخفی و فریم های گچی توکار، همچنین لوسترها و مشعل های کلاسیک برای نمایش هر چه بیشتر عناصر و ایجاد فضایی گرم و دلنشین استفاده کرد. همچنین استفاده از آباژورهای ایستاده و رومیزی می تواند به زیبایی هر چه بیشتر دفاتر کمک کند. در سبک کلاسیک از چراغ های گرم برای ایجاد احساس آرامش و امنیت بیشتر در کارکنان استفاده می شود.

چیدمان وسایل در دفتر کار کلاسیک در شیراز

در چیدمان دفتر کار کلاسیک ما باید وسایلی مانند میز مدیریت، مبلمان، میز جلوی مبل، میز قهوه‌خوری و کتابخانه را به‌گونه‌ای متناسب با ابعاد اتاق و در بهترین نقطه قرار دهیم که شکیل بودن فضا و ظرافت تجهیزات را هرچه بهتر به نمایش بگذارد. استفاده از ساعت‌های دیواری و تابلوهای بزرگ می‌تواند ظاهر دفتر کار را بهبود ببخشد. بهتر است تابلوها را در نقطه‌ای قرارداد که مقابل دید افراد و به‌خصوص مهمان‌ها باشد. علاوه بر این، استفاده از پرده‌های سلطنتی و زیبا، فضای دفتر کاری کلاسیک را برجسته کرده و به رسمی بودن هر چه بیشتر آن کمک می‌کند. در کنار این‌ها می‌توان از گلدان‌های خاص و متمایز و یا مجسمه‌هایی منحصر به فرد، ایده‌هایی جذاب برای خلق فضایی کلاسیک و متمایز ایجاد کرد.

انتخاب مبلمان اداری در دفتر کار کلاسیک در شیراز

مبلمان‌هایی با سبک کلاسیک در چیدمان دفتر کار کلاسیک به کار برده می‌شوند. کارهای چوبی منبت‌کاری و معرق‌کاری شده به عنوان میز و صندلی و مبلمان‌های کلاسیک محبوب در دفاتر اداری رسمی قرار می‌گیرند. ما در مبلمان‌های کلاسیک بیشتر شاهد چوب‌های منبت‌کاری در کنار نشیمن‌هایی با چرم طبیعی هستیم. ظرافت به‌کاررفته در این نوع مبلمان، زیبایی بیشتری به دفتر کار می‌بخشد. علاوه بر مبلمان، میزهایی که برای سبک کلاسیک در قسمت مدیریت یا اتاق کنفرانس استفاده می‌شوند، نمایی سلطنتی و بسیار شکیل دارند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |