رزرو مشاوره
منزل کلاسیک شیراز
    
بازدید: 265
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

پروژه اجرای مجتمع مسکونی کلاسیک شیراز
نام پروژه: دکوراسیون داخلی کلاسیک مجتمع مسکونی امین-کارفرما: جناب آقای دهقان -آدرس: زرهی

قاب های کلاسیک نصب شده در این پروژه شامل: قاب سقفی دایره مدل ونوس، قاب های ونوس گلدار، قاب های ونوس آبشاری، قاب دیواری رولکس ،کاغذ دیواری پتینه، ستون های تیفانی، ستون ها نیم گرد و کتیبه و قاب آینه فرانسوی

 

 

در این پروژه ایده جدید و زیبای سبک کلاسیک با قاب های منحصر به فرد روکووال را مشاهده می کنید. قاب های روکووال به دلیل تنوع بالای طرح ها و رنگ ها این امکان را به کارفرما و طراح می دهد تا با توجه به سلیقه و تخصص خود بهترین متریال را در مناسب ترین موقعیت قرار دهند و در نهایت شاهد زیباترین و مجلل ترین سبک دکوراسیون داخلی در شیراز باشیم. نصب سریع و آسان این قاب ها باعث سرعت بخشیدن به مراحل اجرا شده و بدون ذره ای کثیفی کار به پایان می رسد. با وجود گسترش دکوراسیون مدرن و ورود آن به زندگی ایرانیان، سبک کلاسیک دکوراسیون داخلی همچنان جذابیت بصری خاص خود را دارد و محبوب باقی مانده است. شاید برخی به دلیل قدیمی بودن این سبک را کنار گذاشته باشند، اما به دلیل اصالت، حس نوستالژی و منحصر به فرد بودن، این سبک مورد توجه مردم قرار گرفته است.

در این پروژه از کد سفید و طلایی 002 برای سالن پذیرایی استفاده شده است که به دلیل درخشندگی فضا را بزرگتر و جادارتر جلوه می دهد. اما برای اتاق خواب بسته به رنگ پرده ها از رنگ های تیره تر نیز استفاده شده است.

نورپردازی در این پروژه توسط قاب های هالوژن و فریم های گچی توکار و همچنین لوسترهای کلاسیک مخصوص انجام شده است. در دکوراسیون کلاسیک نور بیشتر از دکوراسیون مدرن اهمیت دارد. به همین دلیل از پنجره های بیشتری در اتاق خواب به سبک طراحی داخلی کلاسیک استفاده می کنند. برای نور شب نیز آباژور و لوستر در نظر گرفته می شود که همگی دلیلی بر اهمیت نور در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز است.

سقف ها به سبک کلاسیک از اجزای مهم دکوراسیون هستند. در این پروژه قاب های سقفی دایره ای شکل بر روی سقف نشیمن و آشپزخانه نصب شده است که جلوه فضا را در کنار پوسترهای نقاشی چند برابر کرده است.

یکی از ملزومات هر خانه ای آینه است. قاب آینه روکوال در سه مدل فرانسوی، ایتالیایی و ونوس تولید می شود که در این پروژه مدل فرانسوی آن اجرا شده است که به دلیل ظرافت و زیبایی خاص یکی از پرطرفدارترین قاب ها می باشد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |